PDA

View Full Version : Wrexham Guitar UK



Fusion
27 juni 2018, 07:38
Schat de kans klein in, maar iemand recente ervaringen met deze kleine winkel in de UK? Heb een setje pickups betaald, orderbevestiging ontvangen, maar daarna bijna 2 weken niets gehoord. Keer of 5 gebeld wordt niet opgenomen. Wel een voicemail met "Wrexham Guitars". 2x voicemail achter gelaten. 1 Facebook post, 1 Facebook message (automtaed reply terug), 2x contact forum van hun website, 3 e-mails. Nada noppes antwoord. Facebook heeft nog wel posts van zich als klanten presenterende gebruikers van ruim half jaar oud.

En ze zijn volgens mij officiële dealer van t merk Entwistle (had ze gevonden via hun site).

Ben ik geflest of is t gewoon een ongeorganiseerde kleine kutzaak? Kent iemand ze?

Fusion
27 juni 2018, 07:39
https://wrexhamguitar.co.uk/contac

Deze gasten dus

Erik de Perik
27 juni 2018, 09:34
404


Hoe heb je betaald?

Fusion
27 juni 2018, 09:35
https://wrexhamguitar.co.uk/contact

Deze gasten dussorry Nu met goede link (er ontbrak een 't' op t eind)

Fusion
27 juni 2018, 09:37
PayPal, ben al aan t inlezen over hoe een dispute in te dienen bij hun Resolution Centre enzo. Heb m nog een FB bericht gestuurd met een opsomming van mijn vele pogingen tot contact en dat ik vandaag antwoord verwacht en anders een dispute open bij PayPal

Fusion
27 juni 2018, 12:16
Maar een dispute aangemaakt. Geen ervaring mee maar heb niets ontvangen, gedocumenteerd bizar veel pogingen tot contact ondernomen, ben binnen de termijn, dus.... zal wel me doekoe terugkrijgen. Wat ik niet terugkrijg is de tijd die ik verlies.... niet eens aan dagelijks bellen etc, maar aan opnieuw zoeken naar een goede leverancier, de afspraak met de (retedrukke) gitaartechnicus opnieuw inplannen etc etc. Irritant.

Erik de Perik
27 juni 2018, 13:44
Recent nog een claim via Paypal gedaan en dat was zo geregeld. Bedrag volledig terug gestort.

Fusion
27 juni 2018, 13:55
Ga ik ook van uit, maar irritant is t wel. Kan naar mijn afspraak bij de druk bezette gitaartechnicus fluiten enzo., Overigens zag ik nog een Google review van maart jl, kan fake zijn, maar zag er wel legit uit. Raar. Misschien over de kop, op vakantie, of gewoon slecht in onlline business haha

Plant
27 juni 2018, 18:27
Voorproefje van de Brexit?

Fusion
27 juni 2018, 19:48
Ha zou zo maar kunnen haha

Fusion
27 juni 2018, 22:29
Meneer heeft de dispute melding binnen en opeens krijg ik een track n tracé nummer. Maar met de status dat Royal Mail t pakketje nog binnen moet krijgen. Verder geen persoonlijke email of telefoontje. Ik vertrouw t niet. Misschien probeert ie de tijdslimiet waarbinnen PayPayl nog terugvordert te bereiken. Ik geef t nog anderhalve dag.

Plant
28 juni 2018, 01:33
Er is WK voetbal hè, dan moet je Engelsen niet storen. Mij interesseert voetbal niet maar ik lees net dat Engeland donderdag tegen België speelt, dus ik denk dat je deze week niks meer hoort en als ze de wedstrijd winnen volgende week ook nog niet.

Fusion
28 juni 2018, 09:50
LOL tien tekens

Fusion
28 juni 2018, 12:47
Royal Mail says "we got it". Nu nog maar afwachten of ik krijg wat ik besteld heb. Misschien stuurt ie wel een hondedrol.

Wel flauw dat ie niet even per mail of whatever contact opneemt. Al was t maar één regel, sorry for the delay, oid.

Ik ben beniwued

lcvanderhelm
28 juni 2018, 19:25
Nieuwe woorden aan het verzinnen?

Fusion
28 juni 2018, 19:37
Iedere dag

MikeD
1 juli 2018, 17:45
laat ik t zo zeggen.. ik herken t verschijnsel wel een beetje... van die 'boutique' winkeltjes waar t soms een eeuwigheid duurt voordat ze de bestelling verzenden en echt niet alleen In Dah JoeKay.... Ik heb meer dan een week geleden bij een moldavische artiest voor m'n andere hobby iets besteld via Etsy dat volgens z'n shop op Etsy gewoon in voorraad was... niet eerder dag gisteren (oftewel op zaterdag ....) de bevestiging via etsy dat het spul bij 'Posta Moldova' zou liggen. En Engelsen zijn inderdaad echt niet altijd net zo vlot en professioneel als - bijvoorbeeld - onze oosterburen... En eer dat ik uit Frankrijk de bevestiging van verzending van m'n bestelling krijg, duurt vaak ook langer dan wij gewend zijn. Spullen die met Collissimo door Fransen worden verzonden doen er ook veel langer over dan wat je met DHL of UPS uit Duitsland verwacht..... moraal van dit verhaal: wij verwachten dat alle leveranciers in alle landen even snel zijn met inpakken en verzenden als de (Duitse en Nederlandse) dozenschuivers ..... maar dat is dus gewoon niet zo. En voor sommige Britse artisans is (meer dan) twee weken om een bestelling te verzenden geen 'delay' maar normaal.... misschien moest je bestelling nog gefabriceerd worden ook al stond op de website dat het in voorraad is. Ook dat heb ik wel meegemaakt . ook bij nederlandse webshops ....

Fusion
1 juli 2018, 18:26
Nou ja t pakje, wat er ook in moge zitten, is in NL volgens Royal Mail. Maar verder nog niets van PostNL of wie dan ook gehoord.

Fusion
4 juli 2018, 20:59
De pickups zijn binnen. Geen idee welke nek en welke brug is, want op mijn vraag welke wat is bij de aankoop werd/wordt (uiteraard) niet ingegaan. Wat een kutbedrijf

Erik de Perik
4 juli 2018, 21:56
Koop je spul bij Ali..... zoveel sneller en betrouwbaarder.

MikeD
11 juli 2018, 08:57
De pickups zijn binnen. Geen idee welke nek en welke brug is, want op mijn vraag welke wat is bij de aankoop werd/wordt (uiteraard) niet ingegaan. Wat een kutbedrijf

hoewel je dus gelijk hebt over het gebrek aan 'quality service' waar ze prat op gaan... bij de entwistle pups staat bij elk type / variant de impedantie voor nek / brug.... dus dat wordt 'even meten'... ergerniswekkend ......misschien even een 'lovende' review op hun FB page schrijven???

Fusion
11 juli 2018, 09:11
hoewel je dus gelijk hebt over het gebrek aan 'quality service' waar ze prat op gaan... bij de entwistle pups staat bij elk type / variant de impedantie voor nek / brug.... dus dat wordt 'even meten'... ergerniswekkend ......misschien even een 'lovende' review op hun FB page schrijven???
Ja had ik al gedaan. Kijk nog wel even of ie er nog staat haha. Ik ga er van uit dat de gitaarmeneer die als t goed is deze week bezig is daar wel uitkomt. Maar thanks voor de tip, ik geef t nog even door. Ook zag ik ergens een lijstje met ohmage etc

Fusion
11 juli 2018, 09:16
Deze dus

http://www.entwistlepickups.com/comparespecs.php

Thanks!

Fusion
11 juli 2018, 09:21
Nah ja, weet je, ik kom via hun Facebook op de Facebook van de eigenaar daar, en zie zijn schattige dochtertje.... die man moet ook zijn brood verdienen en laten we er maar van uit gaan dat ie een dipje had in zijn verder impeccable service ;) Case closed (behalve als ze t niet blijken te doen oid)

Duhsjaak
11 juli 2018, 11:36
Een steekje laten vallen is helemaal niet zo’n probleem. Want het blijft mensenwerk. Het gaat er alleen om hoe ze ermee omgaan.
Zo te zien niet geweldig.

Laten we hopen dat ze je bevallen als je ze erin hebt.
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
11 juli 2018, 11:48
Yup laten we dat hopen. Nu is de gitaar een dunne baggerplank, en kees ik gisteren dar deze pickups volgens sommigen vooral tot hun recht komen in dikke, zware mahonieachtige planken. Haha. We zullen zien.

telecastermaster
11 juli 2018, 12:02
Te koop bij Bol voor slechts 7,95:

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/3/7/2/1001004001992735.jpg

Duhsjaak
11 juli 2018, 21:21
Yup laten we dat hopen. Nu is de gitaar een dunne baggerplank, en kees ik gisteren dar deze pickups volgens sommigen vooral tot hun recht komen in dikke, zware mahonieachtige planken. Haha. We zullen zien.

Nou is kesen iets dat regelmatig in mijn teksten gebeurt.

Je reageert niet op zulke teksten, ik wel op posts van jou waarin wordt gekeest.
Wat kunnen Young and aspiring gitaristen hier van opsteken?
Vriendelijke groet, Gus



Ja, ik loop je een beetje te dollen hè? Logisch!