PDA

View Full Version : wat kan ik ervoor vragen



larsje
27 maart 2018, 09:15
Hi,

Ik ben wat aan het uitdunnen qua versterkers en ben deze aan het verkopen:
https://link.marktplaats.nl/m1268935306

Ooit zelf gebouwd, maar gebruik hem te weinig, de buizen zijn dus verhoudingsgewijs nieuw. Wat kan ik ervoor vragen?
Ik heb zelf geen flauw idee.

cluseau
27 maart 2018, 10:22
Ooit zelf gebouwd, maar gebruik hem te weinig, de buizen zijn dus verhoudingsgewijs nieuw. Wat kan ik ervoor vragen?
Ik heb zelf geen flauw idee.


Hey Lars, we zien je nog maar weinig hier?


Om je de waarheid te zeggen denk ik dat je dit ding beter voor jezelf kan houden. Een ander komt dan met een amp te zitten die niet zo geweldig in elkaar zit, zou jij zoiets zelf willen kopen?

Zou iig nooit naar je topic verwijzen.:hide:


Of misschien juist wel en dan je prijs ernaar aanpassen. Ik zou zeggen de waarde van de trafo's en de buizen bij elkaar opgeteld is een leuk bedrag voor de hobby.

telerocker
27 maart 2018, 10:23
Da's een lastige. Hij zal misschien goed klinken, de behuizing is wat minder fraai en het oogt allemaal wat rommelig. Tel de aanschafprijs van je componenten op. Dan weet je waar je ongeveer moet beginnen. Je hebt al biedingen, dus er zijn liefhebbers. Suc6!

cluseau
27 maart 2018, 10:26
Da's een lastige. Hij zal misschien goed klinken, de behuizing is wat minder fraai en het oogt allemaal wat rommelig. Tel de aanschafprijs van je componenten op. Dan weet je waar je ongeveer moet beginnen. Je hebt al biedingen, dus er zijn liefhebbers. Suc6!


Psies!

Maar Lars, blijf altijd open en eerlijk dan kun je elk bod accepteren.

larsje
27 maart 2018, 10:32
oke, dank je!