PDA

View Full Version : TC HOF2 of Fender Marine layer HELP



TheBrownNote
7 januari 2020, 18:16
Goedenavond mede pingelaars! Ik ben al een tijdje opzoek naar een reverb pedaaltje en nu zit ik te wikken en wegen tussen the TCE Hall of fame 2 of de Fender Marine layer. De TCE heeft veel (zowaar meer) mogelijkheden en die zgn mash functie is een leuke toevoeging maar de marine layer klinkt toch authentieker dan de TCE. Wie kan mij verlichten van deze ondragelijke kwelling? Suggesties of ervaring is welkom!

Groeten, TheBrownNote

miyaru
7 januari 2020, 18:23
Ik ken alleen de HOF, de Fender ken ik zelf niet. Maar wat telt is natuurlijk wat je het beste vindt klinken zelf - jij moet er mee werken!

De HOF2 is heel mooi vind ik zelf, daar kan je ook niet een buil aan vallen, maar laat je oren beslissen!

telerocker
7 januari 2020, 19:16
Volg je gevoel. Als je de geluidskwaliteit van de Fender beter vindt, zou ik die nemen. Je moet je ook afvragen hoeveel extra mogelijkheden je daadwerkelijk nodig hebt en of je die zal gaan gebruiken.

miyaru
7 januari 2020, 19:40
Zo is dat, ik heb één draaiknop en één schakelaar op mijn EHX Holy Grail Reverb........

rozh
8 januari 2020, 13:16
neem de hall of fame, daar kan je alle kanten mee op en geen buil aan valllen. ook 2ehands makkelijk weer te verkopen :)
heb hem zelf ook gehad maar gebruik nu de reverb uit mn amp icm een kneiter dure strymon volante :P