PDA

View Full Version : Lange Improvisatie op Love Interruption.



Braddie
28 juni 2018, 17:28
https://www.youtube.com/watch?v=FpPvGYetDJo

Squier Bullet in een Marshall Stack met daar tussen een Boss GT-6.
Vind op zich m`n tone hier wel oke (ik hou echt van die neck pickup van de strats) qua spel is't redelijk repetitief, maar vind het qua vibrato en phrasing op veel stukken niet heel gek.

Feedback is welkom, iemand?

Clip is overigens iets meer dan een jaar oud.

Fusion
28 juni 2018, 17:44
Net even de omschrijving onder t filmpje gelezen. Vind jij jezelf erg goed op gitaar o.i.d.? Zo komt t over op mij althans.

Fusion
28 juni 2018, 17:44
En jij bent toch gewoon Brad?

Fusion
28 juni 2018, 17:50
Of is de vorm en/of inhoud nu weer niet wenselijk?

Remork1970
28 juni 2018, 20:42
En jij bent toch gewoon Brad?

Nee, misschien wel z'n kleine, nog veel irritantere neefje!

Remork sluiten.

Fusion
28 juni 2018, 21:29
Vind t overigens niet veel aan de solo. En als je idd gewoon ons aller Brad bent ook niet echt representatief voor je kunnen. Heb wel eens beter gehoord.

guitarkid2
29 juni 2018, 00:05
Braddie heeft volgens mij helemaal niks met brad te maken
En die solo helemaal niet verkeerd imo

Brad
29 juni 2018, 00:17
En jij bent toch gewoon Brad?

Omdat onze forumnamen op elkaar lijken denk je dat we één en dezelfde persoon zijn? Nee, ik ben geen dubbelaccount van Braddie of andersom.
Ik vind de solo overigens oké. Van die mooie lange zingende noten gespeeld met een bluesy feel. Niks mis mee Braddie, gewoon lekker doorgaan.

Fusion
29 juni 2018, 11:41
Sorry maar ik heb volgens mij ook wel eens filmpjes van jou gezien Brad en je lijktij wel héél veel op Brad(die)? Of ben ik nu echt compleet abuis?

gitaarmike
29 juni 2018, 16:51
Damn zieke fitti, wat heeft brad/braddie misdaan? :P
Die solo is best wel goed, best wat feel, variatie kan beter. Maarja, daar is voor mij ook altijd een heikel puntje bij dit type solos.

Fusion
29 juni 2018, 17:13
Helemaal geen fittie. Laat staan een zieke. Dacht dat ie Brad was. Kreeg de indruk dat ie zichzelf erg goed vond (o.a. om door geld te vragen zoals goede artiesten zonder deal bijv vaak doen). Sorry Braddie. Sorry Brad. Sorry internet.

gitaarmike
29 juni 2018, 17:24
lol . oke. :D

D3nnis
29 juni 2018, 18:56
Kreeg de indruk dat ie zichzelf erg goed vond (o.a. om door geld te vragen zoals goede artiesten zonder deal bijv vaak doen).

Wij hadden vroeger hier in Brabant Theo de King, die vroeg (en kreeg) ook geld voor zijn optredens, en dat was niet omdat ie zo goed was :D

arjanb01
29 juni 2018, 19:15
Dus Theo kreeg een soort van oprot premie om vooral te stoppen met die takke herrie ? 😂

D3nnis
29 juni 2018, 19:19
Nou, die vent kwam voor €100,- oid. Moest je wel een taxi regelen want hij had geen vervoer.
Mooi was dat :)

purplejohn
29 juni 2018, 19:48
Da's rock & roll!

Fusion
29 juni 2018, 19:57
Ik mag m nu :)

Brad
29 juni 2018, 22:59
Sorry maar ik heb volgens mij ook wel eens filmpjes van jou gezien Brad en je lijktij wel héél veel op Brad(die)? Of ben ik nu echt compleet abuis?

Er staat van mij geen enkel filmpje op internet en lijk volgens mij op helemaal niemand op dit forum.

arjanb01
30 juni 2018, 06:28
Elk mens is uniek, Brad, zelfs jij 😆
Wat ik wel irritant vind is dat die ts iets post, reacties krijgt en vervolgens niet reageert.
Volgens mij doet hij dit alleen maar om views voor zn YouTube kanaal te krijgen. Verdien je dan ook weer geld mee als het een beetje oploopt.

Braddie
1 juli 2018, 18:50
Wel eerst bedankt voor de comments! Nee, ik vind mijzelf zeker niet bijster goed op gitaar, ik ben qua soleerwerk beter dan mijn ritmewerk, maar beide is niet van het niveau van de gemiddelde gitarist die al zo lang speelt als ik..

En de feel vond ik zelf hier ook wel lekker, daarom heb ik'm ook van Facebook gehaald :D

Overigens doe ik dit niet om views te krijgen, want die krijg ik sowieso niet :seriousf:
Oh en misverstanden zijn er om de wereld uit te helpen.

Ik ben "Braddie" die andere gitarist hier is "Brad"
Nou heet ik wél Brad, maar ik noem mijzelf hier dus, Braddie :)

Fusion
1 juli 2018, 20:24
Er staat van mij geen enkel filmpje op internet en lijk volgens mij op helemaal niemand op dit forum.
Fok man ik heb jou tich wel eens filmpjes zien posten waarin je gitaar speelt? Pfff.... want dat was echt niet Braddie