PDA

View Full Version : Conder



E.J.
19 februari 2018, 20:13
Kan iemand mij vertellen hoe bijzonder deze gutaar is: condor electric guitar strat

Erik de Perik
19 februari 2018, 20:30
Niet, zou ik zo zeggen, maar wellicht als je hier een foto er van plaatst...?

the sure thing
19 februari 2018, 21:15
Condor en “bijzonder” gaan niet samen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Napoje
19 februari 2018, 21:33
Bijzonder for carnal unlawful knowledge

Erik de Perik
19 februari 2018, 21:40
Ik hoop dat 'ie hier wat aan heeft.

wietse
19 februari 2018, 21:57
als het een braziliaanse condor is ja dat is een merk wat je hier niet vaak ziet, en kwalitatief hoogstaande instrumenten die door veel artiesten in zuid amerika worden bespeel.
de aziatische condor gitaren zie je iets vaker ook niet heel vaak maar vaak goedkope instappers toch heb ik een hele mooie en goede gehad, een stratocaster model in antiqueburst en een hele leuke telecaster maar ook een MDF explorer achtig ding.

of bedoel je een hagstrom condor? foto's en meer duidelijkheid anders weten wij ook niks.

telerocker
19 februari 2018, 22:06
Eerste post sinds 2011. Net zo bijzonder als die mystery Condor.

Napoje
19 februari 2018, 23:12
Nixte codor he. Hij hept t over n egte conder.

dml
20 februari 2018, 09:25
Condor? Dat hadden ze vroegah bij Staffhorst veel staan. Volgens mij het Koreaanse spul, met best wel hoogwaardig afgewerkte modellen. Meen me te herinneren dat vestiging Nieuwegein (ja, echt) een behoorlijke collectie Condor’s had staan.

Tupelo
20 februari 2018, 10:28
CondEr met een E schrijft men.
CondOr met een O is een ander verhaal, daar zit best aardig spul tussen.
CondEr is voor mij volstrekt nieuw, nooit iets over gehoord.

Erik de Perik
20 februari 2018, 13:19
In de post staat Condor..... en ook gutaar trouwens ;)
Maar hij wil weten hoe bijzonder zo’n ding is.

Tupelo
20 februari 2018, 14:24
Vooruit Condor dan.
Ik heb een ES335 model daarvan gehad, walnut finish, 300 gulden !! (136 euro, naar koers gulden euro in 2002), en dat vond ik een heerlijke ES335 kopie, al helemaal voor de centen.
Zag onlangs een idioot die dezelfde gitaar voor 900 euro aanbood op MP (900 juist ja !! mijn 136 pleurie was nog in de winkel uitgegeven ook).
Anyhoe, spijt van dat ik hem weg heb gedaan, niet omdat idioten er nu 900 pleurie voor vragen, maar gewoon omdat het een fijn en goed ding was.
Echter, een maatje van me had een rose superstrat van Condor, en hoewel in hardware best een fijn ding, weinig resonant, dikke laklaag, en walgelijke pups.
Then again, dat ding was ook 90 gulden ofzo.
Zou ik opzoek zijn naar een goede ES kopie, dan zou ik zo een ding mogelijk terug proberen te zoeken, voor een beetje een normale prijs weliswaar.