PDA

View Full Version : HNGD Gibson Les Paul Custom



Venlonaer
3 september 2018, 21:12
Wie herkend hem?
Post in de loop van de avond nog een verhaaltje. Was zaterdag een hele mooie dag! :)

http://i65.tinypic.com/1he58x.jpg

Rinze
3 september 2018, 22:17
Is dat die van Bass?

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

grayfink
4 september 2018, 00:50
Lijkt er sterk op. http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?155614-2012-LP-studio-VS-1975-LP-custom

Tupelo
4 september 2018, 09:53
Bassblom dood of in het verzoringstehuis ?

Rinze
4 september 2018, 12:15
Nee, hij leeft tegenwoordig op Facebook..

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Venlonaer
4 september 2018, 13:10
Nopes. T'is een oudere gitaar. Wel een forumbekende :)

Agent_Smith
4 september 2018, 13:29
Nopes. T'is een oudere gitaar. Wel een forumbekende :)

Hij lijkt idd op die van iemand die hier vroeger ook kwam.
Gefeliciteerd iig!

De beste koffer die er is voor een LP.
Persoonlijk zou ik die lelijke/verschillende knoppen vervangen. En de pickups waarschijnlijk ook. Ze zullen wellicht goed klinken maar het oog wil ook wat ;-)
Nee, super mooi ding

telerocker
4 september 2018, 13:31
Klassegitaar zeg. Gefeliciteerd! Ik vind die P90's optisch best wat hebben. Het roept meteen het John Player Special-gevoel op.

Kakihara
4 september 2018, 13:32
pannekoek met zijn protectorcase?

Orpheo
4 september 2018, 13:41
Bass blom z'n ouwe bak. Kan niet anders.

Kakihara
4 september 2018, 13:59
Ik herinner me ook nog een soap/topic over iemand die specifiek op zoek was naar een custom met een oranje binding.

EDIT: Maar dat is deze dus niet.

Venlonaer
4 september 2018, 14:07
Zo nu heb ik even tijd om te reageren.

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe Gibby LP. Lang gekeken naar een R8, maar dat werd hem uiteindelijk toch niet. Uiteindelijk blijven de 70's Les Paul mij meer boeien

Na wat contact met een forum genot, afgereisd om zijn LPC te testen...en ook meenemen, want eenmaal erop gespeeld en je weet wat je in handen hebt. Menig forumgenoot weet het :)

De snaren waar ik 8 jaar geleden al op gespeeld heb (toen ik voor mijn eerste Gibby ging kijken heb ik iemand gevraagd mee te gaan en te beoordelen) zaten er nog op, maar hij speelde nog precies het zelfde.

Dit is de oude liefde, de 70 LPC, van Macwilliams :)

http://i66.tinypic.com/iq8y38.jpg

Pepe
4 september 2018, 15:20
Een zwarte 70's LP custom is very very euh... lage landen roots.
Uit het hoofd, Alquin, Earth & Fire, Sandy Coast, Focus, Golden Earing...
Het geluid van die seventies customs herken ik ook gelijk, zullen vooral de Ttops zijn, Jimmy Page lass grussen zegt Dieter dan.
Heel fijn.
Ik zou persoonlijk er een paar oude afgebladderde kapjes voor zoeken want die gitaar heb dat fancy gedoe niet nodig.

Orpheo
4 september 2018, 18:12
Ohh! Cool! Enjoy!

MarkS
4 september 2018, 23:32
Very, very nice!
P94’s zou ook niet mijn eerste keus zijn op een custom, maar het smoelt wel goed.

MarkS
4 september 2018, 23:32
Dacht ik eerst ook, maar die had toch maar 1 P94?

Bass blom z'n ouwe bak. Kan niet anders.

Erik de Perik
4 september 2018, 23:55
Ooit wel eens in een '70s Custom een gaatje geboord voor de switch van een DM Dual Sound....... :soinnocent:

macwilliams
11 september 2018, 19:46
Zo nu heb ik even tijd om te reageren.

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe Gibby LP. Lang gekeken naar een R8, maar dat werd hem uiteindelijk toch niet. Uiteindelijk blijven de 70's Les Paul mij meer boeien

Na wat contact met een forum genot, afgereisd om zijn LPC te testen...en ook meenemen, want eenmaal erop gespeeld en je weet wat je in handen hebt. Menig forumgenoot weet het :)

De snaren waar ik 8 jaar geleden al op gespeeld heb (toen ik voor mijn eerste Gibby ging kijken heb ik iemand gevraagd mee te gaan en te beoordelen) zaten er nog op, maar hij speelde nog precies het zelfde.

Dit is de oude liefde, de 70 LPC, van Macwilliams :)

http://i66.tinypic.com/iq8y38.jpg

Nu niet meer bellen hè?


Veel plezier er mee.