PDA

View Full Version : Noorder Gitaardag , 7 maart 2020



guitarkid
27 januari 2020, 23:00
Hallo allen.

Met trots kondigen we de inmiddels 9e (!!!) Noorder Gitaar Dag aan. Begonnen als een ideetje dankzij dit forum eind 2011 en met de eerste beurs in maart 2012 is het inmiddels na Vintage Veenendaal de grootste beurs in Nederland. En toch nog steeds met de inmiddels fameuze sfeer en gemoedelijkheid, lage prijzen en meer dan interessante standhouders!!
We hopen dit jaar ook weer de nodige GN-ers te zien!!
Groeten namens ons allen. De mensen van het eerste uur weten wel wie we zijn! ;)

https://i.ibb.co/yYxhSDz/poster-ngd-2020.jpg (https://ibb.co/yYxhSDz)

Pepe
28 januari 2020, 02:49
Als er iets vanuit Amsterdam richting het Noorden gaat hou ik me aanbevolen.
Genoeg gitaren, ik ga enkel voor de slappe koffie & geouwehoer.

Hendriks
28 januari 2020, 07:17
Als er iets vanuit Amsterdam richting het Noorden gaat hou ik me aanbevolen.
Genoeg gitaren, ik ga enkel voor de slappe koffie & geouwehoer.
Duhsjaak gaat vast weer.

munkie
28 januari 2020, 16:31
Is genoteerd!

Duhsjaak
28 januari 2020, 17:28
Duhsjaak gaat vast weer.

Zekers Hendriksje!
Ik kom naar Zuidbroek en ga later weer terug.
Ik heb er nu al zin in.

Het zit zeker in de planning.
Groet ook aan het voltallige bestuur, Gus

guitarkid
30 januari 2020, 23:34
Zekers Hendriksje!
Ik kom naar Zuidbroek en ga later weer terug.
Ik heb er nu al zin in.

Het zit zeker in de planning.
Groet ook aan het voltallige bestuur, Gus

Top!!!! :ok:

FNaRK
31 januari 2020, 09:42
lijkt me best leuk maar volgens mij een tyfus end rijden ?

Hendriks
31 januari 2020, 10:10
lijkt me best leuk maar volgens mij een tyfus end rijden ?
Ver? In Nederland? We krijgen bezoekers vanuit het hele land , Limburg, Brabant, maar ook uit België, Duitsland.

Duhsjaak
31 januari 2020, 15:09
Ver? In Nederland? We krijgen bezoekers vanuit het hele land , Limburg, Brabant, maar ook uit België, Duitsland.

Zuid Denemarken, je kunt het zo gek niet bedenken.
Met de auto is helemaal mooi.
Altijd een plaatsje bij het raam en niet hoeven opstaan voor senioren.
Sjaaltje om je hoofd, kap open en gaan. En hopen dat de zeemeeuwen niet te goed kunnen mikken.
Zie je daar!
Vriendelijke groet, Gus

guitarkid
31 januari 2020, 15:43
lijkt me best leuk maar volgens mij een tyfus end rijden ?

Dát is de reden dat we een (inmiddels dé!!) beurs sinds 2012 in het Noorden organiseren. Normaal rijden wij altijd dat tyfus end... :crazyhappy:

wietse
3 februari 2020, 16:47
Ver? In Nederland? We krijgen bezoekers vanuit het hele land , Limburg, Brabant, maar ook uit België, Duitsland.
sommigen gaan er alleen heen voor het broodje bal is mij eens verteld:D, bezoekers uit duitsland verbaast me niks rijd een 30km richting het oosten en je bent er, ik moet verder over om in zuidbroek te komen, maar ben er dit jaar ook weer bij na een jaar afwezig ga mijn collectie uitdunnen, en hoop dat die vriend van me nog wat voor de verkoop heeft.

no 1 hops
4 februari 2020, 13:35
maar ben er dit jaar ook weer bij na een jaar afwezig ga mijn collectie uitdunnen, en hoop dat die vriend van me nog wat voor de verkoop heeft.fijn om te lezen dat je nog alive and kicking bent Wietse.

FNaRK
4 februari 2020, 13:46
fijn om te lezen dat je nog alive and kicking bent Wietse.

onkruid vergaat niet ;-)

almarvk
4 februari 2020, 20:35
Heb het topic als sticky vast gezet.

Zal kijken of ik dit jaar langs kan komen.

guitarkid
4 februari 2020, 22:23
Heb het topic als sticky vast gezet.

Zal kijken of ik dit jaar langs kan komen.

Dank! Wordt gewaardeerd!! En hopelijk tot de 7e. Laat dan even weten dat je er bent!! :ok:

motorhan
5 februari 2020, 17:26
Voor mij ook wel een rot eind weg maar ik denk dat ik een hotelletje boek dan hoef ik smorgens niet te vroeg op en heb je de hele dag de tijd om er eens te kijken wat ze allemaal bieden en voldoende geld meenemen voor je weet maar nooit. Of hebben de meeste standhouders allemaal een mobile pinautomaat bij zich.
Is het idee om hier al een aantal aanbiedingen te posten zodat je een beetje weet wat je kan verwachten. gitaren versterkers echoapparaten en andere toebehoren ook voor de zelfbouwer.

Hendriks
5 februari 2020, 17:46
Voor mij ook wel een rot eind weg maar ik denk dat ik een hotelletje boek dan hoef ik smorgens niet te vroeg op en heb je de hele dag de tijd om er eens te kijken wat ze allemaal bieden en voldoende geld meenemen voor je weet maar nooit. Of hebben de meeste standhouders allemaal een mobile pinautomaat bij zich.
Is het idee om hier al een aantal aanbiedingen te posten zodat je een beetje weet wat je kan verwachten. gitaren versterkers echoapparaten en andere toebehoren ook voor de zelfbouwer.
,
Hierbij een lijst van de standhouders : https://noordergitaardag.jimdofree.com/standhouders/

Pinautomaat is vlakbij , een paar stands hebben een mobiele pin. Echt je kunt je geld wel kwijt :)

wietse
5 februari 2020, 17:54
fijn om te lezen dat je nog alive and kicking bent Wietse.
heb je me nog niet zien staan schoffelen het afgelopen jaar in drachten?, zo'n grote langharige caparis medewerker zie je anders niet snel over het hoofd.

guitarkid
5 februari 2020, 18:46
Voor mij ook wel een rot eind weg maar ik denk dat ik een hotelletje boek dan hoef ik smorgens niet te vroeg op en heb je de hele dag de tijd om er eens te kijken wat ze allemaal bieden en voldoende geld meenemen voor je weet maar nooit. Of hebben de meeste standhouders allemaal een mobile pinautomaat bij zich.
Is het idee om hier al een aantal aanbiedingen te posten zodat je een beetje weet wat je kan verwachten. gitaren versterkers echoapparaten en andere toebehoren ook voor de zelfbouwer.

Wij als organisatie weten niet wat standhouders wel of niet gaan meenemen. Wel in grote lijnen natuurlijk, maar niet om specifieke aanbiedingen etc. Voor ons ook altijd weer verrassend! ;)
Standhouders als Wietse en Geert Willem Vis kunnen misschien (als GN-ers) hier al iets meer vertellen over wat zij gaan meenemen.

no 1 hops
5 februari 2020, 19:22
heb je me nog niet zien staan schoffelen het afgelopen jaar in drachten?, zo'n grote langharige caparis medewerker zie je anders niet snel over het hoofd.
eerlijk gezegd heb ik eens iemand van ver weg gezien waarvan ik even dacht dat jij dat zou kunnen zijn, maar die gedachte schudde ik direct van mij af omdat ik je hier niet zou verwachten.
(ook vanwege die nieuwe medicatie die je was gaan gebruiken)
hoop dat je bij caparis goed behandeld wordt voor je inzet.

wietse
5 februari 2020, 22:23
eerlijk gezegd heb ik eens iemand van ver weg gezien waarvan ik even dacht dat jij dat zou kunnen zijn, maar die gedachte schudde ik direct van mij af omdat ik je hier niet zou verwachten.
(ook vanwege die nieuwe medicatie die je was gaan gebruiken)
hoop dat je bij caparis goed behandeld wordt voor je inzet.
ik had het zelf ook niet verwacht maar ben er nu al een dik half jaar en heb net een contract voor een jaar gekregen, prima plek hoor alleen de collegas zijn even wennen, en die medicatie ben ik al dik een jaar vanaf momenteel kunnen ze niet meer aan mijn bloed zien dat ik leukemie heb.

wietse
5 februari 2020, 22:35
Wij als organisatie weten niet wat standhouders wel of niet gaan meenemen. Wel in grote lijnen natuurlijk, maar niet om specifieke aanbiedingen etc. Voor ons ook altijd weer verrassend! ;)
Standhouders als Wietse en Geert Willem Vis kunnen misschien (als GN-ers) hier al iets meer vertellen over wat zij gaan meenemen.

ik ben nog steeds aan het dubben welke gitaren ik mee zal nemen worden er rond de 20 uit mijn eigen collectie en wat nog bij die vriend van me weg komt is nog afwachten.
maar sowieso mijn beide arirangs, beide hondo II's, de orpheum 12 snaar, kawai performer, gherson LP, EKO bariton, musima jazzmaster achtige, musima x model, wat hollowbody's.

piezo
6 februari 2020, 06:56
... en die medicatie ben ik al dik een jaar vanaf momenteel kunnen ze niet meer aan mijn bloed zien dat ik leukemie heb.Wauw, geweldig, Wietse.
Ik was vast van plan dit jaar ook eens te komen, om jou en nog wat leden te zien. Maar helaas, die dag al een ander muzikaal feestje.

no 1 hops
6 februari 2020, 15:58
ik had het zelf ook niet verwacht maar ben er nu al een dik half jaar en heb net een contract voor een jaar gekregen, prima plek hoor alleen de collegas zijn even wennen, en die medicatie ben ik al dik een jaar vanaf momenteel kunnen ze niet meer aan mijn bloed zien dat ik leukemie heb.goed te lezen dat je lichaam opgeknapt lijkt te zijn, en ik hoop dat je dit letterlijk ook meer energie geeft.

FNaRK
6 februari 2020, 16:24
weet je, het zou zo maar kunnen dat als het weer meewerkt ik gewoon op de motor richting Groningen rijdt. Heenweg effe doorrijden, gitaarbeurs en overnachting in de buurt. En zondag terug via de binnendoor-route (mijn navigatie zegt 305 km, 6u15m)

Leander
6 februari 2020, 17:16
weet je, het zou zo maar kunnen dat als het weer meewerkt ik gewoon op de motor richting Groningen rijdt. Heenweg effe doorrijden, gitaarbeurs en overnachting in de buurt. En zondag terug via de binnendoor-route (mijn navigatie zegt 305 km, 6u15m)

Das idd un end FNaRK.


Ik moet er 280 km a 3uur voor rijden en dat is voor mij al te veel.

Duhsjaak
7 februari 2020, 08:35
4 Berichten in pakweg 8 jaar tijd?
Iets zegt mij dat er dan tamelijk veel is dat je teveel is.

Maar ok, misschien bedenk je je nog? Doe eens iets onverwachts?

Liever dan eindeloos te lezen wie zijn hamster verkouden is, wie komt er wel?
Van 10 weten we dat nu, maar wie zijn die andere 790 vriendelijke gasten???

Vriendelijke groet, Gus

Struik
7 februari 2020, 11:34
Ik kom sowieso, heb er toch familie in de buurt en de gitaarspelende neef staat al te stuiteren om weer mee te gaan

Midwolda
7 februari 2020, 11:36
Denk dat ik ook wel even kom kijken. :)

Hendriks
7 februari 2020, 13:12
Denk dat ik ook wel even kom kijken. :)
Kijken? Armen uit de mouwen. :punk:

FNaRK
7 februari 2020, 13:18
Denk dat ik ook wel even kom kijken. :)


niet te ver voor je?

Midwolda
7 februari 2020, 13:21
niet te ver voor je?

Al mot ik t kruupn mien jong. :)

Struik
11 februari 2020, 16:16
Ik kom sowieso, heb er toch familie in de buurt en de gitaarspelende neef staat al te stuiteren om weer mee te gaan
hmm, Neef verhinderd en al andere samenvallende afspraak die dag. Gaat 'm niet werden vrees ik

Duhsjaak
12 februari 2020, 09:51
hmm, Neef verhinderd en al andere samenvallende afspraak die dag. Gaat 'm niet werden vrees ik

Nee, werden is NGD2019. Dat snap ik. Worden is NGD2020.

Dus er is nog hoop.
Tot dan!
Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
12 februari 2020, 09:55
Al mot ik t kruupn mien jong. :)

Zal ook wel moeten, terug zeker.
De bitterballen en kroketten zijn berucht.
Zie je daar! In het toentje (ziehier mijn poging tot inburgeren).
Vriendelijke groet, Gus

speulmenneke
15 februari 2020, 23:21
Staat in de agenda, kom zeker even kijken en zal dat broodje bal dan ook 's eindelijk proberen!! :crazyhappy:

munkie
17 februari 2020, 15:12
Trekpleister heeft goedkope treinkaartjes, 17 euro. Op zaterdag de hele dag geldig. Scheelt toch weer.

California Jam
23 februari 2020, 14:30
Ik moet werken op die dag maar ik ga kijken of ik vrij kan krijgen. Ik wil nu eindelijk dit feest wel eens zelf meemaken ;-)

munkie
2 maart 2020, 13:51
Gaat het nog door , jongens ?

guitarkid
2 maart 2020, 14:05
Gaat het nog door , jongens ?

Zeker. er is op dit moment geen enkele reden om het niet door te laten gaan.
Ik heb zojuist nog wel informatie ingewonnen bij de RIVM, de GGD Groningen en de huisartsen in de gemeente (waar mijn vrouw één van is) en er geldt geen negatief advies.
Tijdens de laatste bijeenkomst van de organisatie gisteren hebben we ook sowieso besloten om in dat geval alles door te laten gaan, ook als er standhouders mochten gaan afzeggen om deze reden. Maar ook daar is op dit moment geen sprake van.
En ik wil hier op persoonlijke titel nog wel aan toevoegen dat, hoewel ik de situatie op zich zeker serieus neem, ik behoorlijk zat ben van de hysterie en de paniek die met name door de (sociale) media worden veroorzaakt!
Mocht de situatie veranderen dan communiceren we dat z.s.m. op onze website, Facebook, hier en verder op alle andere mogelijkheden die we kunnen bedenken.

https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden

Midwolda
2 maart 2020, 18:43
Voor de ramptoeristen is er vast wel een Fender uit de Corona-fabriek te koop.

Henri H
2 maart 2020, 22:09
Ik ben ook weer van plan ff te komen kijken, altijd leuk.
Voor mij zo'n anderhalf uur vanuit Deventer, maar die rit door Drenthe maakt het speciaal, muziekje erbij, heerlijk!

Erik de Perik
3 maart 2020, 02:29
Geheel in stijl kom ik dit jaar ook weer niet. Veel plezier...!!!

Duhsjaak
3 maart 2020, 07:09
Zeker. er is op dit moment geen enkele reden om het niet door te laten gaan.
Ik heb zojuist nog wel informatie ingewonnen bij de RIVM, de GGD Groningen en de huisartsen in de gemeente (waar mijn vrouw één van is) en er geldt geen negatief advies.
Tijdens de laatste bijeenkomst van de organisatie gisteren hebben we ook sowieso besloten om in dat geval alles door te laten gaan, ook als er standhouders mochten gaan afzeggen om deze reden. Maar ook daar is op dit moment geen sprake van.
En ik wil hier op persoonlijke titel nog wel aan toevoegen dat, hoewel ik de situatie op zich zeker serieus neem, ik behoorlijk zat ben van de hysterie en de paniek die met name door de (sociale) media worden veroorzaakt!
Mocht de situatie veranderen dan communiceren we dat z.s.m. op onze website, Facebook, hier en verder op alle andere mogelijkheden die we kunnen bedenken.

https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden

Zo is dat. Tongzoenen met het bestuur wordt afgeraden.
Maar dat was volgens mij in alle voogaande jaren ook het geval.
En voor de rest zijn Mid en ik de enigen in de risicogroep.
Onder de brug zijn injecties te koop, dus alles is onder controle.
Nog 4 nachtjes.....
Vriendelijke groet, Gus

wietse
5 maart 2020, 20:00
ik ben er klaar voor, morgen de auto laden er komen een 30 gitaren mee, cd's en een doos gitaarhangers, ik dun mijn collectie uit en eigenlijk gaat alles in de verkoop, heb al minstens 5 jaar niet meer gitaar gespeeld en ik vind het zonde voor bepaalde gitaren dat ze niet bespeeld worden, baal alleen dat ik het gros van mijn gitaarstandaards niet kan vinden af er maar de helft van vind.
maar goed in mijn koffer standaard en multistand kan ik er al een 20 kwijt.

almarvk
6 maart 2020, 07:28
Uiteraard kom ik morgenochtend even langs om een rondje te sneupen. Sta ik nog op de gastenlijst? ;)

Duhsjaak
6 maart 2020, 09:21
Uiteraard kom ik morgenochtend even langs om een rondje te sneupen. Sta ik nog op de gastenlijst? ;)

Vrijwel zeker gast!
Vriendelijke groet, Gus

Midwolda
6 maart 2020, 17:16
Nou. Dit is het dan. Maar volgens Bonnie wordt morgen alles anders!

https://avando.home.xs4all.nl/images/NGD2020.jpg

Tupelo
6 maart 2020, 17:25
Ziet er steriel uit.
Wil dat toch eens doen die Noordergitaardag, maar morgen gaat het opnieuw niet worden.
Best frappant.
Ik ga al vier maanden zonder verplichtingen door het leven, en zelfs enig dagritme is te bespeuren.
Maar morgen heb ik wat zooi te verhuizen waarvoor ik busje & mankracht hem moeten mobiliseren.
Dus opnieuw een slap excuus.
Doen jullie dit tweemaal pj of eenmaal ?
Voelt als gisteren namelijk. :o

Midwolda
6 maart 2020, 18:52
Eén keer per jaar Tuup, altijd begin maart.
Jammer dat je deze editie gaat missen maar volgend jaar ben je net zo welkom hoor. :ok:

Pepe
6 maart 2020, 18:53
Jamaar... als Tuup niet kan.. moeten we het dan uberhaupt door laten gaan?
Of zijn de kroketten al uit de vriezer?

wietse
6 maart 2020, 21:02
mijn auto zit bomvol, er past niks meer bij, pas zelf nog net achter het stuur, ik sta dus morgen vroeg voor de deur te trappelen met veel bijzonders.

Midwolda
7 maart 2020, 00:25
Dankjewel voor het beantwoorden van Pepe's vraag, Wietse, en tot zo!

almarvk
7 maart 2020, 09:26
Ik ben ook onderweg! Met een duidelijke opdracht van m'n vrouw.


Koop geen gitaar!! :(

D3nnis
7 maart 2020, 09:47
Ik ben ook onderweg! Met een duidelijke opdracht van m'n vrouw.


Ik zou een gitaar kopen.
Het is best uit te leggen dat je de opdracht van je vrouw niet helemaal begreep :D

arjanb01
7 maart 2020, 10:42
Als ik een vintage strat of les Paul kan aanschaffen daar heb ik daar wel een week slapen op de bank voor over😁

Frans D
7 maart 2020, 11:23
Ik ben ook onderweg! Met een duidelijke opdracht van m'n vrouw.


Koop geen gitaar!! :(

Ok, dus een mooie versterker of wat pedaaltjes, is geen enkel probleem.

Veel plezier vandaag daar dames en heren.

almarvk
7 maart 2020, 12:06
Heren, het was weer goed georganiseerd. Leuk om ff te praten met Coos. Wietse was veel te druk met de verkoop op z'n stand :)

Mooie locatie met divers aanbod aan winkels, bouwers etc.

Hendriks
7 maart 2020, 19:21
Was weer erg geslaagd , veel volk en toffe sfeer en natuurlijk even huggen met Dushaak.

Henri H
7 maart 2020, 19:24
Helaas, voor het eerst moest ik het dit jaar overslaan.
Hopelijk tot volgend jaar...

Midwolda
7 maart 2020, 20:07
Yep, het is allemaal weer goed gegaan, fijne sfeer, mooie mensen, leuke verhalen en o ja gitaren ook nog.
Ik heb mezelf ooit verboden om met lege handen thuis te komen van de NGD dus dit jaar is er een Kiso Suzuki Hummingbird bijgekomen, inmiddels iets van 45 jaar oud maar nog in een uitstekende conditie dus dat wordt weinig knutselen en veel spelen... :)

Hendriks
7 maart 2020, 20:10
Helaas, voor het eerst moest ik het dit jaar overslaan.
Hopelijk tot volgend jaar...
Ik heb jou gemist Henri. Volgend jaar dan maar weer.

Tupelo
7 maart 2020, 20:25
Oh geinig, een Hummingbird, zo een fijn Southern Gothic motiefje op die dingen; erg Gershwin.
Had je niet al zo een Ibanez Mid ?

Hendriks
7 maart 2020, 20:31
https://www.menterwolde.info/nieuws/zuidbroek/9e-noorder-gitaar-dag:-met-lege-handen-komen-en-met-volle-naar-huis/

Tupelo
7 maart 2020, 20:33
Het ziet er gezellig uit, met mooie waar. :)

Midwolda
7 maart 2020, 20:53
Oh geinig, een Hummingbird, zo een fijn Southern Gothic motiefje op die dingen; erg Gershwin.
Had je niet al zo een Ibanez Mid ?

Een Ibanez 647 Concord, lang niet zo kleurrijk als een Hummingbird.
Enneh, Gershwin? Tijdens het proefspelen voor de koop inderdaad ook even Summertime gedaan... ;)

De foto's in dat artikel zijn trouwens allemaal van de grote zaal, er waren ook nog twee kleinere zalen.

speulmenneke
7 maart 2020, 22:57
Aan de dames en heren vrijwilligers van de organisatie: Het was gezellig, het broodje (gehakt)bal smaakte naar meer, een 3-pack Ernie Ball snaren en een zeer mooie handgemaakte gitaarstrap gescoord. Dank jullie wel.

Duhsjaak
8 maart 2020, 08:42
Alle officiële, minder officiële bestuurders, vrouwen en kinderen van bestuurders, mensen achter de balie van de vreetschuur, en (ook al gezien en mogelijk zelfs ingewerkt) kleinkinderen van Hendriksje:reuze bedankt.

Het feest was weer groots.
‘Till we meet again, waarschijnlijk over een jaar weer voor de feestelijke 10e. Deo Volente of Catharina Valente...

Het wachten is even op de foto’s, maar de sfeer zat er goed in.
Henri H gemist. Laat dat niet weer gebeuren vriend!
Ik was half vijf weer thuis. Precies op tijd om te koken en het brood voor vandaag in de machine te doen.
Dàt is nog es organiseren.
Vriendelijke groet, Gus

almarvk
8 maart 2020, 09:07
Aan de dames en heren vrijwilligers van de organisatie: Het was gezellig, het broodje (gehakt)bal smaakte naar meer, een 3-pack Ernie Ball snaren en een zeer mooie handgemaakte gitaarstrap gescoord. Dank jullie wel.Bluebird of bij die hennep banden?
Ik heb een donkerblauwe leren band gescoord, wat plectra, kabels en lepel :)

wietse
8 maart 2020, 11:23
Kiso Suzuki Hummingbird bijgekomen,

Je had jezelf geld kunnen besparen door die hondoII hummingbird bij mij te kopen :D.
het was een leuke maar zeer vermoeiende dag, amper kunnen zitten mijn poten doen nog pijn.

Midwolda
8 maart 2020, 11:33
Je had jezelf geld kunnen besparen door die hondoII hummingbird bij mij te kopen :D.
het was een leuke maar zeer vermoeiende dag, amper kunnen zitten mijn poten doen nog pijn.

Ja maar dan had ik de ijzersterke traditie van "NGD dealtje met GW" moeten doorbreken... ;)

Ik ben ook goed kapot ja, vandaag maar even lekker relaxed recupereren, 't is toch een k..weerzondag.

geert1976
8 maart 2020, 13:10
Ja maar dan had ik de ijzersterke traditie van "NGD dealtje met GW" moeten doorbreken... ;)

Ik ben ook goed kapot ja, vandaag maar even lekker relaxed recupereren, 't is toch een k..weerzondag.

Yep het is weer gebeurd.
Ik ging met 2 hele mooie Ibanezzen naar huis 😊

speulmenneke
8 maart 2020, 14:49
Bluebird of bij die hennep banden?
Ik heb een donkerblauwe leren band gescoord, wat plectra, kabels en lepel :)

Die met die hennep banden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Pepe
8 maart 2020, 16:20
Die zijn mooi maar het laat zich lastig in een vloeitje oprollen.

guitarkid
8 maart 2020, 16:44
Het was weer een topdag!! Ruim 700 bezoekers, mooi aanbod en supersfeer!!
Volgend jaar gaan we voor de tiende. Niet te geloven.... :lovelove:
Als jullie leuke ideeën hebben om er een extra feestelijk tintje aan te geven, graag!! :grouphug:

guitarkid
11 maart 2020, 14:10
Foto's van editie 2020, gemaakt door onze "huisfotogravin" Anita Meis:

https://noordergitaardag.jimdofree.com/foto-s/

Pepe
11 maart 2020, 15:38
Leuk hoor, tx.

Hendriks
11 maart 2020, 19:02
Leuk hoor, tx.
Je staat er ook mooi op .Leuk om je een keer ontmoet te hebben.

Pepe
14 april 2023, 10:17
Als er ooit een goede reden was deze even omhoog te schoppen, meet & greet met Pepe, slechts 5 euro entree (https://noordergitaardag.jimdofree.com/)


https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/336309977_1273998986860770_5488785761491506168_n.j pg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=pr_PevhiWuIAX8Egxc8&_nc_oc=AQn6HTlJbfKxtPSKFbGrEg-7qcFngWjXxk8-UM-Wt06-yBobMGlpVxTTVWzdLGWdnvU&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfDD2RNB9cdQhw0-hj2LscMHLyocVHqlBOD4s8nGyz0AYg&oe=643E765D

Rinze
14 april 2023, 10:45
IJs en weder dienende is de afdeling GN-Warffum morgenochtend ook met twee man vertegenwoordigd.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

guitarkid
14 april 2023, 16:10
Dank Pepe, mooi dat je er weer bij bent. Geldt ook voor afd. Warffum!! ;)

wietse
14 april 2023, 18:51
de auto vol geladen, morgen nog de laatste dingen er in proppen, 4 meter kon wel eens krap worden :D hoop welc dat er weer van die handige karren beschikbaar zijn om de boel binnen te krijgen want alles sjouwen wordt hem niet zit nog steeds met de naweeen van mijn meest recente corona besmetting.
eigenlijk wel toevallig de laatste keer kwam ik met corona thuis, niet het bier, nu heb ik het net weer gehad.

p.s niet schrikken ben in drie jaar tijd enorm grijs geworden.

Hendriks
14 april 2023, 19:03
de auto vol geladen, morgen nog de laatste dingen er in proppen, 4 meter kon wel eens krap worden :D hoop welc dat er weer van die handige karren beschikbaar zijn om de boel binnen te krijgen want alles sjouwen wordt hem niet zit nog steeds met de naweeen van mijn meest recente corona besmetting.
eigenlijk wel toevallig de laatste keer kwam ik met corona thuis, niet het bier, nu heb ik het net weer gehad.

p.s niet schrikken ben in drie jaar tijd enorm grijs geworden.

Je hebt 4,5 meter Wietse , er zijn karren en ook mankracht om te helpen. Tot morgen