PDA

View Full Version : Okee, mijn beurt --> M'n nieuwe gitaar!



Daniël
4 augustus 2003, 11:32
Nou, hier is ze dan. Mijn Ibanez prestige RG2620QM. Mahonie body, DiMarzio pickups, de nieuwe Edge PRO brug, geweldige ultra-neck, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ze klinkt wel lekker fel, zeker met dat brugelement Ik heb de action lekker laag staan, waardoor het super speelt met de wat 'ruigere' muziek. (hardrock/metal) Maar goed, genoeg geluld, see it yourself...

http://www28.brinkster.com/metalupyourass/Gitaar1.JPG

http://www28.brinkster.com/metalupyourass/Gitaar2.JPG

Ps: direct linken werkt blijkbaar niet, dus je moet ff een copy maken van de links en ze in je browser plakken. Als het je de moeite waard is uiteraard. :)

ilovemyguitar
4 augustus 2003, 11:35
nou ik vond het de moeite wel waar hoor :)
mooi ding. :)

Ic3gl0vE
4 augustus 2003, 11:35
direct links werken voor mij wel hoor! Prachtige gitaar man! Enige wat ik er denk ik aan zou veranderen, is de plaatsing van de controls. Het lijkt mij tenminste makkelijker als je de volume knop met de elemntswitch verwisseld. Maar dat is maar net welke knop je meer gebruikt natuurlijk :)
Echt super mooi ding!

Swan
4 augustus 2003, 11:41
errrrrrrrg mooi dat blauw met binding

Sjakie
4 augustus 2003, 12:41
Ben niet zo'n Ibanez lover maar deze vind ik wel heel mooi!

AART
4 augustus 2003, 12:50
hij is zeker wreed maar ik vraag me nou af wat zo'n prestige model kost?

jorrit
4 augustus 2003, 13:00
vette gitaar! erg mooie body finish en mahony is altijd goed!

Mitch
4 augustus 2003, 13:39
Geen beeld -> Over de dagelijkse limiet heen, ik kijk morgen wel :(

Daniël
4 augustus 2003, 13:52
Wat ie gekost heeft? Met een beetje afdingen kreeg ik hem uiteindelijk mee voor 899 euro. 8-) De nieuwprijs in april 2003 (bij Serlui) was rond de 1150 geloof ik.

DeeWee
4 augustus 2003, 13:57
Mooi Ding! Ik heb zelf ook zitten kijken naar ibanez.... Alleen is mijn keuze nu gevallen op de soloist sl2. Bestellen duurt alleen wel lang denk ik :evil:

Daniël
4 augustus 2003, 14:02
Lang? Mwah, ik weet het niet. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van of ie in voorraad is bij de importeur. Ik had hem zelf binnen een paar dagen binnen, nadat ik hem had besteld bij een Ibanez dealer hier in Den Helder. En ik las hier laatst een bericht van iemand die ook maar een paar dagen hoefte te wachten op zijn Ibanez prestige gitaar

Ibanez RuleZ
4 augustus 2003, 14:22
hele mooie gitaar, specs lijken me wel OK, al zijn het geen echte dimarzio elementen.

het bestellen van een sl2 hoeft helemaal niet lang te duren, als je maar geen customshop versie bestelt :P

Harrald

Swan
4 augustus 2003, 14:25
als er n SL2 bij de importeur ligt heb je em in n weekje binnen....anders kan t best lang duren...ff langs n winkel gaan waar ze jackson verkopen en laten bellen naar de importeur

Soulflyhigh
4 augustus 2003, 15:33
Beauty die Prestige RG. Mooie binding ook. congrats man :-D
lucky bastard (ik ben nu zelf aan het sparen) :-D

lupoloco
4 augustus 2003, 15:34
ziet er mooi uit!

DeeWee
4 augustus 2003, 15:35
de sl2 die voor mij besteld wordt is in transparent black... :) De kleur van deze ibanez valt me trouwens ook niet tegen!!

Anders Destium
4 augustus 2003, 16:15
> Daniel

Supermooi ding man :)
Het spelen zal vast ook niet tegenvallen na wat tips :wink:

BLOK182
4 augustus 2003, 16:31
En ikke zit nog ff te wachten, aangezien je bandbreedte overschreden is ;-)

iam
4 augustus 2003, 16:52
waarop we ook nog wachten zijn foto's van jouw axe blok!! :evil: ;)

BLOK182
4 augustus 2003, 17:35
haha ja ik weet het, misschien vrijdag, en zeker zaterdag ok?

Budino
4 augustus 2003, 18:14
nou dat noem ik nog eens een mooie gitaar 8-)


Greetz Budino 8-)

AART
4 augustus 2003, 18:20
Wat ie gekost heeft? Met een beetje afdingen kreeg ik hem uiteindelijk mee voor 899 euro. 8-) De nieuwprijs in april 2003 (bij Serlui) was rond de 1150 geloof ik.

ik zat een beetje rond te neuzen, ik zag dat hij bij serlui inderdaad 1159 koste, als ik genoeg geld bij elkaar heb ga ik mij ook eens in de prestige modellen verdiepen want mijn huideige gitaar is soms erg snel ontstemd.

Maiden Michiel
4 augustus 2003, 20:05
DEEWEE je hebt een PM!!!

DeeWee
5 augustus 2003, 11:22
een PM?????!!! Waaaas DaaaaaT?

roppie
5 augustus 2003, 11:41
mooie gitaar! congrats. PM is denk 'k een private message

DeeWee
5 augustus 2003, 12:14
en hoe bekijk ik een PM?

roppie
5 augustus 2003, 12:15
geen idee dat vraag ik me ook af :)

lupoloco
5 augustus 2003, 12:23
en hoe bekijk ik een PM?
http://www.gitaarnet.nl/forum/privmsg.php?folder=inbox

normaal krijg je een mail als je een pm hebt!


nah, als wederdienst mag je m'n gitaar kopen :D

DeeWee
5 augustus 2003, 12:29
okeej dan ik snap :). Dank voor je aanbod maar heb net de beste aanschaf van mij leventje gedaan :)

RouwGrasSlayer
6 augustus 2003, 21:25
vet gitaatje

Hoe bevallen de DiMarzio/IBZ elementen?
De oudere IBZ V elementen werden nog wel eens afgekraakt op dit forum.

Daniël
8 augustus 2003, 10:44
Thanks RouwGrasSlayer.

Die DiMarzio/IBZ elementen bevallen prima! Zeker t.o.v. de elementjes in m'n squier. :wink: Tuurlijk zijn er betere elementen op de markt, maar ik mag niet klagen. Dat brug-element geeft echt een lekker scheurgeluid, zeker met volle distortion. En met het nek-element krijg ik er best wel een warm en zuiver geluid uit, super voor soleren. Wat clean spelen betreft ben ik ietsje minder tevreden, maar als ik m'n switch in de middelste stand zet, waarbij ik van beide humbuckers één spoel gebruik (zeg ik dat goed?), dan klinkt het best wel redelijk.

niels5150
10 augustus 2003, 13:10
ik zou nog wel een van de eerste prestige's willen met H-S-H configuratie. Maar ja, die vindt je nergens natuurlijk. Ik hou niet zo van H-H. verder zijn het goede gitaren, ookal vind ik de klank van de tremolo niet echt verbeterd. Ze klinken nog steeds heel dood, neuzig en hol onversterkt.