PDA

View Full Version : Lesboeken uit en nu?



Johan-Voorhorst
2 december 2018, 16:39
Hallo mensen, ik ben nu al 2 jaar door mn boeken heen. Ik ben maar aan het zoeken naar een volgend lesboek maar ik kan er geen vinden. Ik heb nu Gitaarstarter 1 & 2 uit. Weet iemand hier mischien een volgende?

Erik de Perik
2 december 2018, 17:54
Tijdje terug stond je op het punt om 15 te worden, speelde je al 9 jaar gitaar en nu heb je 2 beginnersboeken uit...?
Maar goed, ik zou gewoon eens wat rondkijken op YT, daar is voor iedere stijl wel gratis lessen te vinden. Al enig idee welke stijl jij graag meer over zou willen leren?

Brad
2 december 2018, 21:35
Als je in Jazz bent geinteresserd, Exploring Jazz guitar van Phil Capone. Sowieso een goed boek om eens door te nemen, welke stijl je ook speelt.

Fabrieksinstellingen
5 december 2018, 19:00
Elke maand een gitaarblaadje kopen en die lesjes naspelen. Gitarist bv

Erik de Perik
5 december 2018, 19:09
En op je eigen topic reageren.


Maar ja, jeugd van tegenwoordig is amper nog online. Die rennen liever achter een bal aan of gaan een end fietsen :seriousf:

Fabrieksinstellingen
5 december 2018, 19:11
Denken iig niet zelf na over simpele oplossingen

Brad
5 december 2018, 21:24
Elke maand een gitaarblaadje kopen en die lesjes naspelen. Gitarist bv

Als aanvulling sowieso goed en leuk om te doen.

mrweird
5 december 2018, 22:55
Hallo mensen, ik ben nu al 2 jaar door mn boeken heen. Ik ben maar aan het zoeken naar een volgend lesboek maar ik kan er geen vinden. Ik heb nu Gitaarstarter 1 & 2 uit. Weet iemand hier mischien een volgende?

Geen boek maar band beginnen en wereldberoemd worden?

Brad
9 december 2018, 16:17
Het podium is de beste leerschool zegt men. Maar een goed boek helpt altijd.

D3nnis
9 december 2018, 19:28
Tijdje terug stond je op het punt om 15 te worden, speelde je al 9 jaar gitaar en nu heb je 2 beginnersboeken uit...?

En consevertorium!

Morri
10 december 2018, 21:31
Hallo mensen, ik ben nu al 2 jaar door mn boeken heen. Ik ben maar aan het zoeken naar een volgend lesboek maar ik kan er geen vinden. Ik heb nu Gitaarstarter 1 & 2 uit. Weet iemand hier mischien een volgende?

Of misschien eens een paar lessen volgen ergens, om inspiratie en ideeen op te doen.

D3nnis
11 december 2018, 06:20
Je zou verwachten -naar aanleiding van het feit dat TS in zijn beschrijving heeft staan (ik kan dat helaas niet quoten in tapatalk) "speel nu op consevertorium"- dat er genoeg ideeën en inspiratie voorhanden is? Het verbaast me eigenlijk nogal als dat niet het geval is.