PDA

View Full Version : HnGd Epiphone Zakk Wylde



Bartrock
12 oktober 2019, 06:22
Soms heb je zoiets dat je denkt:"Een nieuwe gitaar zal me wel opvrolijken!".
Nou,mijn trouwe Nikon verongelukte op erg nare wijze-je zou zeggen dat je dan een nieuwe Nikon zou kopen,maar nee,ik kocht een gitaar.De Gibson werd me toch echt te gortig,maar had ooit eens een Epi Zakk Wylde Bullseye in handen die me eigenlijk als ouwe Gibson fan toch wel ernstig beviel..Ik gitaar gekocht,en gezien de prijs verwachtte ik een MIC.Dat was het ding wat ik ooit in handen had ook-maar tot mijn vreugde mocht ik constateren dat ik een Koreaans CS model gekocht heb,koffer erbij.Loodzwaar ( zo heb ik dat dus juist graag) en na een setje nieuwe snaren:wat een beest en droom tegelijk zeg!EMG HZ erin.Ik verwachtte van die pickups niet al te veel,ze zouden erg weinig harmonischen geven...Nou,dat ding squealt als Zakk zelf!Ik geloof niet dat er veel mis mee is,speelt wel zo verukkelijk!Zelf een ouwe Dimarzio liefhebber,en er komt er vast ooit wel eens een in terecht,maar om nou te zeggen dat het meteen moet?Nee hoor-gewoon spelen,er is niets mis mee.Ik ben er wel zò gelukkig mee!

https://i.postimg.cc/nX9V4wY6/72476160-748613248933090-777337115766685696-o.jpg (https://postimg.cc/nX9V4wY6)

Tupelo
12 oktober 2019, 07:45
Congrats.
Schijnen behoorlijk oké te zijn, die serie.
Dwz best wat toch wel serieuze gitaristen met A. spul zo een exemplaar in hun back-up zien hebben of gewoon gebruiken tussen Gibsons, PRS, Eggles, MM's of Andersons.

arjanb01
12 oktober 2019, 08:02
Iconisch ding dat ja!
Vond hem qua looks iets te gewaagd voor een saaie lul als ik. Maar bij dit ding past een langharige rocker, gehuld in leren broek en ontelbare kettingen om nek en armbanden om dr pols.
En dat dat ding squeeled als een mooie dame die door drie negers tegelijk genomen wordt geloof ik met die pickups wel! 😂

D3nnis
12 oktober 2019, 08:19
Mooie aanwinst hoor!

En nu snel die marshall op standje oorlog, en de hele dag Bloodbath in Paradise spelen.
En als je het zat bent, lager stemmen, chorus er bij.aan en no more tears spelen :D

telerocker
12 oktober 2019, 10:42
Gefeliciteerd! Ja, dit is love or hate... Het gaat erom dat jij hem te gek vindt.

Bartrock
12 oktober 2019, 12:48
Thx all!Ja,ik ben echt helemaal verrueckt!Had ooit twee Gibson LP's,een '91 Studio en een '95 Custom-maar dit ding doet er echt niet voor onder.vier en een halve kilo,dus ook dat is wel des Gibson...\m/

En gewoon zo die 5W DSL in-monster.

Fobo
12 oktober 2019, 19:24
Gefeliciteerd! Ja, dit is love or hate... Het gaat erom dat jij hem te gek vindt.
Zo is dat. Het is niet mijn ding, maar dat doet er niet toe; geniet ervan!!

Pat911
14 oktober 2019, 08:28
Met die bulls eye is zo'n LP nog leuk om te zien. Echt een icoon.



En dat dat ding squeeled als een mooie dame die door drie negers tegelijk genomen wordt geloof ik met die pickups wel! ��
Wat mooi en gevoelig beschreven :)

Bartrock
14 oktober 2019, 15:55
Wat mooi en gevoelig beschreven :)

Pure poezie inderdaad.
En wat de gitaar betreft:ik heb geeneens tijd meer voor Facebook...Dat bevalt me uitstekend:blast:

Agent_Smith
15 oktober 2019, 07:44
Gefeliciteerd, mooie gitaar!
Maar eh, 'koreaanse CS'....? Is dat nieuw? Sinds wanneer worden er: A: Epi's in een custom shop gemaakt? en B: een CS in Korea?

Buxtra
15 oktober 2019, 09:37
Het duurde best lang, maar moet bekennen dat ik het ook een geweldig iets vind. Vond het eerst niks.
Net als rode gitaren overigens, jaren over gedaan voordat ik ze mooi ben gaan vinden.

Maar die bullseye, er hangt echt wel wat tofs om je nek. Iets totaal anders, kan het dus eindelijk goed waarderen!

Veel plezier der van.

Bartrock
15 oktober 2019, 13:11
Gefeliciteerd, mooie gitaar!
Maar eh, 'koreaanse CS'....? Is dat nieuw? Sinds wanneer worden er: A: Epi's in een custom shop gemaakt? en B: een CS in Korea?


Dank je!
Nou was dat dus inderdaad wat ik me afvroeg/te weten hoopte te komen.Dacht (ik ben zeer zeker geen kenner namelijk) dat het een marketingtruuk was-een logoootje extra staat er zo op natuurlijk-maar al is me niet duidelijk hoe en wat,er lijkt volgens mensen met meer verstand van deze dingen toch wel iets bijzonders aan.Interessant om me eens verder in te verdiepen-zie ze ook zonder dat logo,wel uit dezelfde fabriek,met inderdaad een behoorlijk verschil in prijs-maar dat kan natuurlijk aan veel meer liggen.
Maar waar het natuurlijk echt om gaat:het is echt een beest van een gitaar.Loodzwaar,speelt als een tierlier en klinkt ook nog zo.Werkelijk erg goed gebouwd en afgewerkt,en ik ben er dan ook buitengewoon verguld mee ;-)

Bartrock
15 oktober 2019, 13:16
Het duurde best lang, maar moet bekennen dat ik het ook een geweldig iets vind. Vond het eerst niks.
Net als rode gitaren overigens, jaren over gedaan voordat ik ze mooi ben gaan vinden.

Maar die bullseye, er hangt echt wel wat tofs om je nek. Iets totaal anders, kan het dus eindelijk goed waarderen!

Veel plezier der van.

Haha,dat was in mijn geval net zo,mmar mijn leifde voor Les Paul's won het toch-had er ooit twee uit de U.S. of A.,en miste zee nog steeds.Nu ben ik niet in staat er gewoon weer een te kopen,en toen ik deze zag besloot ik toch eens een kijkje te nemen.Nou,het is echt een geweldige gitaar.Voelde meteen als thuiskomen.Heerlijk,erg blij dat ik eens iets verder keek dan mijn neus lang was.Blijft ook mooi gewoon hier ;-)