PDA

View Full Version : ..



Theije
5 augustus 2003, 23:56
..

bert k
6 augustus 2003, 00:10
Klinkt goed man. Fotootje? En je hoeft echt niet een halve post vol te stoppen met excuses hoor, je koopt gewoon wat je lekker vindt :-D

Theije
6 augustus 2003, 00:34
Klinkt goed man. Fotootje? En je hoeft echt niet een halve post vol te stoppen met excuses hoor, je koopt gewoon wat je lekker vindt :-D

Hahaha neej je hebt gelijk maar goed de post was ook eigenlijk bedoeld om men te overtuigen aangezien ik eerst zelf ook absoluut niet overtuigt was.

Maar dit zijn wat foto's:

http://members.lycos.nl/theije/Fender001.jpg
http://members.lycos.nl/theije/Fender002.jpg
http://members.lycos.nl/theije/Fender003.jpg

michielv
6 augustus 2003, 08:36
Ziet er errug tof uit! Gefeliciteerd man!

Humm, wat moet zoiets nou kosten? ;-D

Ic3gl0vE
6 augustus 2003, 10:53
maar dit gitaar is ok!


veel plezier met 'dat' gitaar dan. wat heb je er nou voor betaald?

art|saves
6 augustus 2003, 11:17
Mooie gitaar ik vind hem zeker strak 1 humbucker en mooie slagplaat kleur is ook oke. Zelf zou ik hem ook wel willen....

roppie
6 augustus 2003, 11:27
alleen jammer dat er niet gewoon drie elementen inzitten, verder niks om je voor te schamen hoor! Gewoon mooi! :)

Bins
6 augustus 2003, 11:39
Mooie plank man, <spam>als je em kwijt wil...... denk aan mij</spam>

Mijn grote idool (en nee, dat is dus niet Tom Delonge) speelt sinds kort ook op zo'n ding, en hij klinkt geweldig!

SiNiSTRaL
6 augustus 2003, 11:52
vertel ons o uwe binsheid....wie zijt uw idool?

BLOK182
6 augustus 2003, 11:56
Cool dingetje dude! Maarre, psst, wat hebbie er nou voor genokt?

Bins
6 augustus 2003, 12:15
vertel ons o uwe binsheid....wie zijt uw idool?

Eddie, van de Voodoo Glow Skulls. Zegt je waarschijnlijk niets, maar deze gast ripped! Hij speelde eerst altijd op teles, maar pas stond ie ineens met een Tom Delonge... Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld, maar hij klonk echt bruut.

iam
6 augustus 2003, 13:32
we weten nu nog altijd niet hoeveel theije betaald heeft :(

trouwens DAPHNE-BLUE is mooiste opaque kleur ooit!!!!!!!

AART
6 augustus 2003, 16:30
ik ben zeker geen blink fan maar koele gitaar, dat zekers. :)
en ik wil ook wel eens weten wat je ervoor hebt moeten neertellen :D

Wringley
6 augustus 2003, 17:48
vertel ons o uwe binsheid....wie zijt uw idool?

Eddie, van de Voodoo Glow Skulls. Zegt je waarschijnlijk niets, maar deze gast ripped! Hij speelde eerst altijd op teles, maar pas stond ie ineens met een Tom Delonge... Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld, maar hij klonk echt bruut.

Die kan zeker wel een bruut partijtje gitaar spelen :-D

Theije
6 augustus 2003, 18:30
hahaha sorry dat ik jullie in spanning heb gelaten, k moest de hele dag werken vandaar.

Maar wat heb ik er voor betaald: 300 euro incl. verzending vanuit Duitsland.

Maar idd ik vind het ook gewoon vet dat ie maar 1 hummer heeft, als ik m'n gitaren zelf zou ontwerpen zou ik ook alleen maar 1 humbucker in brugpositie doen, noem me een barbaar maar de brug hummer is toch de enige die ik gebruik :D en het staat gewoon 'speciaal' mooier dan twee en zeker mooier dan drie singles.

Ic3gl0vE
6 augustus 2003, 18:43
dat is inderdaad een mooie prijs. Is het niet zo dat de Squier versie dat ook kost? Straks heb je een squier met fender decal gekocht ;) ;)

Theije
6 augustus 2003, 18:52
dat is inderdaad een mooie prijs. Is het niet zo dat de Squier versie dat ook kost? Straks heb je een squier met fender decal gekocht ;) ;)

Hahahaha ik ben niet helemaal van gisteren hoor ;)
Das idd de prijs van een Squier deLonge.
Maar nee das onmogelijk, dan had de verkoper heel wat aan het gitaar moeten verspijkeren om het geloofwaardig over te doen komen en das voor deze prijs niet de moeite waard :D

Het is namelijk gewoon een Fender neck met serienummer en de hele mikmak.

De squier heeft een duncan designed detonator hummer en geen Duncan Invader.

En de Squiers zijn alleen in Surf green, Polar White en Black te verkrijgen en niet in Daphne blue.

Waarom de verkoper hem zo goedkoop verkocht ben ik niet achter gekomen maar goed dat kan me eigenlijk ook niet zo veel schelen voor mijn part is ie gejat :D

Ic3gl0vE
6 augustus 2003, 19:18
tweedehands, 300 euro, het kan wel hoor... vorig jaar oktober stonden ze in enschede nog in de aanbieding voor 550 euro (nieuw) en dan is 300 een erg scherpe tweedehandsprijs

Punkrockerke
6 augustus 2003, 21:24
Gefeliciteerd met je aankoop,
Voor 300 € had ik em zeker ook gekocht (ondanks de weinige mogelijkheden)
Als je van plan bent hem te verkopen... :wink: kben zeker geïnteresseerd :razz: !

iam
6 augustus 2003, 21:26
idd :)

ik ook, zelf al zoek ik een superveelzijdige gitaar :D

Theije
6 augustus 2003, 21:32
Ik weet nog niet of ik uhm hou of niet, eigenlijk ben ik druk aant sparen voor een nieuwe amp maar het is zo moeilijk om geen geld uit te geven als je het wel hebt :D

andy
6 augustus 2003, 23:24
hahaha sorry dat ik jullie in spanning heb gelaten, k moest de hele dag werken vandaar.

Maar wat heb ik er voor betaald: 300 euro incl. verzending vanuit Duitsland.

Maar idd ik vind het ook gewoon vet dat ie maar 1 hummer heeft, als ik m'n gitaren zelf zou ontwerpen zou ik ook alleen maar 1 humbucker in brugpositie doen, noem me een barbaar maar de brug hummer is toch de enige die ik gebruik :D en het staat gewoon 'speciaal' mooier dan twee en zeker mooier dan drie singles.

Ik zal je geen barbaar noemen Theije, ik gebruik ook alleen maar de humbucker bij de brug. Geeft de minste vervelende bijgeluiden en het klinkt strak. Ik gebruik de single coins van mijn Jacksons nooit.

sash
6 augustus 2003, 23:34
Onversterkt klinkt ie uiteraard alsof ie van blik is maar das voor zover mijn ervaring gaat een bekende Fender eigenschap.


weinig ervaring mee dan zeker...

Theije
7 augustus 2003, 00:56
Onversterkt klinkt ie uiteraard alsof ie van blik is maar das voor zover mijn ervaring gaat een bekende Fender eigenschap.


weinig ervaring mee dan zeker...

Jij gaat mij vertellen dat je een Fender onversterkt niet schel vind klinken?? in vergelijking met bijv. een Les paul

Wouter J
7 augustus 2003, 01:13
Leuk gitaartje man.

Ik heb mijn stratocaster (Mijn lievelings 1989'er SQUIER stratocaster) ook van een Duncan brug humbucker voorzien, al zitten de single coils op de midden en halspositie er ook nog steeds.

Ik heb een Warmoth Mockingbird gehad met een Invader en die scheurde als een squadron F 14 Tomcat straaljagers, maar omdat ik toch liever een wat subtiler geluid wilde hebben ben ik uiteindelijk bij de "Little '59" terecht gekomen en die zitten zowel in mijn Strat als in mijn Tele.

andy
7 augustus 2003, 01:15
Onversterkte Fenders klinken meestal idd als blikbakken. (Sorry Sash :-D ) Maar daar gaat het met een electrische gitaar toch niet om???? :???:

Theije
7 augustus 2003, 11:43
Onversterkte Fenders klinken meestal idd als blikbakken. (Sorry Sash :-D ) Maar daar gaat het met een electrische gitaar toch niet om???? :???:

Nee daar heb je volkomen gelijk in, het viel me ook alleen op toen ik het gitaar uit de verpakking haalde en even een stukje onversterkt akkoorden ging pakken.

Ic3gl0vE
7 augustus 2003, 11:52
Jij gaat mij vertellen dat je een Fender onversterkt niet schel vind klinken?? in vergelijking met bijv. een Les paul

Zijn '57 RI (waar we nu vast en zeker weer een foto van gaan krijgen) klink onversterkt natuurlijk niet schel :roll:

jorrit
7 augustus 2003, 14:30
haha jullie zijn zo grappig.......ineeens is deze gitaar helemaal neit zo slecht terwijl alles wat met die gozer te maken heeft kut gevonden wordt door julllie......als het zo'n kut gitaar is als de mensen hier op het forum vinden dan is 300 toch ook nog teveel???

jah jah en niet iedereen zal zich aangesproken voelen.....

maaruh gefeliciteerd man met je nieuwe axe!

Ibanez RuleZ
8 augustus 2003, 14:23
Ik zal je geen barbaar noemen Theije, ik gebruik ook alleen maar de humbucker bij de brug. Geeft de minste vervelende bijgeluiden en het klinkt strak. Ik gebruik de single coins van mijn Jacksons nooit.

misschien een id om de necksingle te vervangen door een lil 59, hotrails of lil'screamin' demon? voor mij is het mooiste el gitaargeluid een solo op een overstuurde neckhumbucker of een riff op datzelfde element clean. De jackson elementen die standaard in de jacksons zaten zuigen apenballen, maar die moet je er gewoon uitslopen, doe ik ook met die charvel van mij, want die elementen zijn echt beroerd!

Harrald