PDA

View Full Version : Voor de metalbands- yummie YUMMIE!



Fusion
1 augustus 2019, 09:04
Jaren 90 vibe, beetje alternatief, tikje eigenwijs, retestrak, groovend, proggy, DiGiorgio, Verbeuren, me gusto!!


https://youtu.be/lIts5fiF6fM

Fusion
1 augustus 2019, 21:32
schopje voor PaulST, Jasper, FNarK en wie nog meer allemaal

Paul ST
2 augustus 2019, 09:30
Wordt dit album zo slecht gepromoot? Is al uit sinds juni, je zou denken dat een album met deze namen inmiddels de bekende platforms al wel bereikt zou hebben. Hoor hem nu voor het eerst. Enfin, klinkt niet onaardig op het eerste gehoor. Ik moet gerechten als deze eerst op me in laten werken alvorens ik een (eind)oordeel kan geven :-) Ik hoop niet dat er teveel wah-wah solo's opstaan zoals in het tweede nummer.

arcane
2 augustus 2019, 19:24
Doe mij dit maar:

https://www.youtube.com/watch?v=JsgkLc5kYtU

Fusion
2 augustus 2019, 19:38
Oh oke... beetje rare reactie maar vooruit. Ik tsjek t wel morgen.

Fusion
2 augustus 2019, 19:39
Wordt dit album zo slecht gepromoot? Is al uit sinds juni, je zou denken dat een album met deze namen inmiddels de bekende platforms al wel bereikt zou hebben. Hoor hem nu voor het eerst. Enfin, klinkt niet onaardig op het eerste gehoor. Ik moet gerechten als deze eerst op me in laten werken alvorens ik een (eind)oordeel kan geven :-) Ik hoop niet dat er teveel wah-wah solo's opstaan zoals in het tweede nummer.
Heb m ook nog niet helemaal gehoord moet ik eerlijk bekennen. Wah is leuk maar met mate idd :D

arcane
2 augustus 2019, 20:12
Oh oke... beetje rare reactie maar vooruit. Ik tsjek t wel morgen.

Zo raar is de reactie toch niet? Je post iets met een 90's feel. Ik ook. Death meets Morbid Angel en een vleugje Entombed.

Fusion
2 augustus 2019, 20:19
Nou ja dit was niet als een algemeen welke 90s vibe metalband vind je t leukst topic bedoeld maar als een Geoda topic ;) zeg maar. Maar leef je uit hoor. Ik luister t toch nog wel even zo

arcane
2 augustus 2019, 21:34
Ow, de topic titel duide op metalbands die yummie yummie zijn. Dan heb ik dat anders geïnterpreteerd.

Fusion
2 augustus 2019, 22:49
Ik heb j muziek geluisterd. Niet mijn ding. Ik hoor zeker de invloeden (vorral Death en Entombed) maar t is niet mijn soort deatjh metal.

Pat911
16 augustus 2019, 10:36
Dat Geoda klinkt inderdaad lekker. Even doorheen geskipt voor een eerste indruk, en dat smaakt naar meer.
Af en toe klinkt er wat Opeth door. De drum vind ik soms iets te klinisch klinken, maar vervolgens komt er weer een jazz-shuffle of zo doorheen. Alsof Mike Mangini en Mike Portnoy elkaar afwisselen.