PDA

View Full Version : Nieuw gitaar testen



ateng
31 maart 2019, 20:48
Erg blij met mn nieuw gitaar!
Fender USA strat body, Voxhumana carbontech neck met rosewood fretboard 9.25 radius en jumbo frets, Wilkinson VS100 tremolo, Sperzel locking tuner, Graphtech topkam en Scheffer pickups.


https://www.youtube.com/watch?v=Kj8-YKNyTp8&frags=pl%2Cwn

grayfink
31 maart 2019, 20:51
Ik wordt blij van je clipje :)

Midwolda
31 maart 2019, 21:06
:crazyhappy: flits stilf dat denderde effe lekker voorbij! :o

komt wel goed met die gitaar en jou. Toch? :soinnocent:


(ik zit nu met angst naar mijn eigen gitaar te kijken. Zou dat daar ook in zitten?)

pasqual
31 maart 2019, 21:21
Mjummie! Lekker soundje en spel! Niets mis met die humbucker van Scheffer:ok: Ik had begrepen dat je een SD erin wilde zetten? Hopelijk heeft die dan ook zo'n fijne 'hoog' weergave....
Enniewee, een mooie eigen decal in gouden letters zou niet misstaan op de headstock!

telerocker
31 maart 2019, 21:25
Super man. Klinkt top!

roger
31 maart 2019, 21:50
So hey dat klinkt lekker!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ateng
1 april 2019, 09:54
Mjummie! Lekker soundje en spel! Niets mis met die humbucker van Scheffer:ok: Ik had begrepen dat je een SD erin wilde zetten? Hopelijk heeft die dan ook zo'n fijne 'hoog' weergave....
Enniewee, een mooie eigen decal in gouden letters zou niet misstaan op de headstock!
Klinkt ook niet slecht maar de SH-4 heeft iets meer ballen vergeleken met de PAF style humbucker en dat vind ik persoonlijk wel lekkerder.

Ja er komt sws een gouden logo op de headstock alleen moet ik ff kijken hoe. Want ik had al een logo er op gezet alleen die kwam er niet goed uit met zwarte achtergrond... decal te doorzichtig denk ik waardoor de gouden letters nauwelijks te zien was.

ateng
1 april 2019, 09:56
:crazyhappy: flits stilf dat denderde effe lekker voorbij! :o

komt wel goed met die gitaar en jou. Toch? :soinnocent:


(ik zit nu met angst naar mijn eigen gitaar te kijken. Zou dat daar ook in zitten?)

Hahaha! Ja dat komt zekers goed!!

ateng
1 april 2019, 09:56
Ik wordt blij van je clipje :)

Fijn om te horen!

ateng
1 april 2019, 09:59
Super man. Klinkt top!

Thanks man!

guitarkid2
1 april 2019, 11:48
Hij/zij staat je goed en klinkt ook nog ok
Btw
Jij bent een van de weinigen, alhier, die niet alleen een plaatje van het nieuwe speeltuig plaatst maar hem/haar/het ook laat horen
Zo hoort het toch ?

Iig
NIce One

ateng
1 april 2019, 15:33
Ja ben heel tevreden over mn gitaar qua look, bespeelbaarheid en sound.

Tja ik vind het zelf ook wel fijn hoe anderen hun gear laten horen en om te weten hoe ze hun soundjes maken.

Frans D
1 april 2019, 17:42
Ik vind dit leuke video's om te zien.
Je hebt hem zo te horen, snel eigen gemaakt.
Klinkt lekker, zowel de gitaar als het spel.