PDA

View Full Version : Draadloos?



Rezzy777
13 september 2018, 08:35
Ik heb jaren geleden de Line6 Relay G50 gekocht voor draadloos spelen, maar doe er eigenlijk weinig mee.
Gebruiken jullie dit veel? Ik ben niet zo van het rondrennen op een podium, maar vind de vrijheid die je ermee krijgt wel heerlijk. Toch vind ik het hele 'hopen dat de batterij niet leeg is'-verhaal wel spannend.
Hoe ervaren jullie draadloos spelen?

D3nnis
13 september 2018, 08:43
Sinds 2010 draadloos (G90).
Niet voor mezelf, maar vooral voor onze zanger die anders steeds mijn snoer overal uit butst in zijn enthousiasme.
Bevalt prima. Batterijen gaan lang genoeg mee, en dat ding begint ruim op tijd te bliepen als het echt kritisch begint te worden.
Ik gebruik oplaadbare batterijen, nog nooit een lege batterij gehad tijdens gebruik, maar 2-AA als reserve meenemen is nog wel te doen.

Als ik in een kleine zaal / kroeg speel kies ik vaak voor niet draadloos. Maar dat is meer omdat het er achterlijk uit ziet om daar draadloos te spelen (en ik dan meestal top met kast meeneem, en geen 19" rack nd shit).

Rezzy777
13 september 2018, 09:20
Ja dat is misschien wel een reden om draadloos te spelen: als je een flink podium tot je beschikking hebt.
Want behalve de vrijheid te hebben om rond te lopen zitten er verder weinig voordelen aan denk ik...

arjanb01
13 september 2018, 10:13
Ik speel sinds 2014 draadloos. Heb zo’n relay 55. Bevalt prima. Batterijen gaan oplaadbaar 8 uur mee, dus 1 opreden en dan gaan ze de lader in.
Wel ooit in kabeltje vervangen van zender naar gitaar, omdat ik bij het rondspringen de zender liet donderen.
Nooit meer kabels voor mij.

fred dons
13 september 2018, 10:15
ik speel zelfs thuis draadloos omdat ik 1) geen kabelbreuk meer heb 2) niet meer struikel over mijn kabels 3) het er iets netter uitziet 4) minder gebrom en gepiep heb

Rezzy777
13 september 2018, 11:14
Ik heb onlangs voor mijn pedalboard allemaal patchkabels met gouden plugs aangeschaft.
De kabel van mijn zender naar mijn gitaar heeft ook gouden plugs.
Maar heeft dit eigenlijk wel zin als je draadloos speelt? Of verlies je daar zoveel kwaliteit mee?

De Line6 Relay staat er bekend om te klinken alsof je bedraad speelt, maar toch...

fred dons
13 september 2018, 12:04
uiteindelijk ga je toch met je signaal je board in, of je nu draadloos met draad speelt . geen Idee of dat goud nu veel uitmaakt maar voor mijn pedalboard wil ik wel de beste kabels hebben omdat ik niet op het laatste moment wil gaan Trouble shooten om te kijken welk stukje van mijn board niet werkt, en goud ziet er wel sjiek uit natuurlijk :)

D3nnis
13 september 2018, 14:07
Ik heb volgens mij nog nooit pedalen gehad met vergulde jacksockets, dus wat dat behalve marketingdingen voor voordelen heeft bij kabels ontgaat me eigenlijk.

Overigens, ik vind de line 6 relay érg fijn. Lekker helder. Die kabellengte simulatie staat bij mij uit, ik vind het geluid er niet bepaald van opknappen.

Duhsjaak
13 september 2018, 14:19
Zeker op plaatsen waar je de infrastructuur niet helemaal in de klauwen hebt, vind ik draadloos uit oogpunt van veiligheid een pré.
En Vroegah, toen iedereen krulsnoertjes gebruikte om aan te tonen dat er niet alleen gitaar uit de speakers kwam maar ook pogingen tot communicatie van marsmannetjes, was draadloos heerlijk stil.
Ik vind t thuis niet echt nodig, maar on da road was ik er wel ok mee.
Vriendelijke groet, Gus

Erik de Perik
14 september 2018, 00:47
Gouden pluggen doen niks en met draadloos lever je altijd wat in.... of er moet net iets fantastisch op de markt gekomen zijn.

D3nnis
14 september 2018, 06:19
Hmm...ik vind mijn geluid via draadloos eerder beter dan slechter.
Rara politiepet.

BorisA
14 september 2018, 06:25
Ik gebruik zelf heel vaak wireless.

Thuis om wat te kunnen rondlopen terwijl ik speel. Op de repetities om eens vanuit alle hoeken (en dus naar iedereen) te kunnen luisteren.
Op optredens niet zozeer om het publiek in te lopen, maar vooral voor de sound check. Altijd handig dat iemand vd band even kan gaan luisteren hoe het klinkt.
En ook heel handig om tussen gitaren te wisselen (zie onder).

Ik heb echter een hekel aan de 'doosjes' (zenders) die je aan je gitaarband moet bevestigen. Vooral bij het wisselen van een gitaar is dat uiterst onhandig (of je moet een zender per gitaar hebben, €€€).

Ik was dan ook dolblij toen line6 met de relay g10 kwam. Alleen hebben ze dat product bewust nogal brak gemaakt om kannibalisatie van de rest van de productlijn te vermijden. Die werd het dus niet!
Uiteindelijk een Samson setje gekocht (met "pedaal" als ontvanger). En dat werkt gewoon top! Zeker als je al eens van gitaar wisselt is zo een "zender-plug" erg handig.
En ondertussen heeft Boss eindelijk een gig-waardig "g10-alternatief" uitgebracht (de WL-lijn).

Harald
14 september 2018, 06:51
Heb wel nog zo'n doosje, doe ik in mijn broekszak, ipv aan de riem van de gitaar. Werkt prima met wisselen van gitaar. Met kabel is dat vaak weer onhandig. Kabel trek je uit, ligt op de grond, en als het tegenzit zie je hem ineens niet zo snel als je de andere gitaar hebt omhangen. Nu hangt het kabeltje van de zender langs me. Andere gitaar om, kabeltje erin en spelen.

En juist op kleine podia vind ik draadloos erg fijn. Kabel van effectenbak naar versterkers via zijkant van het podium, en je hebt niets van kabels rondslingeren waar je over struikelt. Soundcheck is idd, ook handig. Je kunt even de zaal in dan. Gebruik het wel alleen bij band eigenlijk, niet bij solo-optredens.

Die line6 plugjes zijn idd. wel erg fijn, ipv zo'n kastje. Maar goed, zolang mijn huidige systeem werkt vind ik het best zo.

D3nnis
14 september 2018, 07:05
Kabel over versterker heen hangen, of het uiteinde in je pedalboard leggen.
Of je kabel vasthouden bij een gitaarwissel.
Maar "ik moet een zender want met een gitaarwissel ben ik anders mijn kabel kwijt" is denk ik zo'n slechte smoes dat ik er zelf niet op zou zijn gekomen. Maar hee, als dat hetgeen is om moeders de vrouw overstag te laten gaan....

Brad
14 september 2018, 10:30
Ik heb jaren geleden de Line6 Relay G50 gekocht voor draadloos spelen, maar doe er eigenlijk weinig mee.
Gebruiken jullie dit veel? Ik ben niet zo van het rondrennen op een podium, maar vind de vrijheid die je ermee krijgt wel heerlijk. Toch vind ik het hele 'hopen dat de batterij niet leeg is'-verhaal wel spannend.
Hoe ervaren jullie draadloos spelen?

Hoi Rezzy, ben alweer terug van vakantie, 3 weken is wel genoeg. Nooit met zoiets gespeeld, maar nu ik hier lees dat het je geluid niet beïnvloed lijkt het mij uitermate handig, zelfs wanneer je alleen thuis speelt.

Da Vinci
14 september 2018, 12:19
Ik vind het heerlijk. Ooit eens gekozen voor een goedkope Sennheiser Freeport. Daar doe ik inmiddels denk ik toch wel een jaartje of acht mee. Oplaadbaar blokje houdt het prima een avond vol, hoewel ik voor de zekerheid bij optredens altijd even wissel in de pauze.
Het is gewoon fijn om gewoon naar achter of opzij de kunnen stappen, of even naar die andere gitarist te lopen, zonder je druk te maken of je kabel lang genoeg is en of je bassist er niet overheen flikkert.

rozh
14 september 2018, 15:09
ik heb deze sinds een aantal weken: https://www.boss.info/us/products/wl-50/
is top, laadt je lekker op op je pedalboard ook.

Plant
14 september 2018, 17:39
Hmm...ik vind mijn geluid via draadloos eerder beter dan slechter.
Rara politiepet.

Niet zo rara hoor. We weten allemaal dat een lange kabel aan de gitaar met hoge impedanties wat tonesuck geeft. Een kort kabeltje naar de zender veel minder. Wat dat betreft is het net een buffer.

Maar dat is niet het enige, ik heb weleens gezien dat een draadloos systeem niet bepaald lineair over het frequentiebereik is.

Jaren geleden kwam een inmiddels oud-collega met z'n draadloze (Samson?) systeempje aanzetten. Batterij in de zender had gelekt en de batterijcontacten waren wat aangetast en het ding werkte niet meer. Dat heb ik toen voor hem gefixt. Hij had het er ok over dat het systeem anders (beter) klonk dan een kabel.

Ik had een audio-analyzer ter beschikking en toen heb ik een even een lineaire frequentie-sweep door de zender gestuurd en uit de ontvanger gemeten wat daar uit kwam. Daar zat een lekkere scheut extra hoog bij, een soort treble booster zeg maar :D

Zou ook kunnen dat de zender wel pre-emphasis had en de fabrikant in de ontvanger de de-emphasis was vergeten in te bouwen (een truc die in de RF-wereld gebruikt wordt om zo ruis te onderdrukken).

Maar goed, die collega vond het ook prima klinken.

D3nnis
14 september 2018, 17:44
Zit wat in; het eerste argument had ik ook al bedacht, ik zou het verschil eigenlijk eens met actieve pickups moeten testen.

Ik vind niet alle draadloze systemen beter. Onze andere gitarist heeft een sennheiser uhf geval. Die vind ik behoorlijk ruk. Net of overal een dikke compressor op zit.

Harald
14 september 2018, 17:55
Kabel over versterker heen hangen, of het uiteinde in je pedalboard leggen.
Of je kabel vasthouden bij een gitaarwissel.
Maar "ik moet een zender want met een gitaarwissel ben ik anders mijn kabel kwijt" is denk ik zo'n slechte smoes dat ik er zelf niet op zou zijn gekomen. Maar hee, als dat hetgeen is om moeders de vrouw overstag te laten gaan....Alle drie niet zulke geweldige oplossingen wat mij betreft. Die derde al helemaal niet als je snel wilt wisselen. Is ook niet het enige voordeel. Bij een soundcheck even de zaal in is een groot voordeel. Maar eerlijk is eerlijk, ik probeer ervoor te zorgen dat ik op het podium de rest van de band zonder monitor kan horen, en zelf toch nog een lekker geluid heb. Zaalgeluid laat ik aan de mixer over. Je kunt ook bij wat kleinere podia (laat staan de grotere) eens naar de andere kant van het podium lopen zonder dat iemand over je kabel struikelt, of de kabel bij het teruglopen ergens haakt... Draadloos spelen is gewoon fijn. Tegenwoordig ook goed betaalbaar, daar hoef je het niet voor te laten.

Die draadloze Line6 dingen zijn trouwens wel heerlijk compact... als ik nog eens een nieuw kabeltje voor mijn huidige set moet kopen, toch een overweging waard.

D3nnis
14 september 2018, 18:10
Alle drie niet zulke geweldige oplossingen wat mij betreft. Die derde al helemaal niet als je snel wilt wisselen.

Bedoel je te zeggen dat de kabel vasthouden tijdens gitaar wisselen je meer tijd kost dan de kabel eerst wegleggen?
Verbaast me, ik zie het als 1 handeling minder?

Plant
14 september 2018, 18:20
Zit wat in; het eerste argument had ik ook al bedacht, ik zou het verschil eigenlijk eens met actieve pickups moeten testen.

Ik vind niet alle draadloze systemen beter. Onze andere gitarist heeft een sennheiser uhf geval. Die vind ik behoorlijk ruk. Net of overal een dikke compressor op zit.

Dat laatste zou zomaar kunnen als trucje om de ruis laag te houden.

dml
16 september 2018, 20:00
Ergens jaren '90 begonnen met draadloos. Eerst Nady VHF systeem (101, daarna 202), Samson, dat waren toen wel dé merken als het ging om draadloos. Denk dat ik één van de eersten was met een Sennheiser Evolution setje, eind jaren '90.
Speel nu al jaren met Line6 Relay-serie. Ooit begonnen met een G50, daarna G90 en nu weer G50. Altijd met oplaadbare batterijen. Heb de oplader in m'n gitaarrekje liggen. Als ik aankom bij een gig, gaan als eerste de accu's in de lader. Op het moment dat we daadwerkelijk gaan optreden zijn de accu's vol genoeg om er een hele avond mee te spelen. Nooit helemaal leeg, maar ook nooit helemaal vol, gaat al jaren prima.

D3nnis
16 september 2018, 20:03
Ik laad ze meestal thuis op vantevoren. Met twee AA's dan zo'n 8 uur speeltijd. Veel meer dan 4 uur heb ik eigenlijk nooit nodig.

almarvk
17 september 2018, 11:30
Maak zelf gebruik van een digitaal systeem van Sony. Bevalt me meer dan prima. Heb hiervoor meerdere ouderwetse systemen gehad en ook een Sennheiser Freeport. Toch veel problemen in de kwaliteit van het signaal bij optredens.

https://www.harmonycentral.com/forum/filedata/fetch?id=31080037&d=1394142882

arjanb01
17 september 2018, 12:24
Die van Sony kende ik nog niet. Wist niet dat Sony draadloze gitaar systemen verkocht.

almarvk
17 september 2018, 12:43
Ik wist wel dat ze veel op hi-fi gebied doen, en daar ook goede producten maken. Ze hebben die technologie ook overgezet richting wireless producten m.b.t. instrumenten en microfoons.

Als ik de opties bij Thomann bekijk zie ik veel digitale systemen staan voor een prima bedrag. Als instapper kan je al snel een prima systeem van Line6 of Boss kiezen. Zelfs van Alesis zie ik 70,- een optie staan.

Rezzy777
17 september 2018, 13:21
Suffe vraag waarschijnlijk, maar even voor de Line6 Relay G50 gebruikers:
waarvoor dient die 'Cable Tone' draaiknop nou echt?
Je schijnt daarmee dan de tone van je geluid te kunnen instellen, maar waarom staan daar dan kabellengtes bij?

Ik las ergens dat dit te maken heeft met je signaal dat wat vermindert als je een langere kabel hebt.
Logisch verhaal. Maar in dat geval kiest toch iedereen voor de kortste kabellengte (laagste stand) voor het mooiste geluid? Vanwaar dan nog die draaiknop? :???:

rozh
17 september 2018, 13:42
ik heb deze sinds een aantal weken: https://www.boss.info/us/products/wl-50/
is top, laadt je lekker op op je pedalboard ook.
Waarom reageert er niemand op mijn berichtje maar is er wel aandacht voor een sony setje wat uit de handel is? ::P:P (had t even gegoogled)
deze boss set is echt top hoor, verademing dat je geen kabels meer nodig hebt!

the sure thing
17 september 2018, 14:23
Waarom reageert er niemand op mijn berichtje maar is er wel aandacht voor een sony setje wat uit de handel is? ::P:P (had t even gegoogled)
deze boss set is echt top hoor, verademing dat je geen kabels meer nodig hebt!

Forums in het buitenland zijn lyrisch over het Boss setje!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

D3nnis
17 september 2018, 15:18
Suffe vraag waarschijnlijk, maar even voor de Line6 Relay G50 gebruikers:
waarvoor dient die 'Cable Tone' draaiknop nou echt?
Je schijnt daarmee dan de tone van je geluid te kunnen instellen, maar waarom staan daar dan kabellengtes bij?

Ik las ergens dat dit te maken heeft met je signaal dat wat vermindert als je een langere kabel hebt.
Logisch verhaal. Maar in dat geval kiest toch iedereen voor de kortste kabellengte (laagste stand) voor het mooiste geluid? Vanwaar dan nog die draaiknop? :???:

Met die functie haal je hoog weg. Veel meer is het volgens mij niet.
Ik gebruik hem dan ook zoals jij aangeeft, namelijk met die functie uit.

Rhythm Machine
17 september 2018, 20:28
Waarom reageert er niemand op mijn berichtje maar is er wel aandacht voor een sony setje wat uit de handel is? ::P:P (had t even gegoogled)
deze boss set is echt top hoor, verademing dat je geen kabels meer nodig hebt!

I speel al 20 jaar draadloos, nu al enkele jaren met een Line6 G50 (met een custom gekruld kabeltje!), zendertje in de achterzak. Indien er enkel nog plugzenders zoals die Boss of de G10 zouden bestaan schakel ik gelijk weer over naar een kabel. Spuuglelijk vind ik zo'n zender die uit je gitaarinput puilt...

Harald
17 september 2018, 21:04
Suffe vraag waarschijnlijk, maar even voor de Line6 Relay G50 gebruikers:
waarvoor dient die 'Cable Tone' draaiknop nou echt?
Je schijnt daarmee dan de tone van je geluid te kunnen instellen, maar waarom staan daar dan kabellengtes bij?

Ik las ergens dat dit te maken heeft met je signaal dat wat vermindert als je een langere kabel hebt.
Logisch verhaal. Maar in dat geval kiest toch iedereen voor de kortste kabellengte (laagste stand) voor het mooiste geluid? Vanwaar dan nog die draaiknop? :???:Niet iedereen kiest daarvoor. Er zijn ook gitaristen die bewust voor een langere kabel kiezen om het hoog wat te temperen. Albert Collins was er zo eentje, als ik me niet vergis. Kon hij ook gelijk door het publiek wandelen.

Het is gitaargeluid, smaakgebonden dus.

D3nnis
17 september 2018, 21:14
Er zijn ook gitaristen die bewust voor een langere kabel kiezen om het hoog wat te temperen.

Zou dat tegenwoordig nog dé manier zijn, sinds er allerlei simpele tot zeer uitgebreide eq pedaaltjes bestaan?
Zelf heb ik bv bijna altijd al ruzie met de toonknop, het is maar zelden dat die precies doet wat ik wil.

Plant
17 september 2018, 21:28
Brian May sleepte decennia lang tientallen meters van dit krulsnoer achter zich aan:

https://realliveinstruments.files.wordpress.com/2015/06/1279032_604315839619243_1752085270_o.jpg

Dit ging dan vervolgens een treble booster in :D
Inmiddels is ook Brian wireless:

http://www.tele.ru/upload/resize_cache/iblock/de5/795_530_1/zah.jpg

De treble booster is dacht ik wel gebleven want de oortjes horen inmiddels niet zoveel hoog meer :ok:

Harald
17 september 2018, 21:30
Hangt er vanaf wat je wil. Als ik een jazz-schnabbel zou doen, vind ik een gitaar, kabel en versterker een prima optie. Met mijn jazzrock bandje maak ik aardig gebruik van het speelgoed in mijn Pod.

Afhankelijk van het soort blueswerk is een gitaar kabel en versterker ook een goede optie. Al valt me op dat Kees Dusink toch altijd best wat pedaaltjes op zijn versterker heeft staan, terwijl hij probeert zo dicht mogelijk bij Peter Green te komen, als mogelijk is zonder overmatig drugsgebruik.

D3nnis
17 september 2018, 22:35
Brian May sleepte decennia lang tientallen meters van dit krulsnoer achter zich aan:


Maar die man heeft dan ook een van de grootste kutsounds van vorige eeuw. Verschrikkelijk.
Meen ik echt, ik begrijp níet dat er zo veel fans van zijn sound zijn. Qua spel begrijp ik het wel, maar puur zijn gitaargeluid? Brr

YannickH
20 september 2018, 00:30
wie wil nu met zo'n grote blok aan zijn gitaar rondlopen? ziet er toch niet uit man.
echt lelijk design die boss wireless dingen...

Erik de Perik
20 september 2018, 00:35
Maar die man heeft dan ook een van de grootste kutsounds van vorige eeuw. Verschrikkelijk.
Meen ik echt, ik begrijp níet dat er zo veel fans van zijn sound zijn. Qua spel begrijp ik het wel, maar puur zijn gitaargeluid? Brr

Uiteraard een kwestie van smaak, maar ik vind z'n geluid prachtig en zeker zo herkenbaar als zijn spel.

maxdb
20 september 2018, 00:48
Zou dat tegenwoordig nog dé manier zijn, sinds er allerlei simpele tot zeer uitgebreide eq pedaaltjes bestaan?
Zelf heb ik bv bijna altijd al ruzie met de toonknop, het is maar zelden dat die precies doet wat ik wil.

Dat had ik nou ook, tot ik mijn treble bleed doorknipte.

BorisA
21 september 2018, 08:58
Waarom reageert er niemand op mijn berichtje maar is er wel aandacht voor een sony setje wat uit de handel is? ::P:P (had t even gegoogled)
deze boss set is echt top hoor, verademing dat je geen kabels meer nodig hebt!

Ik geloof het graag dat de wl-50 top is.

Boss heeft hier een product in de markt gezet dat 100% voldoet aan mijn noden/wensen, en ongetwijfeld aan die van vele anderen:
- receiver die gemaakt is om op een pedal board te staan (met 9v voeding), en die de zender ineens kan opladen
- mogelijkheid alsnog alles op batterijen te gebruiken
- goede range
- zender in handig formaat (zonder "kaske")
- bonus: cable in connectie als backup

En dit alles voor een erg correcte prijs.

Het is dat mijn samson setje het nog steeds goed doet, anders was de WL-50 al lang besteld! :-)

BorisA
21 september 2018, 09:00
wie wil nu met zo'n grote blok aan zijn gitaar rondlopen? ziet er toch niet uit man.
echt lelijk design die boss wireless dingen...

Het is even wennen moet ik toegeven, maar eens je zo een zender hebt en het gemak ervan ervaren hebt ...

En als de looks echt storen kan je alsnog de zender aansluiten via een korte (male-female) kabel en em in je zak steken / aan je gitaarriem hangen.

rozh
23 september 2018, 14:41
Valt echt wel mee hoe groot dat blok is. En idd als je t je echt stoort kan je er nog een kabeltje aan maken.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180923/a486445faeb2d82805431322c679230b.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Da Vinci
23 september 2018, 19:47
Mooie strat! Wat is dat voor een?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

D3nnis
23 september 2018, 19:55
Een blauwe.





Sorry.

rozh
24 september 2018, 12:42
1960 custom shop daphne blue met josefina campos handwired fat 50's.. en een boss wel 50 ;)

YannickH
25 september 2018, 09:23
Prachtige strat! Nu op een strat stoort de boss inderdaad niet maar ik speel op flying V gitaren een een strandberg waar dat blokje dus serieus in de weg zit.
Kan iemand misschien een simpel schematje posten voor zo’n kabeltje te maken?

Alvast erg bedankt

BorisA
25 september 2018, 12:38
Prachtige strat! Nu op een strat stoort de boss inderdaad niet maar ik speel op flying V gitaren een een strandberg waar dat blokje dus serieus in de weg zit.
Kan iemand misschien een simpel schematje posten voor zo’n kabeltje te maken?

Alvast erg bedankt

Veel schema kan je hiervan niet maken hé :-)

Maar ik zou em gewoon kopen.
Met een haakse plug voor op een V, iets als dit:
https://www.seismicaudiospeakers.com/products/1-foot-mono-1-4-inch-female-to-right-angle-male-audio-extension-cable

rozh
25 september 2018, 13:28
Veel schema kan je hiervan niet maken hé :-)

Maar ik zou em gewoon kopen.
Met een haakse plug voor op een V, iets als dit:
https://www.seismicaudiospeakers.com/products/1-foot-mono-1-4-inch-female-to-right-angle-male-audio-extension-cable

ja precies, ik zie t probleem niet :P
op mn lp is t ook niet echt een issue, zelfs niet als je zit.

YannickH
26 september 2018, 12:24
Ik speel met mijn gitaren tussen mijn benen als ik zit (klassieke houding).
Als ik dat doe met mijn strandberg breekt mijn input gewoon af met die boss blok erin...

dml
27 september 2018, 07:31
Maak zelf gebruik van een digitaal systeem van Sony. Bevalt me meer dan prima. Heb hiervoor meerdere ouderwetse systemen gehad en ook een Sennheiser Freeport. Toch veel problemen in de kwaliteit van het signaal bij optredens.

https://www.harmonycentral.com/forum/filedata/fetch?id=31080037&d=1394142882

Ook heel even geprobeerd, maar ging niet samen met alle Line6 wireless spul dat we al hadden.
Vooral de beltpack van Sony spreekt mij nog steeds aan. Stevig, compact en een slim batterijcompartiment.

10us
29 september 2018, 14:34
Gebruik sinds een maandje deze harley benton airbourne (nux b-2) zonder problemen. Kan je mooi tegen je gitaar aan vouwen en steekt dus niet uit.
Had er eerst een zonder scharnier ala die Boss maar die brak dus af door zittend spelen op de bank...
https://www.thomannmusic.com/harley_benton_airborne_instrument.htm