PDA

View Full Version : Lange Status Quo Jam met band!



Braddie
29 december 2018, 12:41
https://www.youtube.com/watch?v=wDJm6GITv0w
Paar kleine missers op het soleer vlak voor beide gitaristen, maar wel een zeer geslaagde en leuke jam! Vind'm zeker het kijken waard :gitarist:

Schrevel
29 december 2018, 15:50
En welk nummer horen we dan? Lively Up Yourself van Bob Marley! :seriousf:

Leuk. :B

arjanb01
29 december 2018, 16:10
Jullie hebben er plezier in en daar gaat het om.
Over de sound heb ik het al gehad in je vorige topic.
Beetje meer tweaken aan je amp en misschien toch een gitaar met humbuckers pakken, dat maakt de sound ook wat dikker en voller.

Braddie
29 december 2018, 16:22
En welk nummer horen we dan? Lively Up Yourself van Bob Marley! :seriousf:

Leuk. :B

Zanger is Fan :D
Thanks!

Braddie
29 december 2018, 16:22
Jullie hebben er plezier in en daar gaat het om.
Over de sound heb ik het al gehad in je vorige topic.
Beetje meer tweaken aan je amp en misschien toch een gitaar met humbuckers pakken, dat maakt de sound ook wat dikker en voller.

Gitaar met humbuckers pakken klinkt makkelijker dan het is :D Ik heb nu bijna 4 jaar deze Strat en dat is ook m'n enige gitaar haha.
Volgende keer even met de versterker kloten

Erik de Perik
29 december 2018, 16:37
Zowel Rossi als Parfitt RIP spelen op tele's met SC's. Een Tele klinkt wel wat dikker dan een Strat, maar ik vind het geluid van Branie wel passen. Dat van die Epiphone niet.
Leuke drummer, de bassist lijkt het zelf niet eens leuk te vinden....

D3nnis
29 december 2018, 16:47
de bassist lijkt het zelf niet eens leuk te vinden....

Ik kan me het gevoel van de bassist goed voorstellen :)

arjanb01
29 december 2018, 16:57
Wel jammer, want de drummer vind ik echt wel oké.
Die bassist moet een schop onder zn hol krijgen of vervangen voor een positievere.

Erik de Perik
29 december 2018, 16:58
Ik kan me het gevoel van de bassist goed voorstellen :)

Haha ik ook, maar ik krijg ook niet het idee dat de bassist boven de rest uit stijgt. Drummer is zeker ok.

Braddie
29 december 2018, 17:01
Zowel Rossi als Parfitt RIP spelen op tele's met SC's. Een Tele klinkt wel wat dikker dan een Strat, maar ik vind het geluid van Branie wel passen. Dat van die Epiphone niet.
Leuke drummer, de bassist lijkt het zelf niet eens leuk te vinden....


Vind het ritmewerk van de Epiphoner erg lekker! En de sound is misschien niet perfect voor solo's maar dikt wel lekker het ritmewerk van de drummer aan, wat inderdaad echt een hele goede drummer is :D
Bassiste was vooral erg moe.

Erik de Perik
29 december 2018, 17:13
Is vooral een kutsound voor rhythm. Daar wil je niet te veel laag en wel behoorlijk wat hoog in hebben, vooral bij Quo nummers.

Ernest01
29 december 2018, 22:14
Leuke jam en de drummer en jij hebben er lol in.
De andere gitarist staat bijna met zijn rug naar jou toe...... ruzie ?

Braddie
30 december 2018, 03:35
Nee, hij staat altijd een beetje in zichzelf gekeerd te spelen en concentreert zich heel erg op z'n spel, en ik ben meer van het geinen tussendoor en kijk graag naar de andere leden wat zij uitspoken.

Han S
30 december 2018, 12:33
De bassist zit in een dipje?