PDA

View Full Version : Rock mood



ateng
28 januari 2020, 17:07
Vandaag helemaal in een rock bui 落




https://www.youtube.com/watch?v=A6mxIqruLio

JVGM-music
28 januari 2020, 20:33
Jawel!















123456778

pasqual
28 januari 2020, 22:55
Lekkerrr! Mooi stukje prog(gie) rock. Van jezelf of backing track? Veulste kort natuurlijk!

Fusion
29 januari 2020, 08:25
Lekker soepel en straks gespeeld ateng!

Duhsjaak
29 januari 2020, 08:30
Nice!
Volgens mij heb ik net democratisch besloten dat het tijd wordt voor weer eens een stuk dat een verhaal vertelt. Iets dat langer is bedoelde ik. Ik zou daarvoor zomaar eens rustig kunnen gaan zitten.
Vriendelijke groet, Gus

ateng
29 januari 2020, 09:57
Lekkerrr! Mooi stukje prog(gie) rock. Van jezelf of backing track? Veulste kort natuurlijk!
Ja van mezelf maar weet niet of het proggie genoeg klinkt want tis niet mijn genre zeg maar.

ateng
29 januari 2020, 10:04
Lekker soepel en straks gespeeld ateng!
Hey thanks!
Jij bent hier meer in thuis... progressieve rock. Heb je tips voor me qua sound, baspartijen, hoe je t opneemt en dat soort dingen. Ik ben hier totaal niet in thuis namelijk dus weet ook niet of mn stukje wel progressief overkomt. Ik heb het gevoel dat een 7 snarig gitaar of een drop D een must is om het meer heavy te laten klinken.

ateng
29 januari 2020, 10:05
Nice!
Volgens mij heb ik net democratisch besloten dat het tijd wordt voor weer eens een stuk dat een verhaal vertelt. Iets dat langer is bedoelde ik. Ik zou daarvoor zomaar eens rustig kunnen gaan zitten.
Vriendelijke groet, Gus
Hahaha thanks Gus!

Trouwens ik denk dat ik erbij bent 7 maart 😊

Fobo
29 januari 2020, 10:28
Ik ben hier totaal niet in thuis namelijk

Nee, dat is te horen. ;) Manman, wat 'n techniek heb jij!

ateng
29 januari 2020, 11:47
Nee, dat is te horen. ;) Manman, wat 'n techniek heb jij!
Hahaha doelde meer op sound en opname 😊

Fobo
29 januari 2020, 15:37
Hahaha doelde meer op sound en opname ��

Maar dát begreep ík zelfs nog wel...

MichaelSS
29 januari 2020, 16:41
Onlangs heb ik - hier op het forum - begrepen dat je alleen een reactie mag verwachten op eigen berichten, als je ook op anderen reageert. Doe je dat niet, hoef je ook geen reacties op eigen plaatsingen te verwachten.

Ik trek me daar natuurlijk geen bal van aan, maar hier reageer ik wel op omdat het super tof is. Heerlijk gespeeld. Niks op aan te merken. Lekker zuiver, zonder ruis en zonder veel digitale sh*t in je sound.

Vind het tweede stuk (solo) een stuk toffer dan het eerste deel, maar... petje af!

FNaRK
29 januari 2020, 16:47
Onlangs heb ik - hier op het forum - begrepen dat je alleen een reactie mag verwachten op eigen berichten, als je ook op anderen reageert. Doe je dat niet, hoef je ook geen reacties op eigen plaatsingen te verwachten.


jammer, niet nodig, ga erboven staan ;-)

FNaRK
29 januari 2020, 16:49
Vandaag helemaal in een rock bui 落



https://www.youtube.com/watch?v=A6mxIqruLio

Vet, lekker gespeelt, goeie sound.
Zit me alleen af te vragen waar ik die begin akoorden van ken ....


EDIT

Kashmir ?

Duhsjaak
29 januari 2020, 20:27
jammer, niet nodig, ga erboven staan ;-)

Eens, een wijs advies. Ik ga dat doen. Of proberen.
Thanks!
Vriendelijke groet, Gus

ateng
30 januari 2020, 00:47
Vet, lekker gespeelt, goeie sound.
Zit me alleen af te vragen waar ik die begin akoorden van ken ....


EDIT

Kashmir ?

Yesss! Ben daar door geďnspireerd 😊

ateng
30 januari 2020, 00:49
Onlangs heb ik - hier op het forum - begrepen dat je alleen een reactie mag verwachten op eigen berichten, als je ook op anderen reageert. Doe je dat niet, hoef je ook geen reacties op eigen plaatsingen te verwachten.

Ik trek me daar natuurlijk geen bal van aan, maar hier reageer ik wel op omdat het super tof is. Heerlijk gespeeld. Niks op aan te merken. Lekker zuiver, zonder ruis en zonder veel digitale sh*t in je sound.

Vind het tweede stuk (solo) een stuk toffer dan het eerste deel, maar... petje af!
Trek je daar niet zoveel van aan Mike, gewoon lekker je ding doen... doe ik ook. Soms krijg je reacties en soms helemaal niet maar boeie. Vind het leuk om muziek te maken en dat te mogen delen.

Ooh thanks nog voor de compliment.

roger
30 januari 2020, 06:17
Lekker! 👍


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk