PDA

View Full Version : Vervanging RSB-18 ??



wimmeltje
6 augustus 2003, 19:44
Zo, Nu ik op het punt sta mijn RSB ook te verkopen zou ik eerst willen weten wat een goed alternatief is. Een footcontroller die zowel PC als CC door elkaar kan gebruiken enz enz. Makkelijk te programmeren.

Ik zit er nu over te denken hoe ik dit ga doen. Of axess loops aanschaffen en die RSB alleen voor die MIDI aansturing gebruiken. Of alles weg, de axess loops en een aparte footcontroller. Ik sta er eigenlijk niet zo om te springen om mijn RSB weg te doen. Iemand een idee waarvoor ik had wisselen GCX ground control. RS-10 Als daar aan is te komen. Wachten want binnenkort komt Axess met een andere midi footcontroller...

Op dit moment geef ik de voorkeur aan die RSB te houden en verder te gaan maar dan met een Axess loop...

Rectifier
6 augustus 2003, 20:54
http://www.voodoolab.com/gcsystem.html

Ernst Amps kwam binnenkort ook met een uitgebreide footcontroller.

morris
7 augustus 2003, 00:07
Het belangrijkste is SOUND!
Axess is in dat gebied absoluut de beste. Ik zou de nieuwe RX1 serieus overwegen, of 2 GRX-en bijvoorbeeld.
Qua controllers, GCX is wel leuk, maar toch wat teveel speelgoed. Als er geen Carling switches in zitten hoeft het voor mij niet. De footswitch van Axess zal ook de moeite waard worden.
Paul Lenders is ook bezig met een nieuwe controller, maar daar is nog geen ETA van.
Voor de rest: All Access of de T-Rex bigfoot. Zien er allebei niet uit, maar zijn wel erg goed.