PDA

View Full Version : Ben geen Brian May, maar wilde mij er tóch aan wagen.



Braddie
31 januari 2020, 16:16
De gitaarsolo van These Are The Days Of Our Lives van Queen, met een beetje improvisatie op het einde. sommige bends zijn niet perfect helaas, maar vond'm best oke uit m'n vingers komen.


https://www.youtube.com/watch?v=I22CcQsZpy4&feature=youtu.be

arjanb01
31 januari 2020, 16:30
Prima gespeeld !
Je pickups klinken wat schel maar dat kan door de (goedkopere) pickups komen.
Prima poging en heb er met plezier naar geluisterd👍
Leuk dat je hier post, vent 👍

ateng
31 januari 2020, 17:24
Je hoeft geen Brian May te zijn om t te kunnen spelen 😉
Bends valt best mee dus maak je daar niet zo druk om. Probeer sommige stukjes wel meer te laten zingen als je begrijpt wat ik bedoel. Voor de rest gewoon prima gespeeld dus blijf opnemen 😊

pasqual
31 januari 2020, 20:58
Nice! Je bends zijn niet eens zo slecht en je vibrato al helemaal niet. Goed bezig:ok:

Pepe
31 januari 2020, 22:02
Hoop van die topics beginnen met "het is geen.... maar toch wil ik...."

Ik wacht een beetje op het moment dat er geen excuus in de titel zit en het als jezelf klinkt.

maxdb
31 januari 2020, 23:51
Ben het wel met Pepe eens dat je erg veel excuses aandraagt. 'Niet perfect' vind ik niet erg, maar 'wel ok' is dus niet goed genoeg.
En eigenlijk ben je gewoon rete-trots natuurlijk.
Terecht wellicht, want slecht vind ik het niet..

witterwit
1 februari 2020, 00:01
Ik vind het meer dan goed zeker vanaf ongeveer 1.15 .

tnijland
1 februari 2020, 00:10
Beste Braddie,

Je speelt niet slecht maar ook nog niet heel erg goed. Dus ik ben een beetje benieuwd wat je zelf met al deze posts probeert te bereiken?

Dat is niet onaardig bedoeld maar dit topic gaat eigenlijk over sounds. Als goedbedoeld advies zou je jezelf wat meer kunnen verdiepen in de gitaristen die je probeert na te spelen en daarna pas een video te posten. Probeer dus in dit geval wat meer op Brian May te lijken qua sound ;-)

Neem wat meer tijd en je zult merken dat het resultaat nog veel beter kan worden!

Veel succes!

tmms
1 februari 2020, 00:59
Ik ben een BM AC30 in elkaar aan het flansen, volgens Dave Petersen, alleen de GZ34 is vervangen door twee EZ81's, draagt volgens mij alleen maar bij aan de vreugde. In Groningen te proberen zeg van de zomer:soinnocent:

pasqual
1 februari 2020, 11:20
Ik ben een BM AC30 in elkaar aan het flansen, volgens Dave Petersen, alleen de GZ34 is vervangen door twee EZ81's, draagt volgens mij alleen maar bij aan de vreugde. In Groningen te proberen zeg van de zomer:soinnocent:

"klinkt" goed:o

guitarkid2
1 februari 2020, 13:39
He Braddie leg eens ff uit hoe ik kan doneren?

heb wel een paypal account maar hoe maak ik nu wat centjes aan jou over ?


Donations/Support:
Paypal.Me/KeyboardMaestro

gitaarmike
1 februari 2020, 13:53
Mooie bends en vibrato!

Braddie
1 februari 2020, 19:09
He Braddie leg eens ff uit hoe ik kan doneren?

heb wel een paypal account maar hoe maak ik nu wat centjes aan jou over ?

Je gaat naar die link, je voert het bedrag in, logt in, en volgens mij kan je het dan direct aan mij overmaken.

Braddie
1 februari 2020, 19:09
Prima gespeeld !
Je pickups klinken wat schel maar dat kan door de (goedkopere) pickups komen.
Prima poging en heb er met plezier naar geluisterd👍
Leuk dat je hier post, vent 👍

Thanks! Ik had de Katana toen net een paar uur dus was nog even zoeken naar een sound, hij is nu wel wat minder schel. Maar er mogen ook wel wat andere pick-ups in.

Braddie
1 februari 2020, 19:10
Beste Braddie,

Je speelt niet slecht maar ook nog niet heel erg goed. Dus ik ben een beetje benieuwd wat je zelf met al deze posts probeert te bereiken?

Dat is niet onaardig bedoeld maar dit topic gaat eigenlijk over sounds. Als goedbedoeld advies zou je jezelf wat meer kunnen verdiepen in de gitaristen die je probeert na te spelen en daarna pas een video te posten. Probeer dus in dit geval wat meer op Brian May te lijken qua sound ;-)

Neem wat meer tijd en je zult merken dat het resultaat nog veel beter kan worden!

Veel succes!

Nou, vooral feedback van mensen, en het is ook fijn als mensen je zeggen van joh je speelt prima maar probeer dit of dit of dit eens toe te passen.