PDA

View Full Version : gezocht: Fender Blacktop



Joris1971
29 november 2019, 21:29
Wie kan mij helpen aan een Fender Blacktop. made in Mexico.

Liefst de zwarte variant met rosewood fretboard, of evt. de witte variant.
Uiteraard op marktplaats al gekeken en een zoek adv. geplaatst maar geen succes daar.

Groet Joris

pasqual
29 november 2019, 22:29
https://www.huigens-webshop.nl/fender-blacktop-strat-hh-mn-blk

Joris1971
29 november 2019, 22:48
https://www.huigens-webshop.nl/fender-blacktop-strat-hh-mn-blk

Die had ik gezien, maar zoek een tweedehands exemplaar en een rosewood hals, ik denk ook dat deze een nieuwere serie is.

maxdb
29 november 2019, 22:57
Ik zou je aan een metallic bordeaux rode met P90's kłnnen helpen. Of ik dat ook wil weet ik nog niet...

Joris1971
29 november 2019, 23:13
Ik zou je aan een metallic bordeaux rode met P90's kłnnen helpen. Of ik dat ook wil weet ik nog niet...

Is dat de rode blacktop?

Joris1971
30 november 2019, 11:12
Heb mijn Vintage’59 Goldtop eventueel erop in te ruilen, zie

http://link.marktplaats.nl/m1487593802?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet

MarkS
30 november 2019, 11:40
Wensenlijstje verandert ook met de week...

Brum
30 november 2019, 11:45
Euh... Blacktop is toch een complete serie naar mijn weten? Strats, tele's, jazzmasters, etc. Wat is de precieze vraag nu, of maakt het model verder weinig uit als het maar uit de Blacktop serie is?

Joris1971
30 november 2019, 11:46
Wensenlijstje verandert ook met de week...

Wat boeit jou dat?

Joris1971
30 november 2019, 11:48
Euh... Blacktop is toch een complete serie naar mijn weten? Strats, tele's, jazzmasters, etc. Wat is de precieze vraag nu, of maakt het model verder weinig uit als het maar uit de Blacktop serie is?

Bedoel een Stratocaster

Midwolda
30 november 2019, 11:54
Komt in de buurt... of ver er voorbij?

https://link.marktplaats.nl/m1485259751

Joris1971
30 november 2019, 12:01
Dat heeft niks met een blacktop te maken..

Dat is een 1979 usa strat.

maxdb
30 november 2019, 12:04
Heb mijn Vintage’59 Goldtop eventueel erop in te ruilen, zie

http://link.marktplaats.nl/m1487593802?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet

Inruil is geen optie, ik wil minder gitaren.

Joris1971
30 november 2019, 12:08
Inruil is geen optie, ik wil minder gitaren.

Stuur mij maar een berichtje met wat meer info en je vraagprijs.

MarkS
1 december 2019, 00:54
Wat boeit jou dat?
Mij geen ene reet jongen. Maar uit 4 posts en vragen om aankoopadvies in 4 weken tijd over 4 verschillende gitaren, van een Harley Benton naar een Squier naar een relic partscaster naar een Blacktop (en er komen er vast nog meer) die allen uiteindelijk nergens toe leiden, krijg ik de indruk dat je ofwel nog echt niet weet wat je wilt, ofwel het gewoon lekker vindt om hier in groepsverband vrijblijvend over je impulsieve behoeftes te ouwehoeren, of gewoon uit je nek zit te lullen. Again, in alle gevallen interesseert me dat geen reet, just wondering.

Erik de Perik
1 december 2019, 01:00
Euh... Blacktop is toch een complete serie naar mijn weten? Strats, tele's, jazzmasters, etc. Wat is de precieze vraag nu, of maakt het model verder weinig uit als het maar uit de Blacktop serie is?

Heb je helemaal goed hoor.


Mij geen ene reet jongen. Maar uit 4 posts en vragen om aankoopadvies in 4 weken tijd over 4 verschillende gitaren, van een Harley Benton naar een Squier naar een relic partscaster naar een Blacktop (en er komen er vast nog meer) die allen uiteindelijk nergens toe leiden, krijg ik de indruk dat je ofwel nog echt niet weet wat je wilt, ofwel het gewoon lekker vindt om hier in groepsverband vrijblijvend over je impulsieve behoeftes te ouwehoeren, of gewoon uit je nek zit te lullen. Again, in alle gevallen interesseert me dat geen reet, just wondering.

Hahaha leuk Mark...!!

Hij wil wel een echte Blacktop hey...!

Joris1971
1 december 2019, 07:42
Erik en Marc ga elkaar.....

Joris1971
1 december 2019, 07:53
Mij geen ene reet jongen. Maar uit 4 posts en vragen om aankoopadvies in 4 weken tijd over 4 verschillende gitaren, van een Harley Benton naar een Squier naar een relic partscaster naar een Blacktop (en er komen er vast nog meer) die allen uiteindelijk nergens toe leiden, krijg ik de indruk dat je ofwel nog echt niet weet wat je wilt, ofwel het gewoon lekker vindt om hier in groepsverband vrijblijvend over je impulsieve behoeftes te ouwehoeren, of gewoon uit je nek zit te lullen. Again, in alle gevallen interesseert me dat geen reet, just wondering.

Hou dan lekker je bijdehandte smoel dicht met je irritante opmerkingen
Roddelnicht dat je bent

Joris1971
1 december 2019, 07:54
Heb je helemaal goed hoor.



Hahaha leuk Mark...!!

Hij wil wel een echte Blacktop hey...!

Oooh marc stop jouw headstock nog wat dieper in mijn reet
Je bent zo grappig!!!

Da Vinci
1 december 2019, 08:58
Erik en Marc ga elkaar lekker zuigen

Wat een kut forum is dit zeg!!



Hou dan lekker je bijdehandte smoel dicht met je irritante opmerkingen
Roddelnicht dat je bent



Oooh marc stop jouw headstock nog wat dieper in mijn reet
Je bent zo grappig!!!

Mark zet ‘m natuurlijk wat scherp weg, maar enige zelfreflectie lijkt me geen overbodige luxe. Dan heb ik het niet over het gescheld hierboven maar aan de post van Mark waar je tegen ageert maar die natuurlijk wel jouw 41 bijdrages (deze laatste drie tel ik maar even niet mee) aan dit forum vrij goed samenvat.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

D3nnis
1 december 2019, 09:12
Zelf vind ik er niks mis mee als iemand een beetje convergerend zoekt naar een mogelijke toekomstige aanschaf, niks mis mee om heel breed te kijken, en/of goedkoop beginnen en steeds duurder zoeken tot je hebt gevonden wat je zoekt.

En zelfs al is het alleen maar voor de ouwehoerderij, eigenlijk nog niet echt iets mis mee, want we zijn tenslotte hier om over gitaren te lullen, oorspronkelijk dan.

Maar waar dat gescheld goed voor is begrijp ik even niet.

arjanb01
1 december 2019, 09:29
Helemaal mee eens!
Joris stelt gewoon relevante vragen over gitaren niks mis mee. Al is het binnen 4 weken, is het gewoon fatsoenlijk en respectvol om er normaal op te antwoorden.
On topic: wat is het geworden ? Die gitaar die maxdb tweedehands in de aanbieding heeft ?

maxdb
1 december 2019, 10:11
Max vraagt zich af wat ie moet vragen voor de gitaar. En of ie iemand over de vloer wil hebben die scheld op fora..

Joris1971
1 december 2019, 10:14
Helemaal mee eens!
Joris stelt gewoon relevante vragen over gitaren niks mis mee. Al is het binnen 4 weken, is het gewoon fatsoenlijk en respectvol om er normaal op te antwoorden.
On topic: wat is het geworden ? Die gitaar die maxdb tweedehands in de aanbieding heeft ?


Sorry schoot mij in het verkeerde keelgat, ja ik heb eea gevraagd, maar is dat nu zo een ramp?
Volgens sommige leden hier is informatie inwinnen etc not done.

Joris1971
1 december 2019, 10:14
Max vraagt zich af wat ie moet vragen voor de gitaar. En of ie iemand over de vloer wil hebben die scheld op fora..

Als je hem niet wilt verkopen of twijfelt, biedt het dan niet aan.

maxdb
1 december 2019, 10:23
En Max hing de gitaar weer netjes aan de muur.

pasqual
1 december 2019, 10:33
Is een blacktop eigenlijk wel politiek correct in deze dagen?:hide:

MarkS
1 december 2019, 10:49
Ik stelde het idd wat scherp en dat “uit je nek lullen” was wellicht niet nodig geweest. Maar.. als je al meteen zo gepikeerd reageert als ik gewoon een constatering doe over het wisselende wensenlijstje...
De rest van jouw reacties... tsja....

guitarkid2
1 december 2019, 10:53
Dacht nog zal ik weer even polair euuuhhh populair doen.
Nergens voor nodig....
Joris kan het helemaal zelf

arjanb01
1 december 2019, 10:56
Is een blacktop eigenlijk wel politiek correct in deze dagen?:hide:

Op het randje, ik denk dat Sylvana Simons weer uit haar hol komt door deze benaming 😂
En wat te denken de Black Beaty van Gibson😂
Ach... het gaat veel te goed met NL om je hierover druk te maken.

Joris1971
1 december 2019, 10:56
Ik stelde het idd wat scherp en dat “uit je nek lullen” was wellicht niet nodig geweest. Maar.. als je al meteen zo gepikeerd reageert als ik gewoon een constatering doe over het wisselende wensenlijstje...
De rest van jouw reacties... tsja....

Mijn excuses... zand erover?

Joris1971
1 december 2019, 10:58
Ik zal eea wat toelichten. Ik heb gas gehad voor een aantal gitaren, nu heb ik een mooie fender strat, een roadworn telecaster en heb al langer het gas voor de blacktop.

De overige topics had ik aangemaakt, gewoon uit interesse, vooral met name vroeg ik mij af of de goedkopere merken het zouden doen...

Ps ik kreeg zojuist van een Belg een berichtje dat hij zijn blacktop verkoopt.

Bolkedebeer
1 december 2019, 11:02
Ik zal eea wat toelichten. Ik heb gas gehad voor een aantal gitaren, nu heb ik een mooie fender strat, een roadworn telecaster en heb al langer het gas voor de blacktop.

De overige topics had ik aangemaakt, gewoon uit interesse, vooral met name vroeg ik mij af of de goedkopere merken het zouden doen...


https://dictsolutions.com/index.php/training/soft-skills/anger-management/?gclid=EAIaIQobChMIkJ2YiZiU5gIVjOd3Ch3TcwnKEAAYASA AEgLTr_D_BwE

Misschien is een investering in een cursus angermanagement een betere lange termijn investering?
Gaat je op de lange termijn echt geld en rust in je hoofd opleveren.
Je mede forumleden zullen je ook dankbaar zijn.

Joris1971
1 december 2019, 11:03
https://dictsolutions.com/index.php/training/soft-skills/anger-management/?gclid=EAIaIQobChMIkJ2YiZiU5gIVjOd3Ch3TcwnKEAAYASA AEgLTr_D_BwE

Misschien is een investering in een cursus angermanagement een betere lange termijn investering?
Gaat je op de lange termijn echt geld en rust in je hoofd opleveren.
Je mede forumleden zullen je ook dankbaar zijn.

Overdrijven kan ook he, ik maak mijn excuses en jij komt hiermee aanzetten.

MarkS
1 december 2019, 11:06
Mijn excuses... zand erover?
No problem.

MarkS
1 december 2019, 11:09
Op het randje, ik denk dat Sylvana Simons weer uit haar hol komt door deze benaming 
En wat te denken de Black Beaty van Gibson
Ach... het gaat veel te goed met NL om je hierover druk te maken.
Blacktops, black bottoms... zou de Engelse omroep nu hun naam ook moeten veranderen?

Joris1971
1 december 2019, 11:12
Blacktops, black bottoms... zou de Engelse omroep nu hun naam ook moeten veranderen?

Vergeet de black strat niet..... sssttt straks mogen er geen zwarte gitaren meer gemaakt worden.

Fabrieksinstellingen
1 december 2019, 11:53
Ik denk dat iedereen hier gewoon even Joris advies moet gaan geven, wel op een meer dan beleefde toon.
Ook in zijn komende 7 topic over welke gitaar en in de komende 34 topic over welke pedalen en versterkers.

Het staat hem vrij om te vragen, het is daarentegen wel verplicht vriendelijk, zonder enige kritische toon te antwoorden.

Oja, excuus maken is overschat. Helemaal als je daarna weer als een klein kind gaat mekkeren.

Brum
1 december 2019, 14:03
Nog geneukt iemand?

arjanb01
1 december 2019, 15:18
Ik niet, helaas heeft de freule haar maandelijkse rode periode heeft 😁😂

Struik
1 december 2019, 16:08
[QUOTE=
En wat te denken de Black Beaty van Gibson😂
[/QUOTE]

Is dat een Ike custom?

budje
1 december 2019, 19:23
met gouden hardware

https://www.ebay.nl/itm/Fender-FSR-Limited-Edition-Blacktop-Stratocaster-Electric-Guitar-MIM/202835251096?hash=item2f39ec4f98:g:84UAAOSw~X1d4WK G

of als bouwdoos

https://www.ebay.nl/itm/2010-Fender-Stratocaster-Loaded-BODY-Strat-Blacktop-Black-Top-MIM-HH-Humbuckers/184008870349?hash=item2ad7c889cd:g:yZ8AAOSwJBddsKC G

en dat alles met minder als een minuut zoeken en zonder ruzie te maken :)

Erik de Perik
1 december 2019, 19:37
Komt nog wel wat bovenop die prijs.

budje
1 december 2019, 19:43
dat is dan weer niet mijn probleem :cheerup:

jutter
1 december 2019, 20:38
Nog sex gehad dit weekend dames en heren?:seriousf:

Da Vinci
1 december 2019, 21:06
Originele vraag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

almarvk
1 december 2019, 21:12
Heren, zullen we weer ontopic gaan i.p.v. elkaar zwart te maken?

Venlonaer
3 december 2019, 10:32
Staat nu een Blacktop strat op de FB groep Gitaar vraag/aanbod;


Fender blacktop met scheffer pick-ups
€ 700
Hengelo

Oranjeaap
4 december 2019, 20:52
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m1489322036-als-nieuw-fender-blacktop-telecaster.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Braml
5 december 2019, 11:58
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m1489322036-als-nieuw-fender-blacktop-telecaster.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

met erg veel uitput

Erik de Perik
5 december 2019, 12:23
met erg veel uitput

Om moe van te worden.

Duhsjaak
6 december 2019, 08:03
Heren, zullen we weer ontopic gaan i.p.v. elkaar zwart te maken?

Sorry, heer Almar,
De juiste omschrijving luidt:
Elkaar roetveeg maken.
Vriendelijke groet, Gus