PDA

View Full Version : Weapon of choice.



Wouter J
3 augustus 2003, 01:16
Welke gitaar is jou het dierbaarst, met welke zou je het liefste je graf in willen gaan?

De mijne is mijn Rode 1989-er Squier Stratocaster die ik op mijn vijftiende verjaardag kocht en sindsdien twaalf trouwe jaren al bespeel, hij heeft de nodige (en Onnodige) modificaties ondergaan maar is en blijft "Mijn gitaar"


http://community.webshots.com/photo/81675393/83970698qNObha

De andere strat op deze foto is een die ik niet meer heb maar hij deed me erwel toe besluiten dat die Rode nog lang niet was afgeschreven.

sash
3 augustus 2003, 01:18
M'n '57er 2 tone sunburst Strat

SiNiSTRaL
3 augustus 2003, 01:20
mijn marskramer akoestische gitaar van 15 gulden

Ic3gl0vE
3 augustus 2003, 01:24
ik mot geen gitaar in m'n graf.

meest dierbare gitaar is m'n Jackson dinky.

bert k
3 augustus 2003, 01:34
Ik wil wel met een of andere vage hollow body die helemaal is afgeladen met Semtex.
Ik wordt gecremeerd, hihi...


Btw, wat een achterlijk topic

SiNiSTRaL
3 augustus 2003, 01:37
idd, gewoon iemand die ff interessant wilde doen met 'oeh, kijk mijn gitaar' (een heuse squier)

Mithrandir
3 augustus 2003, 01:39
ach helemaal niet, hij vraagt zich gewoon af welke gitaar je het meest dierbaar is. Dat is bij mij mijn '56 LP Goldtop, dat is echt mijn aller aller dierbaarste bezit.

Fluffy
3 augustus 2003, 01:40
jaguar :evil:

bert k
3 augustus 2003, 01:42
Kijk eens, ik heb ook een paar heel dierbare gitaren, en ook nog een paar dierbare vrienden, die mijn dierbare gitaren erven als ik de pijp uit ga.
In mijn graf, tsssss, nog erger dan relicen...

schaap
3 augustus 2003, 01:44
ik snap het nut hiervan ook niet, dan moet je familie ook nog eens een grotere kist kopen :x niet sociaal man :evil:

SiNiSTRaL
3 augustus 2003, 01:45
Kijk eens, ik heb ook een paar heel dierbare gitaren, en ook nog een paar dierbare vrienden, die mijn dierbare gitaren erven als ik de pijp uit ga.
In mijn graf, tsssss, nog erger dan relicen...

je kan die vrinden ook bij je in het graf laten leggen...levend of niet

maar dit topic kan denkik beter naar offtopic verplaatst worden

SiNiSTRaL
3 augustus 2003, 01:46
ik snap het nut hiervan ook niet, dan moet je familie ook nog eens een grotere kist kopen :x niet sociaal man :evil:

als je een beetje veel gitaren hebt kunnen ze een kist van je gitaren laten maken, is iedereen blij...

Wouter J
3 augustus 2003, 01:47
Kijk eens, ik heb ook een paar heel dierbare gitaren, en ook nog een paar dierbare vrienden, die mijn dierbare gitaren erven als ik de pijp uit ga.
In mijn graf, tsssss, nog erger dan relicen...


BIJ WIJZE VAN SPREKEN NATUURLIJK, JONGENS WAT ZIJN JULLIE MIEREN NEUKERIG.

Ic3gl0vE
3 augustus 2003, 01:49
nee.. het is laat/vroeg, wat je er ook van wilt maken, en dan worden mensen lastig

bert k
3 augustus 2003, 01:51
HET IS ZATERDAGNACHT BIJ TWEEËN1 Meer miereneuk: rode schrijf je met een kleine letter (maar je doet het ook in het Engels...red)

Wouter J
3 augustus 2003, 01:53
nee.. het is laat/vroeg, wat je er ook van wilt maken, en dan worden mensen lastig

Ik dacht mensen een plezier te doen om over je meest dierbare instrument to laten spreken In mijn geval een Squier die heel wat enzame uren voor mij heeft opgevrolijkt en die zoveel voor me betekent. Ja een squier, ik heb Fenders bezeten die zeker drie keer zoveel kostten maar die geen emotionele waarde voor me hadden.

sash
3 augustus 2003, 01:53
En weer is een hartstikke leuk topic verneukt. Dank je wel sinistral!

sash
3 augustus 2003, 01:56
Okay we beginnen opnieuw:

'57 Strat 2 Tone Sunburst

sebass
3 augustus 2003, 04:13
Ik laat het topic hier nog maar even staan, als we nu ontopic blijven.

Mijn meest dierbare gitaar is denk ik mijn les paul. Al mijn optredens mee gedaan. Maar mijn eerste gitaar heeft ook veel waarde voor mij. Hmm erg lastig. Ik zal ook nooit een gitaar verkopen.

Nemesis
3 augustus 2003, 09:01
mijn 98 fender srat blond honey, de fijnste gitaar die ik ooit heb mogen hebben..heheh kwijl

FragDaddy
3 augustus 2003, 10:01
Dat is bij mij mijn '56 LP Goldtop, dat is echt mijn aller aller dierbaarste bezit.

een originele '56 goldtop? :o of een reissue? :oops:

Mithrandir
3 augustus 2003, 11:41
uh....geen van beide, het bleek dat ik toch droomde dat ik een originele '56 goldtop had. :-(

Heb niet echt een 'meest dierbare' gitaar.

Anders Destium
3 augustus 2003, 11:41
Mijn Ibanez RX750. Mijn eerste écht goede gitaar, veel plezier van gehad door de jaren heen (ik speel er alleen zelden nog op)en heeft me een ontzettend leuke hobby opgeleverd :)

BLOK182
3 augustus 2003, 11:52
Mun ouwe Samick akoustische mag mee onder de grond, mun eerste axe is dat 8-)

Rubenios
3 augustus 2003, 14:18
toe maar... krijg ik het te horen als jullie sterven??? dan ga ik lijkenpikker spelen :evil:

SiNiSTRaL
3 augustus 2003, 14:29
ik wil met een originele explorer uit '58 worden begraven, ook al heb ik die niet, maarja, daar sluit je een goeie uitvaartverzekering voor af :D

StoneCourt
4 augustus 2003, 09:42
mijn Ibanez JPM P1

Neals
4 augustus 2003, 13:15
Ik wil begraven worden met een BC Rich Bich...

Heeft mijn dood toch iets fatsoenlijks opgeleverd, minder lelijke gitaren boven den grond

Mitch
4 augustus 2003, 13:37
Ik zou niet kunnen kiezen tussen mijn twee lekkere wijven . . . . .

De blonde schone (Godin LGX) is het mooiste om te zien, heeft mooie subtiele geluide, alle effecten komen goed tot hun recht met d'r en ze speelt erg licht.

Maar ja, die lekkere rooie (LG SP90) voelt net iets steviger, niet zo'n fotomodelletje zal ik maar zeggen, klinkt net iets rauwer, puurder. Geen allemansvriend(in), ik moet de amp iets bijstellen voor d'r en ze combineert iets minder lekker met fuzz en wah, maar ze maakt toch iets meer vuur bij me los.

Ik ben er uit: begraven met de LGX of cremeren met de LG :D

Matje
4 augustus 2003, 17:08
Op het moment met m'n Fenix SG. Omdat dat gewoon mijn lievelings gitaar is op het moment.

signsofzodiac
4 augustus 2003, 20:52
Ibanez jem90ham. De hals begint al mooi mijn handprofiel aan te nemen. En deze gaat letterlijk mee mijn graf in :)

Binnen afzienbare tijd nog 2 kopen. Gewoon DE gitaar voor mij!