PDA

View Full Version : GN Shoot-Out bijeenkomsten



piezo
24 juni 2019, 22:24
Niet WIE we graag far out zouden willen shooten, dat weten we al lang, maar WAT?

Geopperd zijn in ieder geval al:

- modelers
- cabinets Als er voldoende como's en cabinets met voldoende verschillende luidsprekers zijn zouden we zelfs een speaker shoot out kunnen doen of een speaker-combi shoot out


Verder:
- uiteraard een scala aan trappedaaltjes mogelijk, dusse...
- ROEPT U MAAAAAR !!!

Kim Wilson
25 juni 2019, 10:11
- Les Pauls en -achtigen. Ik ben wel benieuwd hoe mijn Hagstrom zich verhoudt tot 'the real deal' en andere single cut gitaren met 24.75" nek.

Fusion
25 juni 2019, 11:02
Harley Bentons :)

Tupelo
26 juni 2019, 17:16
Vintage versus modern vind ik wel een spannend topic; geinig om reissues naast het werkelijk oud spul te kunnen horen & voelen natuurlijk.

arjanb01
26 juni 2019, 17:42
Mn tokai ls150 vs een echte lp 59 of 58 reissue.
Mn Maybach s61 VS een Fender cs 60s strat.

FNaRK
26 juni 2019, 20:02
mijn vrouw ten opzichte van jouw vrouw?

D3nnis
26 juni 2019, 20:05
mijn vrouw ten opzichte van jouw vrouw?Op welke criteria?

O, wacht, nevermind, win ik toch niet :D

D3nnis
26 juni 2019, 20:07
Die modeler shootout lijkt me wel geinig overigens.

piezo
26 juni 2019, 21:05
Op welke criteria?

O, wacht, nevermind, win ik toch niet :D
Heeft de jouwe zich dan tussen het typen van "wacht" en ",nevermind" uit de voeten gemaakt?

Overigens, het is al even geleden dat ik Fnark zijn vrouw gezien heb, maar ik meen dat die er best mocht wezen.


On Topic (bestaat zoiets nog?). KW, als jij de eerstvolgende meeting organiseert, mag jij heus wel een zware stem in het kapittel hebben.
Niettemin, blijf komen met ideeën, mensen, we willen nog wel meer meetings te gaan hebben.

Kim Wilson
26 juni 2019, 22:47
Ik zal dan in elk geval mijn AC30 neerzetten, mocht iemand die nog ergens mee willen vergelijken is dat mogelijk.

Wat ik zei, ik zou mijn Hagstrom graag vergelijken met een goeie Gibson les paul. En ik zou het leuk vinden om een paar compressors op een rij te hebben.

En verder moet het vooral gezellig zijn. Neem lekker je troep mee wat je mee wil nemen, beetje testen, beetje ouwehoeren.

FNaRK
27 juni 2019, 09:25
ik voorzie nu al een grote chaos.

Gezellig :ok:

Indien gewenst kan ik een mooie ruimte regelen met verschillende geïsoleerde muzieklokalen en een podium. Maar da's dan wel weer in Zuid Holland (delft in dit geval)

Kim Wilson
27 juni 2019, 09:33
Mag van mij ook, Mario. Dan tuigen we samen een meeting op.

Fusion
27 juni 2019, 10:09
En verder moet het vooral gezellig zijn. Neem lekker je troep mee wat je mee wil nemen, beetje testen, beetje ouwehoeren.Als t gezellig moet zijn moet je mijn sprankelende persoonlijkheid erbij hebben!

Tupelo
27 juni 2019, 13:26
Ik voorspel polarisatie dan; then again, het is een shoot-out natuurlijk. :D

Dirk_Hendrik
27 juni 2019, 17:48
Hela! Prille meeting plannen?! Da's lang geleden! Leuk. Lekker met de handen in de zakken naar luisteren naar de volgende versterker waarop sweet home alabama wordt gespeeld omdat je dan "die mooie breakup" hoort!

Ik kom, tenzij er een blauwpurper reden voorbij komt.

Maar mss ook een "speciale genodigden" lijst maken voor hen die al veel te lang op een overdwars anaal ingebrachtte 7ender hebben moeten wachten.

FNaRK
27 juni 2019, 19:29
Hela! Prille meeting plannen?! Da's lang geleden!

Maar mss ook een "speciale genodigden" lijst maken voor hen die al veel te lang op een overdwars anaal ingebrachtte 7ender hebben moeten wachten.

lang geleden? Niet echt, vorige week nog.....

Overigens zonder ingebrachte 7enders, daar was het te warm voor ...

Erik de Perik
27 juni 2019, 19:31
Ik voel een uitnodiging aankomen........ whoeiiiii :blast:

Kim Wilson
27 juni 2019, 20:19
Geïnspireerd door een topic elders: ik zou het leuk vinden als er een paar goedkope gitaren zijn. Echt onderkant van de markt. Fazley, Harley Benton, spul van €100 en minder. Liefst waarvan de eigenaar meent dat ie de vergelijking met duurdere modellen aankan. Ik ben oprecht benieuwd of ze overeind blijven.

Fusion
27 juni 2019, 20:30
Harley Benton wil ik graag uitproberen ja

Erik de Perik
27 juni 2019, 20:32
Ik heb er twee maar beiden zitten niet in de race afdeling. Eentje LP en eentje Tele. Beide met Donlis pups en verder 100% origineel.

Fusion
27 juni 2019, 20:41
Maakt niet uit krijg ik alsnog een indruk van de kwaliteit van t merk.

tnijland
27 juni 2019, 21:54
Ik heb nog wel een fijne relic customshop Gibson Les Paul Goldtop staan die bruikbaar genoeg is om hem t.o.v. de Hagstrom eens uit te proberen.

Tupelo
28 juni 2019, 01:56
Geïnspireerd door een topic elders: ik zou het leuk vinden als er een paar goedkope gitaren zijn. Echt onderkant van de markt. Fazley, Harley Benton, spul van €100 en minder. Liefst waarvan de eigenaar meent dat ie de vergelijking met duurdere modellen aankan. Ik ben oprecht benieuwd of ze overeind blijven.Ghehe ja, die zou leuk zijn, agree.

Dirk_Hendrik
28 juni 2019, 08:54
Leuk idee Hans.
Mag ik voorstellen om daarin het jaar van introductie mee te nemen. Dan kunnen de oude Hondo's, Egmonds en soortgelijke zut etc ook mee en kunnen we ervaren waarom dat in de jaren 70 en 80 bagger was en nu, ondanks het "vintage" labeltje wat er aan is gehangen, feitelijk nog steeds zooi is. Juist door het gebruik van betere geatomatiseerde poductiemethodiek is de instapkwaliteit van instrumenten zo veel beter geworden.

Brad
28 juni 2019, 10:35
Je vergeet het roemruchte vintage gitaarmerk Kinor.

Dirk_Hendrik
28 juni 2019, 16:02
Je vergeet het roemruchte vintage gitaarmerk Kinor.

Nope. "en soortgelijke zut" bevat ook het door jou genoemde Kinor

Kim Wilson
28 juni 2019, 20:17
Ja, dat is een mooie aanvulling op het thema!

FNaRK
28 juni 2019, 20:18
een thematische meeting, het mot goddomme niet gekker worden

Thiez
1 juli 2019, 08:27
Als ik tijd heb in de agenda en het gaat niet boven in groningen zijn, ben ik ook wel van de partij.
Ik heb echter niet echt gitaren die in aanmerking komen voor onder de 100 euro. Enige is misschien mijn yamaha SE-112. De gitaar waar ik mee begonnen ben, de voorloper van de pacifica.

Mitch
8 oktober 2019, 10:51
Ik had dit voorzetje gemist, maar gaan we deze plannen nog reanimeren? Ik ben er wel voor in.
Ik heb geen specifieke wensen om echte shootouts te doen, die heb ik inmiddels wel voldoende gedaan om mijn eigen nieuwsgierigheid te bevredigen, dan wel ervaring voldoende te hebben :D
Ik kan van alles meenemen, van leuke ouwe pedaalmeuk (tubescreamers excluded), leuke ouwe Gretsch, fijne Les Paul en Tele, Vox amps.

Kim Wilson
8 oktober 2019, 22:47
Ik ben voor. Ik wil ook best meehelpen en meedenken, maar even geen tijd en energie om de kar te trekken. Ik heb ook wel diverse zooi die ik mee wil nemen.

piezo
10 oktober 2019, 18:29
De shoot-out gaat dus georganiseerd worden in Loponokkio of Gatzonderhond-op-de-heide, allebei uitstekend bereikbaar, per muilezel resp. per trekschuit.

arcane
10 oktober 2019, 18:49
De shoot-out gaat dus georganiseerd worden in Loponokkio of Gatzonderhond-op-de-heide, allebei uitstekend bereikbaar, per muilezel resp. per trekschuit.

Is Schubbekuteveen geen optie?

tnijland
12 oktober 2019, 00:19
Als er niet al teveel deelnemers tegelijkertijd zijn dan kan ik mijn studio/oefenruimte (7 m x 5 m, max. 7-10 personen tegelijkertijd) in het o zo mooie Salland ook ter beschikking stellen. Gratis koffie, biertje/alcoholvrij en simpele broodjes lunch wil ik eventueel ook nog wel regelen...

piezo
18 januari 2020, 18:35
Doodschop?

FNaRK
18 januari 2020, 19:57
nee hoor ...

Tupelo
18 januari 2020, 20:14
Hoeft niet.
Ik heb inmiddels een fijne '90'er Samick om mee te nemen. :ok: