PDA

View Full Version : Eva La Voix: Official Video Release!



Little Jay
9 januari 2020, 16:47
Tadaaaaaa:


https://youtu.be/oJE0m4Klu-4

Duhsjaak
10 januari 2020, 08:02
Heb m geluisterd. Ik ben best wel fan van mevrouw. Hoorde een mooi klinkende gitaar, een heel fijn klinkende sax.
Een jointje genereert meer sympathie dan een sigaret. Dat was 50 geleden toch iets anders. Sigaret? Niet cool en slecht voor haar stem. We zijn mevrouw Tirotto ook al kwijt.
Ik zou een bewerking van de clip overwegen zonder siggies. Dit kost haar ‘airplay’ en goodwill.
Het geheel vond ik toch eigenlijk niet echt avontuurlijk. Sorry.
De volgende keer ga ik weer met plezier luisteren.
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
10 januari 2020, 09:02
HEt is niet echt mijn smaak, maar ik vind m ge-wel-dig. De clip is ook n niet zo mijn ding, maar t is een echt nummer, een song, geweldig. Het heeft een goede hook, ondanks dat t jazzy is. Het had zo een cover kunnen zijn van een oude kraker (en dat is t grootste compliment wat ik je kan geven denk ik :) ). Goede mix, heerljike lush gitaar- en saxlijnen, maar niet te veel. Gedoseerd, om t poppy te houden. Knap werk!!!

miyaru
10 januari 2020, 11:14
Ook niet helemaal mijn ding, maar alles is wel prachtig uitgevoerd. Alles klopt, en ook een mooie video......

Little Jay
10 januari 2020, 11:39
Heb m geluisterd. Ik ben best wel fan van mevrouw. Hoorde een mooi klinkende gitaar, een heel fijn klinkende sax.
Een jointje genereert meer sympathie dan een sigaret. Dat was 50 geleden toch iets anders. Sigaret? Niet cool en slecht voor haar stem. We zijn mevrouw Tirotto ook al kwijt.
Ik zou een bewerking van de clip overwegen zonder siggies. Dit kost haar ‘airplay’ en goodwill.
Het geheel vond ik toch eigenlijk niet echt avontuurlijk. Sorry.
De volgende keer ga ik weer met plezier luisteren.
Vriendelijke groet, Gus

Thanks Gus. Je hebt wel een punt met de sigaret denk ik. Gelukkig rookt ze 'in real life' een stuk minder, maar slecht voor je blijft het natuurlijk wel. Verontschuldiging voor het niet avontuurlijk vinden is niet nodig, dat is het natuurlijk ook niet, dit is een commercieel (voor ons doen dan) experiment!

Little Jay
10 januari 2020, 11:42
HEt is niet echt mijn smaak, maar ik vind m ge-wel-dig. De clip is ook n niet zo mijn ding, maar t is een echt nummer, een song, geweldig. Het heeft een goede hook, ondanks dat t jazzy is. Het had zo een cover kunnen zijn van een oude kraker (en dat is t grootste compliment wat ik je kan geven denk ik :) ). Goede mix, heerljike lush gitaar- en saxlijnen, maar niet te veel. Gedoseerd, om t poppy te houden. Knap werk!!!

Thanks man! Het gitaar-hookje popte ooit bij me op en had ik eigenlijk net bedacht toen ik de tekst van Eva kreeg met verzoek er muziek onder te zetten. 1 + 1 = 2 en het klopte wonderbaarlijk mooi!

Little Jay
10 januari 2020, 13:19
Ook niet helemaal mijn ding, maar alles is wel prachtig uitgevoerd. Alles klopt, en ook een mooie video......

Thanks man!

arjanb01
10 januari 2020, 14:14
Fenomenaal, Jasper👍
Een genot om naar te luisteren en te kijken.
Mooi die dynamiek. Je hoort alles ademen gewoon.
Een kritiek puntje: Eva rookt wel heel veel peuken in die clip, slecht voor de gezondheid en stem 😉
Verder echt gaaf en ik krijg er spontaan zin in whiskey van (over ongezond gesproken).
Ga zo door en misschien is North Sea jazz 2020 een optie voor jullie ? Het niveau hebben jullie zeker !

Little Jay
10 januari 2020, 14:48
Fenomenaal, Jasper��
Een genot om naar te luisteren en te kijken.
Mooi die dynamiek. Je hoort alles ademen gewoon.
Een kritiek puntje: Eva rookt wel heel veel peuken in die clip, slecht voor de gezondheid en stem ��
Verder echt gaaf en ik krijg er spontaan zin in whiskey van (over ongezond gesproken).
Ga zo door en misschien is North Sea jazz 2020 een optie voor jullie ? Het niveau hebben jullie zeker !

Thanks man!

Ja de peuken vielen mij op een gegeven moment ook wel op.... is niet bewust gebeurd. Hoop niet dat het kijkcijfers kost of een 18+ rating op gaat leveren ;-)

arjanb01
10 januari 2020, 15:10
Nah, zal wel meevallen. Er worden ergere dingen op YouTube gekwakt tegenwoordig.
18+ wordt het pas als Eva haar kleren uit gaat trekken in die clip, maar dat voegt niets toe aan deze fenomenale song 👍😉

Fobo
10 januari 2020, 16:00
Ik vind de muziek erg goed; mooie gitaar, fijne zang, heerlijk smerige sax, love it.
Ben verder niet zo clipgevoelig maar deel (als ex-roker) toch wel in de geventileerde meningen hieromtrent, maar ja, een nieuwe clip opnemen is ook weer zo wat.
Bottom line: klasse!!!

Paul ST
10 januari 2020, 20:21
Ik vindt het eigenlijk niet zo.
Technisch klopt het allemaal wel maar ik mis dynamiek, zeker in de zang.

Little Jay
10 januari 2020, 23:54
Ik vind de muziek erg goed; mooie gitaar, fijne zang, heerlijk smerige sax, love it.
Ben verder niet zo clipgevoelig maar deel (als ex-roker) toch wel in de geventileerde meningen hieromtrent, maar ja, een nieuwe clip opnemen is ook weer zo wat.
Bottom line: klasse!!!

Thanks man! Volgende clip zonder sigaretten ;-)

maxdb
11 januari 2020, 00:40
Hartstikke mooi.

apekop
11 januari 2020, 00:42
Wel heel veel gedoe om die sigaret hier. Lijkt de moraal politie wel. 15 jaar geleden was het nog stoer. Ik vind het (als niet-roker) niet zo erg eerlijk gezegd. Goede clip hoor!

Little Jay
11 januari 2020, 00:46
Ik vindt het eigenlijk niet zo.

Dat mag natuurlijk ;-)


Technisch klopt het allemaal wel maar ik mis dynamiek, zeker in de zang.

Ok, dat hoor ik dan weer niet......

Little Jay
11 januari 2020, 00:46
Hartstikke mooi.

Thanks man!

Little Jay
11 januari 2020, 00:49
Wel heel veel gedoe om die sigaret hier. Lijkt de moraal politie wel. 15 jaar geleden was het nog stoer. Ik vind het (als niet-roker) niet zo erg eerlijk gezegd. Goede clip hoor!

Hahaha! Nee roken is vies, slecht en bah!

(Ik biets na een optreden vaak een sigaretje van Eva..... hele lichte mentholsigaretjes trouwens, maar dat maakt het natuurlijk niet gezonder)

arjanb01
11 januari 2020, 07:29
Als echte Jazz cat gewoon overgaan op goeie sigaren en whiskey 😉
Fenomenaal groepje muzikanten. North Sea dit jaar ?

Little Jay
11 januari 2020, 08:57
Als echte Jazz cat gewoon overgaan op goeie sigaren en whiskey 😉
Fenomenaal groepje muzikanten. North Sea dit jaar ?

NSJ zou natuurlijk helemaal te gek zijn! Helaas kun je jezelf daar niet voor uitnodigen denk ik..... de organisatie zal ons toch moeten vragen (en ik weet zo geen inputs, als je die hebt: let me know!!!)

Little Jay
1 februari 2020, 22:04
Laatste update-je: inmiddels hebben we het nr via DistroKid ook uitgebracht op de streaming-media en shops, waaronder natuurlijk ook Spotify:

https://open.spotify.com/artist/2zCV0wPGB357uNxDoQsJLt?si=srwwkLYsR1mSsqNBMyMEWw

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200201/2cd0f841536cab6fcf1f1b06632eb852.jpg

De komende maanden zal steeds een nr gereleased worden, daarna het hele album. Dus zegt ‘t voort, deel, koop, etc. etc.

Nog maar 4.499.999.867 streams en dan zijn we miljonair! :-D

Duhsjaak
2 februari 2020, 09:13
Nog 4.499.999.866. Er zit schot in.
Vriendelijke groet, Gus

Little Jay
3 februari 2020, 17:13
Haha, thanks Gus!