PDA

View Full Version : G-Force Patches en users



wimmeltje
6 augustus 2003, 20:50
jah, de naam zegt het al. Voor alle gebruikers die een G-Force hebben, Zijn er nog plekken waar mensen samen komen om presets te delen?? Ik ga proberen al mijn presets op de computer te zetten alleen we ik nog niet hoe ik dat ga doen maargoed.

Misschien wat voor onze jongens hier die veel in het cover circuit spelen (morris???).

Ik zoek nog een mooie leslie eigenlijk. Jah ik weet dat hij de MOD Pro zit maar die heb ik niet meer. Ik wil eigenlijk alles via mijn G-Force gaan doen aan FX.

Idee om eens wat te gaan uitwisselen aan FX-en van de G-Force???

Nocki
6 augustus 2003, 23:35
mooi idee. dat miste ik zo'n site. mischien kan je zelf iets bouwen...

Nocki

morris
7 augustus 2003, 01:01
hey Wim,

tricks of the trade...
ken je deze site al?
http://hem.fyristorg.com/g-force/

Ik zal eens kijken of ik een sysex file kan maken.

Morris

wimmeltje
7 augustus 2003, 09:36
mooi idee. dat miste ik zo'n site. mischien kan je zelf iets bouwen...

Nocki

Ik zou er zelf een kunnen bouwen alleen ben ik niet zo een kei in het bouwen van een site. Ik heb wel eens een frontpage pagina gemaakt maar daar was ik niet echt trots op. Misschien dat ik nog wel een site ga bouwen hiervoor (moet ik weer in de boeken duiken) . Als ik hem zelf moet bouwen zal het een hele simpele site worden wat niet zo erg slecht is als hij maar erg nuttig is.

Mijn tweede vraag is hoe krijg ik mijn presets van mijn G-force naar mijn computer. Ik zat zelf te denken aan een USB midi device en een kabeltje ertussen. Dan zou het moeten werken. Iemand ervaring of iemand die precies weet hoe het werkt??? Waar moet ik op letten als ik dit doe??

Nocki
7 augustus 2003, 09:42
ik ken de g-force niet zo goed omdat ik m niet heb. maar waarscchijnlijk met een midi kabel en je g-force dumpen terwijl er op je pc een programmatje actief if wat luistert en alles wat tie binnen krijgt opslaat. met sysex ofzo...

Nocki

morris
8 augustus 2003, 01:16
yep..
I know, als het goed is heb ik sounddiver nog ergens liggen. ff zoeken als de temperatuur weer normale waarden heeft aangenomen, want ik moet de zolder op. (40+)
De presets van de G-Card heb ik ook nog ergens.

wimmeltje
8 augustus 2003, 09:10
yep..
I know, als het goed is heb ik sounddiver nog ergens liggen. ff zoeken als de temperatuur weer normale waarden heeft aangenomen, want ik moet de zolder op. (40+)
De presets van de G-Card heb ik ook nog ergens.

De G-Card heb ik ook :-D Daar staan ook wel wat bruikbare presets op maar niet zo gek veel. Dat moet ik ook nog een keertje uitzoeken.

Aha zolder 40+ klinkt bekend is hier ook. gewoon niet uit te houden. Als ik twee minunten bezig ben geweest sta ik dus te soppen in mjn eigen zweet wat niet prettig is. Ik zit nu liever met een koud biertje lekker aan het water...

Maiden Michiel
8 augustus 2003, 10:16
Zeg Wimmeltje, wou jij je G Force niet verkopen dan?

Nocki
8 augustus 2003, 10:17
Zullen we het daaR EVEN NIET OVER HEBBEN TOTDAT IK MN GELD BIJ ELKAAR HEB... :-)

Nocki