PDA

View Full Version : All under age



Dila
25 januari 2002, 17:38
kennen jullie die?? is een punk/hardcore bandje. ff voor guitarmaster: ze zitten bij ons op school.

sickpunk
26 januari 2002, 17:57
nee wel wat bands uit den helder, zeer gaaf. maar heb jij nix an sorry

Yorrit
26 januari 2002, 17:58
zijn ze zo nationaal bekend dan. want als ze nooit verder dan regio waarever-hun-wonen gekomen zijn, dan lijkt het me sterk :smile:

Dila
26 januari 2002, 21:23
ze zijn bekend in noord-holland zeg maar, maar ze spelen wel redelijk vaak in kleine zaaltjes, zoals de p60 enzo, maar ik dacht, misschien heeft een van jullie ze wel ns gezien ofzo.

anoniem
1 februari 2002, 17:02
Wat een gelul.A.U.A. is slechts een lullig punkbandje met het niveau van een stel kleuters.Hun "liedjes" komen niet veel verder dan standaard akkoordopvolgingen(G-D-A-E) en strak is al helemaal een begrip dat ze niet kennen.
Dus helaas.Deze band zal niet veel verder komen dan het Galjoen/N201 en een keer als support-act on de P60(maar ja kwam dat niet omdat ze zo gelikt met die Arris omgaan....)

Greetz,
JIP DE JOOD

danielblikman
1 februari 2002, 18:05
Jip, met zo'n naam kan ik je ook wel afkraken

Dila
1 februari 2002, 20:12
wat ben jij voor een lul, ik vind het gewoon een geinig bandje en ze zitten bij mij op school, dus dan start ik daar een topic over. het is gewoon een leuk bandje, ze zullen idd nooit beroemd worden ofzo maar dat hoeft ook heus niet om een leuk bandje te zijn. en om jezelf jip de jood te noemen getuigt ook niet van al te veel inteligentie...

GuitarMaster
1 februari 2002, 20:46
Ik ken ze alleen van naam, maar ik heb ze nog nooit gehoord.

dirkw83
4 februari 2002, 12:28
Op zich is er niets mis met standaard akkoorden schema's. Heb het al vaker gezegd maar Kurt deed er ook geweldige dingen mee op het unplugged album.