PDA

View Full Version : Triest nieuws Empire



arjanb01
22 november 2019, 14:44
Beste gitaarvrienden,

Deze week hebben we met veel pijn in ons hart moeten vernemen dat onze bassist Richard is overleden.
Richard was naast een goeie muzikant een fijn en betrouwbaar persoon.
Ik en mijn bandmaten zullen hem enorm gaan missen en het besef dat het leven maar kort en kwetsbaar is en dat gigs en repetities en andere verplichtingen even niet belangrijk zijn.
We zullen als band tijd nodig gaan hebben om alles te verwerken en om te kijken hoe we verder gaan! 😔
Wat mij rest is een leeg en onwerkelijk gevoel en heel veel verdriet !

Hier het bericht op Facebook:

https://m.facebook.com/empirecoverband/?locale2=nl_NL

Brum
22 november 2019, 15:19
He bah... Wat een klotebericht Arjan.:( Gecondoleerd en heel veel sterkte aan jouw/jullie band en alle nabestaanden!

Pepe
22 november 2019, 15:27
Gecondoleerd man.

Erik de Perik
22 november 2019, 16:02
Gecondoleerd Arjan en sterkte.

Ernest01
22 november 2019, 16:10
Gecondoleerd, Arjan.
Hoop dat jullie dit als band samen kunnen delen.
Geef het de tijd, die nodig is.....

guitarkid2
22 november 2019, 16:28
Gecondoleerd
Sterkte

Rinze
22 november 2019, 16:37
Gecondoleerd Arjan, sterkte jong

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Tabula Rasa
22 november 2019, 16:43
Gecondoleerd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

roger
22 november 2019, 17:24
Sterkte Arjan, wij hadden pas hetzelfde met onze drummer...het blijft onwerkelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

D3nnis
22 november 2019, 18:11
Veel sterkte!

Kim Wilson
22 november 2019, 18:31
Wat een kutnieuws. Gecondoleerd en veel sterkte, Arjan.

Fobo
22 november 2019, 19:51
Gecondoleerd Arjan

mrweird
22 november 2019, 20:05
Gecondoleerd en sterkte met het verlies.

arjanb01
22 november 2019, 21:43
Thanx mannen ! Doet me goed dat er zoveel medeleven is! Ben ik erg dankbaar voor. 😘
Vanavond met samen met de band alles aan het regelen. Bloemstuk, advertentie en we gaan een aantal liedjes spelen met complete band die hij persoonlijk leuk vond. Ook op verzoek van z’n broer en ouders.
Ik ben benieuwd hoe we ons houden donderdag als de dienst plaatsvindt.
Vanavond op de locatie geweest waar z’n kist stond, gesloten, en ik heb alles bijmekaar gejankt.
Nogmaals erg bedankt voor jullie medeleven !

Frans D
23 november 2019, 09:57
Iedereen veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies.
Muziek en emoties horen bij elkaar, het optreden zal ongetwijfeld een mooi afscheid worden.
Misschien dat je later nog kunt vermelden, wat er gespeelt is of wordt?

Harald
23 november 2019, 10:48
Gecondoleerd!

miyaru
23 november 2019, 15:18
Arjan, oprecht gecondoleerd........ Ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid om dit verlies te verwerken...... Woorden schieten hier altijd te kort!

arjanb01
23 november 2019, 17:18
Iedereen veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies.
Muziek en emoties horen bij elkaar, het optreden zal ongetwijfeld een mooi afscheid worden.
Misschien dat je later nog kunt vermelden, wat er gespeelt is of wordt?

Ga ik absoluut doen ! We zijn nog aan het bekijken of we met full band kunnen gaan optreden.
Dit wilden de ouders en broer van Richard graag en had hij zeker tof gevonden. De bedoeling is dat we 3 liedjes gaan spelen die favoriet bij Richard waren. Even afwachten of de eigenaar van de aula akkoord gaat. Muziekmaken blijft de beste verwerking !

jutter
23 november 2019, 21:48
Arjan, ik lees net dit vreselijke nieuws. Gecondoleerd. Jou kennende zal je dit ongetwijfeld niet in je koude kleren gaan zitten. Ik wens jou en je andere bandleden veel sterkte toe.

JVGM-music
24 november 2019, 19:09
Sterkte kerel..

arjanb01
28 november 2019, 15:35
Net terug van de dienst. Het was een mooie respectvolle dienst die we muzikaal hebben opgesierd met de volgende liedjes:

- Rosanna van Toto, een liedje dat Richard altijd in de set wilde hebben maar helaas niet met hem erbij nooit gebeurd is.

-Purple Rain van Prince

-Radar love van Golden Earring waarin z’n Bas opname meeliep van een van de live opnames. Met op de achtergrond beelden van hem. Erg emotioneel en ik brak tijdens dat nummer terwijl ik doorspeelde.

Stampvolle aula met collega’s, vrienden en muzikanten waar hij ooit mee speelde.
Een dienst met eeuwigheidswaarde.
Om nooit te vergeten.

Nogmaals dank voor jullie steun mannen ! We birchen soms flink hier maar dit blijkt maar weer hoe close en betrokken we zijn😘

Nu met z’n allen nog ff wat drinken op Richard🍻

Fobo
28 november 2019, 16:34
Hoe moeilijk het nu nog is; in zo'n mooi afscheid kun je op den duur troost vinden.

Niks 'ff wat drinken': flink zuipen; komen de emoties lekker los :ok:

jutter
28 november 2019, 16:56
Net terug van de dienst. Het was een mooie respectvolle dienst die we muzikaal hebben opgesierd met de volgende liedjes:

- Rosanna van Toto, een liedje dat Richard altijd in de set wilde hebben maar helaas niet met hem erbij nooit gebeurd is.

-Purple Rain van Prince

-Radar love van Golden Earring waarin z’n Bas opname meeliep van een van de live opnames. Met op de achtergrond beelden van hem. Erg emotioneel en ik brak tijdens dat nummer terwijl ik doorspeelde.

Stampvolle aula met collega’s, vrienden en muzikanten waar hij ooit mee speelde.
Een dienst met eeuwigheidswaarde.
Om nooit te vergeten.

Nogmaals dank voor jullie steun mannen ! We birchen soms flink hier maar dit blijkt maar weer hoe close en betrokken we zijn��

Nu met z’n allen nog ff wat drinken op Richard��



Mooi gedaan Arjan. Ook fijn dat het op deze manier zo kon. Hoe triest het ook is, je kunt er met een goed gevoel op terugkijken.

arjanb01
28 november 2019, 19:06
Impressie foto van de dienst.... Dit was moeilijker dan in Paradiso staan tijdens The Clash of the coverbands.... Rillingen:

https://www.mupload.nl/img/lfs2dabfmux.jpeg

tnijland
28 november 2019, 20:35
Mooi hoor Arjan. Jullie hebben in ieder geval afscheid genomen op een passende manier. Indrukwekkend om te zien. Tevens nog heel veel sterkte toegewenst voor de komende periode!

Kim Wilson
28 november 2019, 20:39
Mooi hoor! ❤️

Erik de Perik
28 november 2019, 22:10
Fijn dat jullie zo mooi afscheid hebben kunnen nemen.

Da Vinci
29 november 2019, 08:28
Heftig Arjan, sterkte!

miyaru
30 november 2019, 12:21
Een waardig en stijlvol afscheid...... Dat zal zeker helpen het een plaats te geven. Het is erg mooi en dapper wat jullie gedaan hebben, dat valt niet mee. Sterkte nogmaals Arjan!

Frans D
1 december 2019, 10:34
Mooi eerbetoon, kan begrijpen hoe moeilijk het geweest moet zijn, emotioneel gezien.
Nogmaals allemaal veel sterkte gewenst.

MarkS
2 december 2019, 22:26
Sorry, lees het nu pas. Gecondoleerd en sterkte Arjan.