PDA

View Full Version : voor de (weinige) fans: Crematory weer bij elkaar



FNaRK
6 augustus 2003, 12:34
De Duitsers van Crematory gingen in 2001 uit elkaar, maar hebben besloten de band nieuw leven in te blazen. Ze zijn van plan binnenkort de studio in te gaan om daar een nieuw album, wat voorlopig de titel Revolution heeft, op te nemen. Dit album moet op 1 maart 2004 dan uitkomen.


Hell yeah............zag ze in 2001 op Wacken bij hun afscheidsoptreden: briljant !!!!
Ben benieuwd hoe nieuwe CD gaat klinken. Nog meer fans ?

Theije
6 augustus 2003, 19:15
Wow! serieus? dat roelt de pan uit, Crematory is echt heel bruut! ik baalde echt toen ze uit elkaar gingen, vooral toen ik ergens las dat ze weer gewoon terug gingen naar hun vorige banen dat ging er bij mij niet in, wie wil er nou liever een 'gewone' baan ipv in een band spelen?!
Maar anyway goed nieuws.

Ditmar
7 augustus 2003, 15:25
Relaxed, ik had ze eigenlijk nog wel een keertje moeten zien ja

Ic3gl0vE
7 augustus 2003, 19:52
gaaf! ik ken wel wat muziek van ze, en vind het erg mooi. Ben benieuwd hoe het gaat klinken!

FNaRK
7 augustus 2003, 20:49
allemaal massaal oude tracks downloaden....
en anders heb ik nog wel 2 CD's liggen voor de liefhebbers :wink:

Anders Destium
7 augustus 2003, 22:02
Midden jaren negentig (voor ze uit elkaar gingen) heb ik het regelmatig geluisterd. Had die zanger niet een verschrikkelijk Duits accent :wink:

FNaRK
7 augustus 2003, 22:34
ich dagt dass es wol meefiel ?
Doch ??

Kan veel erger, weleens naar the Scorpions geluistert ? Of naar Rammstein, die hebben pas een duits accent !!

FNaRK
7 augustus 2003, 22:35
trouwens, Crematory heeft ook de nodige nummers in het duits op de CD staan, wellicht ben je daardoor een beetje in de war :???:

Anders Destium
7 augustus 2003, 23:26
Dat kan het zijn geweest, ik vond ze persoonlijk voor een Death metal band altijd wat poppy, of was dat ook weer slechts 1 cd :wink:

FNaRK
8 augustus 2003, 00:11
pop is op zijn tijd best lekker :wink:
Mijn buren vonden in in ieder geval "weinig met muziek te maken"

Tsssssssss, burgermannetjes

DThornus
8 augustus 2003, 10:46
tja, Crematory is ooit begonnen als death band maar is al snel richting de gothic metal gedreven.
En het is idd cool dat ze weer bij elkaar zijn !!
De laatste keer dat ze samen in de studio zaten was om het nummer "one" op te nemen voor een tribute Cd aan metallica. Het klikte toen weer als vanouds dus besloten ze om te kijken of er nog magie was om nieuwe nummers te schrijven. En blijkbaaris dat gelukt :P

Soulflyhigh
14 augustus 2003, 16:32
Crematory is vet ik ben benieuwd naar het nieuwe spul van ze!