PDA

View Full Version : EIndelijk een John Mayer solo die ik kan!



Braddie
28 januari 2020, 16:31
De Squier Affinity Strat en de Katana mochten weer even op verlof. Ditmaal met een solo afkomstig van John Mayer zijn nieuwste hit New Light.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, volgens mij heb ik'm wel oke gespeeld, het gedeelte wat mee gaat met de akkoorden op't eind zit niet in het origineel maar vond ik wel toepasselijk.

https://www.youtube.com/watch?v=LqcAD_XpXvQ&feature=youtu.be

guitarkid2
28 januari 2020, 16:45
Ff terzijde wrm prik je die katana niet in je pc (usb) ,maak je um geluidskaart en neem op die manier op ?
Kinkt net ff beter
Of niet
Over die plus minoes 15 noten heb ik zou snel geen mening

Braddie
28 januari 2020, 16:48
Ff terzijde wrm prik je die katana niet in je pc (usb) ,maak je um geluidskaart en neem op die manier op ?
Kinkt net ff beter
Of niet
Over die plus minoes 15 noten heb ik zou snel geen mening

Omdat ik dan keuzes moet gaan maken, wil ik goede beeldkwaliteit maar mindere audio, of wil ik goede audio maar mindere (Zeg maar gerust slechte) beeldkwaliteit, dan ga ik liever voor het 1e. Je kan alsnog prima horen wat er gespeeld word, en het bespaart mij gedoe met syncen.

guitarkid2
28 januari 2020, 20:00
ok duidelijk

arjanb01
28 januari 2020, 20:03
Wat maakt het uit ???
Je solo is top gespeeld en je maakt echt een mooie ontwikkeling door in je spel.
Je vibrato en bends zijn erg vooruit gegaan en je spel straalt controle en rust uit wat ten goede aan je geluid komt.
Goed gedaan, kerel ! Mayer zal trots op je zijn.👍

MichaelSS
28 januari 2020, 20:50
Laat GK2 maar zeuren. Even e.e.a. geprobeerd te om cijferen maar ik denk dat hij bedoeld dat je opname niet erg lang is en hij daarom geen mening heeft. Whatever. Je kan beter spelen dan hij kan schrijv... eh tellen.

Ik vind het lekker klinken. Ik hoor alleen minimaal 1 valse snaar. Zit net op het randje, dat is jammer. Je bends zijn iets-wat vals omdat je ze te ver door trekt, maar zeker niet storend. Een dikke 7.5+ wat mij betreft!

Wanneer pak je de piano weer? Dat doe je zeker niet onverdienstelijk.

jutter
28 januari 2020, 21:41
Knap! Zoiets kan ik al helemaal niet en ben gewoon jaloers!

witterwit
28 januari 2020, 21:55
Ik vind het heel goed gedaan.

guitarkid2
29 januari 2020, 09:12
Nou Braddy, ben er uit hoor.
Na kritisch luisteren geef ik je een .......7,6 en schrijf een mooi stukkie in je pussy album
:)

Fobo
29 januari 2020, 10:22
Wat Arjanb01 zegt. Er zit écht progressie in je spel!