PDA

View Full Version : Brunetti MC2



silleke
2 augustus 2003, 01:16
Heeft er iemand enig ervaring met dit italiaans raspaardje onder de versterkers?
Heb em (brunetti mc2) eens een tijdje geleden getest in de local musicstore en was FERM onder de indruk!!!!
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een vervanging voor mijn huidig versterkertje : een Acoustic G60 (ofzoiets :razz: )
Anniehoe ... t beestje bijt niet hard genoeg naar mijn goesting en ik wil eens iets anders zodat al mijn vriendjes met een barstende koppijn huiswaarts keren als ik nog eens optreed ergens :-D :-D

Ik weet het ... een brunetti is geen Diezel of Engl of Koch of Marshall of Boogie ... maar precies daarom spreekt em me zo aan : een 'ander geluid' dat niet iedereen zal hebben!!!
(en tis italiaans model en ik ben verzot op pizza, lasagne en andere pasta's :satisfie: )

om lang verhaal minder lang te maken :
ben dus opzoek naar een goeie buizenversterker (combo of top) en ik dacht aan een brunetti?

Mitch
2 augustus 2003, 10:45
Zet "Brunetti" eens in de zoekfunctie, want er zijn een topic of twee over geweest. Niet veel, maar het gaat om het idee.
Uit mijn hoofd ging er één over de Maranello en één over een paar verschillende, waaronder de MC2

Rectifier
2 augustus 2003, 10:47
Hier is er 1 te koop:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=11114

silleke
2 augustus 2003, 11:01
Zet "Brunetti" eens in de zoekfunctie, want er zijn een topic of twee over geweest. Niet veel, maar het gaat om het idee.
Uit mijn hoofd ging er één over de Maranello en één over een paar verschillende, waaronder de MC2

thnx ... zal ze eens bekijken

dml
2 augustus 2003, 19:02
Yes, die MC2 op gitaarmarkt is echt zo goed als nieuw. Nee hoor, hij is niet van mij. D'r zit ook een profi flightcase bij en niet zo'n lullig zwart geschilderde multiplex doos met afval-aluminium. Die gozer is altijd erg zuinig op zijn spullen en hij speelt er nauwelijks op (No offense, JJL).