PDA

View Full Version : Hallo



keemski
21 november 2018, 08:37
Hallo,

Ik ben Leon en speel ongeveer 35 jaar gitaar.
Fan van Fender (strat & tele) en Martin als het om akoestische gitaren gaat
Ook fan van gitaarpedalen en heb er inmiddels aardig wat verzameld, waaronder de Hudson Broadcast, Tanabe Dumkudo, Fire Custom Shop Carpe Diem, EP Booster, ProCo Rat, JHS Moonshine, JHS At, Boss CE2, TC Hall of Fame, Gamechanger Plasma etc.

Sinds kort heb ik ook een webshop (pedaltown.nl) waar ik gitaarpedalen verkoop.

Muzikale groet,
Leon

piezo
21 november 2018, 09:45
Welkom. Ik heb even op je site gekeken, maar het productfilter werkt nog niet lekker, met name het gitaar<>bas onderscheid. Als ik bas en wah kies krijg ik bijvoorbeeld 15 gitaarwahs, maar geen baswah.

keemski
21 november 2018, 11:58
tnx! Ik ga er gelijk naar kijken.

Update: opgelost

Duhsjaak
21 november 2018, 16:28
Zo hé!!! Weer een nieuwe klant erbij. Sinds met kleine rode lettertjes er boven staat, dat de site niet is beveiligd, stijgt het aantal nieuwe GN’ers met de week.
Leuk hè? Guitaristen zoeken gevaar. Precies wat die vrouwen altijd zeggen.
@keemski: goed gedaan vriend. Gevaar is gevaarlijk, maar verveling is gevaarlijker.
Welkom dus.
Vriendelijke groet, Gus

Brad
21 november 2018, 17:13
Welkom hier Keemski en succes met je webshop.

miyaru
21 november 2018, 21:15
Welkom, leuke website heb je. Heb er even rondgekeken en je bent ruim gesorteerd! Mijn plankje is helaas al vol, maar zag er wel kandidaten bij! Vooral de Archer Ikon van J Rocket...... Maar ja, wie wil er nu eigenlijk geen Klon op zijn plankje? Wellicht krijg ik nu een menigte over me heen, maar dat zien we wel weer.

Erik de Perik
21 november 2018, 22:38
Welkom Leon, ik heb ook pedaaltjes.

keemski
22 november 2018, 08:22
Welkom, leuke website heb je. Heb er even rondgekeken en je bent ruim gesorteerd! Mijn plankje is helaas al vol, maar zag er wel kandidaten bij! Vooral de Archer Ikon van J Rocket...... Maar ja, wie wil er nu eigenlijk geen Klon op zijn plankje? Wellicht krijg ik nu een menigte over me heen, maar dat zien we wel weer.

Dank! De Archer Ikon is inderdaad een fijn pedaaltje.