PDA

View Full Version : JCM 900 SLX = opgefokte JCM 800



galguitarist
4 augustus 2003, 08:40
Dat meer gain klopt wel, dat komt door een extra voorversterkerbuis in de JCM 900 SLX maar daarnaast is het in principe dezelfde versterker als een JCM 800 geloof ik...

FNaRK
4 augustus 2003, 10:19
:???:

volgens mij is dit een reply in een ander topic :???:

en zo niet:
Goh............wat een boeiende mededeling

andy
4 augustus 2003, 10:28
:???:

volgens mij is dit een reply in een ander topic :???:

en zo niet:
Goh............wat een boeiende mededeling

Dit is blijkbaar bedoeld voor het topic van Guinness, datie een nieuwe amp heeft. Moeilijk hoor een reaktie plaatsten. :lol:

Ibanez RuleZ
4 augustus 2003, 13:04
op sommige momenten begint de sfeer op dit forum me de keel uit te hangen, zeker de reacties op nieuwkomers die zich niet aan de heilige regels van die forum houden of een foutje maken zoals dit, worden heel gezellig begroet.

HEREN, MAG HET WAT MINDER????

harrald

Mitch
4 augustus 2003, 13:07
+1
I.p.v. de knop "Reageren" op de knop "Nieuw onderwerp" gedrukt.
Tjonge, jonge wat erg zeg :roll:

FNaRK
4 augustus 2003, 13:17
ik vroeg me alleen af of deze reply verkeerd gepost was
CHILL OUT DUDE

en als het je zo irriteert...ga eens op het Tina-forum kijken..........lage irritatie factor en hele boeiende topics :wink:

Tjezus ..je kan je er maar druk over maken met dit weer :???:

andy
4 augustus 2003, 13:19
+1 :-D

Ibanez RuleZ
4 augustus 2003, 14:25
ik maak me er niet druk over, ik ben tenslotte geen nieuwkomer, maar t is iets wat me de laatste tijd een beetje opvalt. enne, ik heb inderdaad niets te doen. ik ben op werk (vakantiewerk, klusje dat ik al eerder voor hetzelfde bedrijf heb opgeknapt), maar de hele centrale bestandsdatabase ligt er uit, switch naar de kloten en laat ik nou die klus niet zonder bestanden kunnen doen :-D, dus ik heb inderdaad NIETS anders te doen.

harrald

galguitarist
4 augustus 2003, 17:30
inderdaad op het verkeerde knopje gedrukt, mijn excusses

nare reacties leg ik naast me, want ik vind een zinnig antwoordt op een vraag van een forumlid dat verkeerd geplaatst wordt nog altijd meer waard dan zeuropmerking van een zogenaamde forum die-hard ;)

Mitch
4 augustus 2003, 18:14
You go girl !
:D

FNaRK
4 augustus 2003, 20:19
jesus man.........als je dit al een "nare" reactie vindt :o

Mitch
4 augustus 2003, 22:01
Nee hoor lieverd, die van jou ging wel http://smilies.crowd9.com/contrib/lynx/magkiss.gif

FNaRK
4 augustus 2003, 22:36
:wink:

andy
4 augustus 2003, 22:40
O, heb ik het zeker weer gedaan............... :-(