PDA

View Full Version : Nieuwe muse nummers



Negative K3 fan
3 augustus 2003, 19:55
Muse' nieuwe album komt er volgens mij aan. Twee preview nummers. Om heel eerlijk te zijn vind ik het het slechtste wat ik tot nu toe hb gehoord van dee band, het ene nummer is veeeel te poppy, lijkt wel pop punk, en de andere is veel te 'modern'. Ook zijn de mooie bas rifjes er niet meer en wordt de drum (te) erg benadrukt.

oordeel zelf:

http://ctunited.free.fr/Titpaul/Muse%20-%20Time%20Is%20Running%20Out.mp3

http://www.jugfire.nl/~frank/muse/Absolution%20Rips/Muse%20-%20Stockholm%20Syndrome.mp3

Mithrandir
3 augustus 2003, 20:45
Vind het allebei wel lekkere nummers eigenlijk. De typische zang van Matt en de (ietwat beroerde :)) sound is toch echt gewoon Muse en spreekt me nog steeds aan.

Te modern? Dat hoor ik niet zo eigenlijk.

Laat ik het zo zeggen, ik ben hier enthousiaster over dan toen ik voor het eerst nieuw materiaal van Metalica hoorde.

Negative K3 fan
3 augustus 2003, 21:24
ik bedoel met modern dat het tweede nuummer te veel richting de nu-metal lijkt te gaan.

Neals
3 augustus 2003, 23:01
running out is best saai eigenlijks, zou zo een top-40 hit kunnen gaan worden.


stockholm syndrome kan er best mee door, klinkt veel beter en hoor ik iets meer de muse sound in

skanky
4 augustus 2003, 12:01
Ik vind het wel leuke nummers, ze zijn gewoon anders dan de oude nummers. Muse heeft hiervoor ook 2 behoorlijk verschillende albums gemaakt, ik vind het wel een logisch vervolg op OOS, tis een stuk eenvoudiger allemaal, minder bombastisch

Kitaarhiero
4 augustus 2003, 13:00
Ik vind het maar matig... :(
Het is een beetje klef.

roppie
4 augustus 2003, 19:01
hmm 'k vind het eerste album nog steeds het beste. Maar dat wil niet zeggen dat dit slecht is zeker niet, 'k vind het nog steeds een erg goede band

dvmutzy
4 augustus 2003, 23:05
agree, showbizz minder afgeschaafd oid dan oos.

de eerste vind ik veel beter dan origin of symmetry.
de tweede vind ik iig geen nu-metal, maar ook niet leuk.

the joshua tree
5 augustus 2003, 10:03
ik vind het allebei gewoon goede nummers inderdaad zou het wat bombastischer kunnen wat ik jammer vind van dat stockholm syndrom is de opbouw, die had veel rustiger moeten beginnen in mijn ogen, nu is het vanaf seconde 1 Alle Dagen/Heel Druk muziek... maar daaar houdf ik wel van hoor

Chris Wolstenholme
5 augustus 2003, 23:06
ik vind t allebei toch wel erg goede nummers.

SS is wat meer oude stijl, dikke riffs, maar niet echt wat nieuws.

TIRO was ff wennen, maar heeft wel wat, al is dit toch een wat commercieler nummer, en bij lange na niet de beste van t album als ik de reviews moet geloven die allemaal super lovend zijn tot nu toe :)

bovendien hebben ze voor TIRO eindelijk wat geld gekregen om een toffe clip te maken

BBL
8 augustus 2003, 00:28
't zijn allebei toch wel duidelijke Muse nummers op de een of andere manier. De eerste is wel okay de tweede vind ik erg goed klinken zelfs.

Jennifer
22 augustus 2003, 14:18
Ik vind time is running out heel goe, stockholm syndrom wa minder maar ook nog wel goe ( meldingsdrang : en ik zie ze 7 november in vorst nog eens live bezig woehoe :dance: :) )

kokteejl
29 augustus 2003, 14:42
ik ben er ook ;) zeker en vast :>
hopelijk worden er weer van die grote balonnen verdeeld :>

ohjah over de nummers, muse is men favo maar dat eerste stelt me wat teleur...die beat int begin mocht er echt niet en hij heeft denk ek geen gebruik gemaakt van zen fuzzfactory, nou jah
de tweede gaat niet....klere

thijsov
29 augustus 2003, 15:01
our time is running out vind ik echt een geweldig nummer. daarom ga ik ook zeker absolution kopen. ik hoorde our time is running out op kink fm misschien tip voor de mensen hier?

dvmutzy
29 augustus 2003, 22:46
kink fm of t liedje :D ?
nee, kink fm staat alleen op de kabel. toen ik op vakantie trouwens een satteliet en ook kink fm had, viel het me trouwens best tegen. Ik zou eigenlijk een zender willen waar ze die muziek van On the Roxx van the box draaien.

roppie
30 augustus 2003, 22:27
shit 't concert is uitverkocht :evil: 'k ben ook altijd te laat bij zulk soort dingen :D zo'n vaart zal het niet lopen........wel dus

hoofd
31 augustus 2003, 11:20
Muhahahahahahahhaha, en ik heb wel een kaartje :D (gewoon de eerste dag dat de vvk begon iemand voor 10 uur naar het Uitbureau gestuurd :D)

if19mt
13 september 2003, 12:30
Ik heb het meerendeel van de nummer van het nieuwe album nu gehoord, en ik moet zeggen dat ik superenthousiast ben! (Als enige geloof ik). Time Is Running Out, Butterflies & Hurricanes, Sing For Absolution en Hysteria zijn gewoon megagoede nummers, en net zo "MUSE" als de tracks van voorgaande albums.

thijsov
13 september 2003, 12:35
ja? en hoe kom ej aan die nummers dan, de enige die ik heb gehoord is our time is running out enik ben ook super enthousiast hoor!

if19mt
13 september 2003, 12:37
Kazaa

Chris Wolstenholme
13 september 2003, 15:47
ik heb de single nu met een b side erop, klinkt weer super hoor :)

Pete Townshend
13 september 2003, 16:03
Ik heb het hele album gehoord. Klink best aardig.

Surferboy
13 september 2003, 16:34
Ik zou eigenlijk een zender willen waar ze die muziek van On the Roxx van the box draaien.

MTv2

thijsov
13 september 2003, 16:56
Kazaa

bij kazaa lite (dus in nederlands en zonder reclame en sharen) staan er bij time is running out hele vage versies met alleen 3 seconden drums 7 menuten herhaald :(

Pete Townshend
13 september 2003, 17:35
Nieuwsgroepen... 8-)

dvmutzy
14 september 2003, 15:24
Ik zou eigenlijk een zender willen waar ze die muziek van On the Roxx van the box draaien.

MTv2
Ik zou eigenlijk een satteliet willen.

thijsov
14 september 2003, 19:46
:-D

dvmutzy
14 september 2003, 20:40
hé, je hebt je onderschrift aangepast :cool: !

thijsov
14 september 2003, 20:57
tja..... :-D

Surferboy
14 september 2003, 22:58
Ik zou eigenlijk een zender willen waar ze die muziek van On the Roxx van the box draaien.

MTv2
Ik zou eigenlijk een satteliet willen.

Of UPC digital.........(neeheej dat wil je niet!!!!!) :razz:

Stijn Hoes
7 oktober 2003, 22:15
muse regeerd gewoon :-D time is running out speel ik echt grijs (mp3 :-D ) en hysteria is ook zeer kicken al zeg ik het zelf. en je mist niet zo veel als je de box niet hebt.. commerciele shit..