PDA

View Full Version : scheffer pickups



blademan
20 juni 2018, 19:45
iemand hier ervaring met deze pick-ups, handgemaakt in Hoogeveen?

Brum
25 juni 2018, 15:47
Zo te zien in de videootjes speelt Ateng hier van het forum de clipjes in. Misschien kan je hem 's een pm sturen?

ateng
26 juni 2018, 08:14
Yep klopt.

blademan
26 juni 2018, 20:35
Kun je me er iets meer over vertellen?

ateng
4 juli 2018, 22:07
Tja wat kan ik er over vertellen. Hij maakt voornamelijk single coil pickups en klinken erg goed... als je Fender achtige sound zoekt dan. Het mooiste is dat je veel dingen met hem kan bespreken over wat je zoekt in een sound. Zo heb ik dat ook gedaan totdat ik een perfect match heb gevonden voor mijn Fender strat.
Scheffer is meer van de vintage georiënteerde pick-ups dus voor een moderne sound zoals EMG moet je wat anders zoeken.

blademan
9 juli 2018, 23:11
okay, dank. Na de zomer zal ik eens wat afspreken bij hem, heb al contact gezocht.

Brum
2 januari 2021, 20:14
Joh, ons Naudje heeft een bommetje gedropt en heeft niet meer achterom gekeken. Waar hebben we het over... Iemand die voor één klaagbericht even inlogt, die neem ik sowieso niet serieus. Ik heb dus ook geen enkele mening over meneer Scheffer, laat staan een slechte.

Dus ook geen verbrijzelde kunstgebitjes, ontzette kunstheupen, blauw getrapte kalkballen en lek gestoken rollatorwielen... Het blijft bij een klein nippeltwistje, daar trek ik geen zak chips voor open.:(

Dirk_Hendrik
3 januari 2021, 09:42
Topic opgeschoond. Verdere OT vervuiling kan leiden tot weekjes forumvakantie. Lijkt me voor sommige GN autisten niet heel raadzaam.

Dirk_Hendrik
9 januari 2021, 11:29
[modmachtsmisbruikmodus aan]
Nadat Naudje zo nodig hier z'n gal moest spuien en Scheffer in een kwaad daglicht moest zetten vond hij het klaarblijkelijk niet nodig om misschien iets meer text en uitleg te geven. Soortgelijk wat Brum hierboven ook al zegt.

Een snelle check laat zien dat Naudje na z'n post op 28 dec ook niet meer is teruggeweest en dus vermoedelijk ook geen moeite heeft gedaan alsnog tot een oplossing te komen. Op die manier voer je geen forumdiscussie. Da's moddergooien.

En dus heb ik de rest er uit gegooid en zijn we terug on topic bij waar we waren. Pups van Scheffer.

Enne, ik ken Scheffer niet en heb dus ook geen mening.
[modmachtsmisbruikmodus uit]

LRS
9 januari 2021, 11:55
[modmachtsmisbruikmodus aan]
Nadat Naudje zo nodig hier z'n gal moest spuien en Scheffer in een kwaad daglicht moest zetten vond hij het klaarblijkelijk niet nodig om misschien iets meer text en uitleg te geven. Soortgelijk wat Brum hierboven ook al zegt.

Een snelle check laat zien dat Naudje na z'n post op 28 dec ook niet meer is teruggeweest en dus vermoedelijk ook geen moeite heeft gedaan alsnog tot een oplossing te komen. Op die manier voer je geen forumdiscussie. Da's moddergooien.

En dus heb ik de rest er uit gegooid en zijn we terug on topic bij waar we waren. Pups van Scheffer.

Enne, ik ken Scheffer niet en heb dus ook geen mening.
[modmachtsmisbruikmodus uit]


Ik lees hier een weinig objectieve mening van iemand met te veel forumrechten. Ook een manier om je forum om zeep te helpen, ga vooral zo door.

Duhsjaak
9 januari 2021, 16:16
Ik zie hier ineens enorm veel rood. Ik heb betreffende mod een PM gezonden.
Deze tekst is, omdat ik een post niet un-done kan doen. Hij kan dat wel en zal dat zeker ook gaan doen.
Vriendelijke groet, Gus

Dirk_Hendrik
9 januari 2021, 19:59
Ik lees hier een weinig objectieve mening van iemand met te veel forumrechten. Ook een manier om je forum om zeep te helpen, ga vooral zo door.


Graag gedaan.
Maar, misschien moet je jezelf iets beter motiveren. Er was hier een draadje over een pickup winder. Daar kwam een forumlid voorbij die een mindere mening was toegedaan en da's prima. Maar als je negatieve ervaringen hebt mag er ook verwacht worden dat je die desgevraagd verder toelicht, en zeker als de benadeelde partij zich wél meld.

Als dat voor jou gebrek aan objectiviteit en te veel rechten illusteert, prima joh. Suit yourself.

Dirk_Hendrik
9 januari 2021, 20:00
Ik zie hier ineens enorm veel rood. Ik heb betreffende mod een PM gezonden.
Deze tekst is, omdat ik een post niet un-done kan doen. Hij kan dat wel en zal dat zeker ook gaan doen.
Vriendelijke groet, Gus


Ik zie geen PM. Mss nog eens sturen?

Napoje
9 januari 2021, 21:52
Moderatatortje... waarom gooi je dit hele topic niet dicht? Zo blijft het maar dooretteren. Kom gebruik je macht alsof je trumpf bent.

JVGM-music
9 januari 2021, 22:49
Nee, niet nodig....ik begrijp mod wel...leuk draadje. Zelfs met al dat rood.

Erik de Perik
9 januari 2021, 23:00
Zelfs ik snap 'm.

LRS
10 januari 2021, 01:02
Graag gedaan.
Maar, misschien moet je jezelf iets beter motiveren. Er was hier een draadje over een pickup winder. Daar kwam een forumlid voorbij die een mindere mening was toegedaan en da's prima. Maar als je negatieve ervaringen hebt mag er ook verwacht worden dat je die desgevraagd verder toelicht, en zeker als de benadeelde partij zich wél meld.

Als dat voor jou gebrek aan objectiviteit en te veel rechten illusteert, prima joh. Suit yourself.

Mooie one liner! 👍🏼

On topic: ten eerste moet je je misschien even verdiepen in autisme. Je opmerking is bijzonder misplaatst. Ik zat te wachten tot een moderator hier met rood doorheen zou strepen.

Ten tweede, de TS vraagt naar ervaringen met Scheffer pickups. Napoje geeft zijn ervaring: hij vindt ze niet goed, met de kanttekening omtrent de afdeling “customer service “ van gevraagde firma, en wordt kapot gemodereerd. Prima joh! 👍🏼

Brum
10 januari 2021, 01:23
Naudje... Niet Napoje... Naudje...

Dirk_Hendrik
10 januari 2021, 10:44
Moderatatortje... waarom gooi je dit hele topic niet dicht? Zo blijft het maar dooretteren. Kom gebruik je macht alsof je trumpf bent.


Omdat het helemaal niet nodig is om het hele draadje dicht te gooien.

Ja, ik zou ook een afspliting van deze thread kunnen maken waarn we gaan discussieren over de rechten en plichten bij het doen van een aankoop. Er zullen gegarandeerd een paar forumautisten zijn die ook daar een paar dagen semi-ontopic gelul aan zullen spenderen.

Maar in deze draad was niets aan de hand tot 1 forumlid z'n gal kwam spuwen en daarna wegbleef. Dat betekent dat iemand die z'n huiswerk over pups aan het doen is en zich in Scheffer verdiept wss een "belabberde customer service" indruk krijgt. Het zou kunnen zijn dat dat zo is maar de onderbouwing is in elk geval ruk. En daarom vind ik het vreemd dat de klager na het droppen van z'n klacht niet de netheid heeft om terug te komen voor een vervolg. En ja, dan ruim ik de rommel op en beginnen we weer schoon.

En als jij, Napoje, daardoor het gevoel krijgt dat je moet kleineren en kutopmerkingen moet maken; dan hoop ik maar voor je dat je daarna lekkerder kon slapen ofzo.

witterwit
10 januari 2021, 11:21
Waarom steeds de uitdrukking "forumautisten"? Is dat stoer of zo!

Pepe
10 januari 2021, 11:32
Let it go,
twitter en FB zijn al onleesbaar door de op hoge poten met lange tenen,
dit is een oase van peace en harmonie

LRS
10 januari 2021, 11:38
Waarom steeds de uitdrukking "forumautisten"? Is dat stoer of zo!

Dirk-Hendrik heeft werkelijk geen idee wat autisme inhoudt, het klinkt idd ontzettend stoer, en zo zet je je objectiviteit extra kracht bij. Net als met het dreigen met een forum ban.

Napoje
10 januari 2021, 11:40
Daarom gewoon dichtgooien. Anders blijft het gezeik doorgaan. Spreek allemaal anders op het binnenhof af en ga de tweede kamer bestormen ofzo.

Fobo
10 januari 2021, 12:22
On topic: ten eerste moet je je misschien even verdiepen in autisme. Je opmerking is bijzonder misplaatst. Ik zat te wachten tot een moderator hier met rood doorheen zou strepen.
Mee eens


Ten tweede, de TS vraagt naar ervaringen met Scheffer pickups. Napoje geeft zijn ervaring: hij vindt ze niet goed, met de kanttekening omtrent de afdeling “customer service “ van gevraagde firma, en wordt kapot gemodereerd. Prima joh! 👍🏼
Het was niet zo eenzijdig als jij het voorstelt, en hou ’s op met zuigen.