PDA

View Full Version : Gestolen in Dedemsvaart en het nieuws gehaald



twoerd
2 februari 2019, 14:08
https://nos.nl/artikel/2270173-winkel-verbiedt-lange-jassen-na-diefstal-dure-gitaren-in-dedemsvaart.html

Pepe
2 februari 2019, 14:31
We wachten even 2 maanden met het vrijgeven van de beelden?

arjanb01
2 februari 2019, 15:56
Wel sneu, zijn al vaker slachtoffer van diefstal geworden. Maar wat doe je hier tegen?

Duhsjaak
2 februari 2019, 16:00
Precies, sociaal voelende ondernemers.
Door fanmail te posten (kijk eens wat een aantrekkingskracht onze gitaren hebben) zorgen ze voor public exposure voordat de mannen nog in staat van beschuldiging zijn gesteld.

Als het Journaal de beelden ook nog uitzendt, dan lachen de advocaten zich helemaal gek. Met dichte ogen veroordeling zonder strafoplegging (of 80 uur werkstraf) in verband met het schenden van de privacy.

Bovendien sociaal, omdat voor t shirts van €11.00 poortjes worden geinstallaleerd. Scheelt een paar nullen. Nou niet komen miepen met hoe die poortjes omzeild kunnen worden. Ik meen dat ik hier ooit heb gepost hoe Herman B. da deed. Dat wordt toch ietsje lastig met een gitaar.

Sint voobij, kerst voorbij, eindejaarsbonus voorbij. De timing kon slechter. Gok ik maar.

Je kunt alleen maar hopen dat ze een fatsoenlijke admin hebben van chassisnummers, en die wijd en zijd publiceren. Bereddingskosten indien verzekerd en aftrekbaar als niet verzekerd. Wezenloos goede reclame.
Want de vergelijking met wit groene lambo’s of zulk geneuzel kan geen mens wat mee.

Benieuwd hoe hetafloopt. Datdan weer wel. Maar vrienden in Doetinchem, luisteren naar Pepe. Da’s meer in t algemeen geen verkeerd uitgangspunt.
Vriendelijke groet, gus

vulvasonic
2 februari 2019, 16:02
Mijn laatste ex woonde een tijdje in Dedemsvaart, dus daar kwam ik regelmatig voor een periode lang. Toch sneu dat ik er op deze manier achter moet komen dat daar de FSOA ligt, dan was mijn verblijf aldaar een heel stuk minder saai geweest. :eek:

Het lijkt me (aannames, ik weet het) dat die gasten in opdracht hebben gewerkt. Ze zullen echt niet binnen 2,5 minuut eerst alle prijskaartjes hebben bestudeerd. Iemand anders heeft die studie al voor hen gedaan.
Misselijkmakende figuren iig.

arjanb01
2 februari 2019, 16:10
Ik weet niet hoelang die ex geleden is, maar tfoa zit nog maar een jaartje of 5 in Dedemsvaart. Daarvoor in Bergentheim.

vulvasonic
2 februari 2019, 16:36
Vandaar. Ik ben voor het laatst in het najaar van 2013 in Dedemsvaart geweest. Maar ik zag er nooit meer dan enkele boerderijen, omdat ik (waarschijnlijk) altijd vanaf een andere kant aan kwam gereden. Ik merk ook dat ik ze FSOA noemde. Zo goed ben ik er mee bekend. :D

Erik de Perik
2 februari 2019, 20:03
Zal wel een beetje zoals deze gegaan zijn...


https://www.youtube.com/watch?v=j5djqDNl-Sw

Han S
2 februari 2019, 22:11
https://nos.nl/artikel/2270173-winkel-verbiedt-lange-jassen-na-diefstal-dure-gitaren-in-dedemsvaart.html

Frixy had het al eerder gepost in een ander topic en het fimpje zwerft al over de social media. Ik hoop dat die hufters worden gepakt en hun poten worden gebroken, klauwen afhakken mag ook. :hide:

Erik de Perik
2 februari 2019, 22:43
Omdat ze een gitaar hebben gestolen....

Han S
2 februari 2019, 23:04
Klopt, er staat geschreven: gij zult niet stelen.

Erik de Perik
2 februari 2019, 23:49
Proost....!