PDA

View Full Version : HNGD: Taylor 114ce + vraagje!



Braml
14 november 2019, 09:29
Ik zag deze gitaar (pre-owned) op marktplaats staan, geplaatst door muziekwinkel 'the Guitar Factory' in Oss. Dinsdag om half 11 gebeld, woensdag om half 2 had ik hem binnen :D
Ik had wel eens 114ce's in de hand gehad en vond ze fantastisch klinken en spelen, en besloot deze gitaar blind te vertrouwen en hem te laten versturen.
650 euro inclusief taylor gigbag, afstelbeurt naar wens, nieuw setje snaren, en verzending. Gitaar is in volledige nieuwstaat.
Gitaar kwam zeer goed verpakt binnen en de afstelbeurt lijkt tot nu toe dikke prima te zijn, dus kudo's aan the Guitar Factory. Gitaar klinkt en speelt super, ik ben er erg blij mee!

Maar ik heb er ook een vraag over. Als je deze gitaar opzoekt op internet vind je hem overal met zwarte slagplaat en ik heb een exemplaar met rode (tortoise) slagplaat. Heeft taylor dit vanaf een bepaald jaartal veranderd ofzo? (Ik ben er in ieder geval blij mee want ik vind de tortoise slagplaat mooier, maar ik ben gewoon benieuwd.)

telerocker
14 november 2019, 09:57
Gefeliciteerd met je aanwinst! Ja, de Taylors 114ce zijn ook geleverd met een tortoise slagplaat. Als je even googelt bij afbeeldingen kom je ze tegen.

Braml
14 november 2019, 12:38
Gefeliciteerd met je aanwinst! Ja, de Taylors 114ce zijn ook geleverd met een tortoise slagplaat. Als je even googelt bij afbeeldingen kom je ze tegen.

Dankje! Ja ik weet het, maar maken ze ze nog steeds met tortoise slagplaat dan? Ik zie dat die van mij uit februari 2018 komt dus dat zal dan wel?

telerocker
14 november 2019, 12:56
Dankje! Ja ik weet het, maar maken ze ze nog steeds met tortoise slagplaat dan? Ik zie dat die van mij uit februari 2018 komt dus dat zal dan wel?

Kennelijk wel. Ik zag er uit 2010 met een red tortoise.

Fobo
14 november 2019, 16:54
Oeioeioei...Mooi, mooi, mooi, felicitades man en veel plezier ermee!!

arjanb01
14 november 2019, 17:35
Mooie gitaar! Taylors spelen lekker en klinken erg mooi in bandverband👍

LaurentB
14 november 2019, 18:12
Ik heb er een van voor 2012 met tortoise slagplaat. Staat wel in Michigan, VS. Gekocht omdat excess luggage te duur werd elke keer als ik daarheen ga :)

Braml
15 november 2019, 13:03
Bedankt! Ja hoor, ik zal er goed gebruik van maken :cooler: