PDA

View Full Version : Eerste eBay aanwinst vandaag: BINNEN !



Mitch
5 augustus 2003, 19:47
Zocht naar een goeie flanger en kwam deze beauty tegen. Die hele classic '99' serie van Ibanez vind ik erg mooi en goed, maar je komt ze hier zelden tegen. Vandaag gewonnen ! Hopelijk volgende week binnen, heb ik meer nieuws !

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2548530711&category=41417&rd=1

Dirk_Hendrik
5 augustus 2003, 20:34
congrats. Komen nog wel wat kosten bij..... :evil: Houd ons op de hoogte

Mitch
5 augustus 2003, 22:08
Transportkosten kon ik na enig onderhandelen laag houden en ze wilden er voor de tax ook best een lager prijskaartje in doen, mocht de Tax een kijkje nemen.
Vorige keer dat ik iets uit de USA haalde had ik mazzel: no tax !
Ik hoop dat mijn geluk blijft :)

sash
6 augustus 2003, 02:05
Zolang de prijs op het pakketje 40 dollar of minder is, niets aan de hand, gaat tot 40 dollar namelijk.

Musictoyz zet er altijd standaard 40 dollar op en Justin Everman maakt hier ook geen probleem van.

Gefeliciteerd trouwens, mooi pedaaltje! Er is trouwens geen betere manier van zaken doen dan met een Amerikaan. Al kost het pedaal 500 dollar en je stuurt het geld van tevoren op, dan komt het gegarandeerd aan. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar tot nu heb ik geen slechte ervaringen (behalve met Musictoyz dan, maar dat lag aan Brian Mena).
Wat betreft Brian Mena: niet echt een man van z'n woord. Ik hoor nu ook al van Erik v/d Haar dat z'n zendingen veel later verstuurd worden dan gezegd (zijn shipment zou drie weken geleden verstuurd worden, maar wordt pas deze week verstuurd...).

PeArLjAm
6 augustus 2003, 10:58
Cool, gefeliciteerd seymour!! Leuk dingetje, past het nog wel op die pedalenplank van je?? :lol:

O en over zaken doen met amerikanen heb ik wel goede ervaringen, maar die met musictoyz is wat minder. Zit nu al 4 weken te wachten op een bluesdevill, er is iets mis gegaan maar dat zijn ze aan eht uitzoeken bij toyzwat er mis is. Ik heb niet het idee dat ze een slechte service bieden alleen die gasten hebben het zo gigantisch druk dat ze volgens mij amper tijd hebben je email te beantwoorden. Ach het zal wel goedkomen.

Mitch
6 augustus 2003, 13:08
Jekyll and Hyde gaat er af, combineert niet lekker met mijn Rivera. Beetje extra modulatie was juist welkom, vandaar....

Ik geloof trouwens wel dat ik de enige ben bij wie Musictoyz gewoon op tijd is geweest :o Lullig.

Neophyte
13 augustus 2003, 12:37
kheb laatst een mail gestuurd naar musictoyz met een vraag, na 2 uur een mailtje terug met daarin het antwoord (ok, verder ook helemaal niks, maar het ging uiteindelijk toch om het antwoord)

Wel goed dat ik dit lees, ik zat er over te denken daar wat te bestellen, want dan kom ik uit op 200USD en als ik het in Nl koop zit ik op 275Euro...

als je me meer kan vertellen over online bestellen en verzendingen en dergelijke: ICQ# staat in m'n profiel. Ik ben gewoon bezig wat informatie aan het inwinnen.

Mitch
13 augustus 2003, 13:12
Fijn voor je, die ICQ, maar MSN en ICQ en zo gebruik ik niet.
:D

Kort gezegd: neem een creditcard als je die nog niet hebt, anders wordt het veel te lastig. Bij eBay kun je vervolgens PayPal inschakelen (is een soort tussenpersoon, biedt wat voordelen voor beide partijen) en bij de gemiddelde on-line shop kun je gewoon met je cc bestellen.
Zeker als je geen tax hoeft te betalen (fingers crossed !) is het dan erg interessant.
Enige waar je nog op moet letten is hoe het verzonden wordt.
Via USPostal is het goedkoopst, UPS (al dan niet met spoed) kan aardig in de papieren lopen.

De flanger komt er trouwens aan, hopelijk deze week nog. :dance:

Dirk_Hendrik
13 augustus 2003, 13:54
Ik wou dus net gaan vragen of hij (eindelijk, zucht, nog meer wachten) al eens was aangekomen.

Neophyte
13 augustus 2003, 13:59
Fijn voor je, die ICQ, maar MSN en ICQ en zo gebruik ik niet.
:D
kheb nieuws voor je: er zijn meer mensen op dit forum :o

Mitch
13 augustus 2003, 17:00
als je me meer kan vertellen over online bestellen en verzendingen en dergelijke....

Ach, sorry, ik dacht dat je met 'je' mij persoonljk bedoelde, maar je vroeg gewoon in het algemeen om raad.
Ondanks dat had je toch nog wat aan de info die ik gaf of heb je niet meer verder gelezen na mijn grove belediging ?

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/aahmed/tongue.gif

Neophyte
13 augustus 2003, 17:55
als je me meer kan vertellen over online bestellen en verzendingen en dergelijke....

Ach, sorry, ik dacht dat je met 'je' mij persoonljk bedoelde, maar je vroeg gewoon in het algemeen om raad.
Ondanks dat had je toch nog wat aan de info die ik gaf of heb je niet meer verder gelezen na mijn grove belediging ?

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/aahmed/tongue.gif
ach, nevermind anyway ;)

ja, daar had ik zeker wat aan en natuurlijk heb ik verder gelezen.

Mitch
14 augustus 2003, 00:01
:D

Mitch
15 augustus 2003, 16:13
http://www.dodstudios.net/uploads/uploads/FL99.jpg

Hij is GGOOOOOOOEEEEEEEEEEEDDDDDD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer dat die 99-serie destijds zo duur was en slecht verkocht, want ook deze is werkelijk geweldig......
De flange op zich is al keurig in te stellen, maar de eerste verrassing is dat er zelfs een lichte boost van het laag bijkomt i.p.v. dat er laag verloren gaat zoals bij your average Boss bijvoorbeeld.
Creëert meteen een warm geluid i.p.v. metalig. Wil je de low-boost eruit dan druk je eenvoudigweg op de INTENSE knop, waardoor het accent verschuift naar meer mid: on the fly een andere klank, ook erg fijn voor soleren met flange :)
Tweede extraatje is de Speed Filterknop. Handbediening, maar deze is om het effect signaal een beetje in toom te houden bij extreme regeneration standen. Op 90% gaat de flange anders een eigen leven leiden (effect signaal overheerst) en dat wordt met deze knop keurig weggepoetst.
Derde extraatje is dat -ie, toen ik 'm eenmaal ideaal had ingesteld, mooi reageert op je pick-attack. Bij wat harder aanslaan maakt -ie net wat extra 'swirls' aan het eind van de toon 8-)

Het Butterfly logo doet oude tijden herleven, er-rug leuk detail voor liefhebbers als ik. Voor degenen die niet weten waar ik het over heb, zoek op Gitaarmarkt of Marktplaats die oude OD 850 eens op, dan zie je wat ik bedoel :wink:

Als we het dan toch over leuke plaatjes hebben dan deze ook maar even, gewoon omdat 't zo'n lekkere karate chick is :D
http://www.dodstudios.net/uploads/uploads/sobbat.jpg

Harry
15 augustus 2003, 16:52
ze zien er zo fout uit dat ze er mooi van worden.

Mitch
15 augustus 2003, 17:05
That seventies vibe man, can you feel it ? :)