PDA

View Full Version : Dr No More Gary



fuchs
28 augustus 2018, 18:42
Iemand ervaring met dit pedaal? Ik heb er onlangs een aangeschaft maar hij valt mij tegen. Is alleen bruikbaar met de toneknop helemaal open en op het brugelement (strat). Terwijl hij op demofilmpjes op youtube wel lekker klinkt. Versterker is een Blues Jr met V30 speaker.

Jan Buurman
28 augustus 2018, 19:36
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring met de Drive-o-matic. Ook met de Powerdriver&boost had ik een teleurstellende ervaring. Ik wilde ze heel graag goed en bruikbaar vinden omdat ik het fantastisch ogende pedalen vind. Beide pedalen hebben het bij mij niet lang volgehouden.

MarkS
28 augustus 2018, 21:48
Niet om te fucken Jan, maar krijg bijna de indruk dat de meeste pedalen bij jou eerder "miss" dan "hit" zijn...

Jan Buurman
28 augustus 2018, 22:02
Haha.. Ik heb er gewoon een hoop geprobeerd. De meeste waren best goed. Als ik dan iets anders ging proberen hoeven dat niet echt missers te zijn. Nu heb ik het over drive pedalen.
Maar misschien heb je het over mijn chorus/flanger zoektocht. Daar zaten inderdaad een hoop missers tussen. Flanger bleek toch niet mijn ding.
Chorus +gain is gewoon een moeilijk verhaal. Ik weet van andere forummers dat die daar ook mee sukkelen..
Maar de twee Dr. No's vond ik echt tegenvallen.

MarkS
28 augustus 2018, 22:30
Qua drive pedalen zie ik ook eea voorbij komen en weer gaan..

Ik ben geen haar beter. A neverending search. Soms denk ik:
Less is more. You don’t need all that. En dan begint bet toch weer te jeuken.

Jan Buurman
28 augustus 2018, 23:07
Helaas heb ik al regelmatig geroepen dat ik klaar ben.
Dat denk ik nu overigens weer. Er komt een Weehbo JVM Drive mijn kant op.... klaar! 😜

Dirk_Hendrik
2 september 2018, 19:40
Wat is een DrNo no more Gary? Het suggereert een Marshall Guvnor clone te zijn.