PDA

View Full Version : Tomorrow



benwave
31 december 2018, 11:44
Nou laatste dan een liefdes liedje laat ik mijn gevoelige kant zien :)
Ook weer een eigen compositie en alles zelf ingespeeld samen met mijn muziekmaat Hans

Tomorrow

https://www.soundclick.com/html5/v4/player.cfm?songID=7159640

gitaarmike
12 januari 2019, 10:57
Man man, wat een kwaliteit. Snap niet waarom niemand hierop reageert. Blijkbaar heb je fitti hier :P . Je vorige post vond ik beter, sprak me qua stijl meer aan. Maar het klinkt nondeju goed dit! Als je een keer een tutorial filmt over hoe jij met zo'n geweldige sound opneemt send me a message :lp:

telerocker
12 januari 2019, 11:08
Mooi gevoelig liedje. Heeft iets Billy Joël-achtigs.

pasqual
12 januari 2019, 11:52
Man man, wat een kwaliteit. Snap niet waarom niemand hierop reageert. Blijkbaar heb je fitti hier :P . Je vorige post vond ik beter, sprak me qua stijl meer aan. Maar het klinkt nondeju goed dit! Als je een keer een tutorial filmt over hoe jij met zo'n geweldige sound opneemt send me a message :lp:

Klopt helemaal. Goeie sound!
Maar Ben: veel te kort natuurlijk!;)
En waarom niemand reageert? Tja, Ben heeft op een uur tijd zo'n 5 nummers gepost...dan wil je wel eens eentje over het hoofd zien...

Fobo
12 januari 2019, 12:20
Daar word ik stil van; prachtig, mooi ingetogen gespeeld en gezongen!!! Compliments!!!

jasses
14 januari 2019, 21:10
Dag Benwave,

ik heb even al je geposte nummertjes doorgenomen, en ik moet zeggen, knap gedaan! Al moet ik ook eerlijk zeggen dat het helemaal mijn ding niet is (niet heel spannend, doet me heel erg denken aan cheesy late eighties, en enkele van je drumgeluidkeuzes geven me gewoon koude rillingen). Maar je kan je ding duidelijk goed, en je lijkt het allemaal te beheersen. Knap gezongen ook, hoedje af. Nu nog iets proberen te maken dat ik leuk vind...

maxdb
14 januari 2019, 22:05
Mooi is eigenlijk het enige dat ik uit kan brengen. Of ik ervan hou vind ik er niet zoveel toe doen. Maar in ieder geval niet uit gezet halverwege :)