PDA

View Full Version : PRSkopietje?



iam
1 augustus 2003, 22:53
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2548918055&category=2384

http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_6dfee6eac9b35bcaf61ab4bfac482726/i-2.JPG

lijkt me een leuk kopietje voor betrekkelijk lage prijs...
beter dan een SE waarschijnlijk?

The Mule
2 augustus 2003, 07:57
Ziet er in elk geval mooi en goed uit op de foto. Voor die prijs kan je bijna niet mis, alleen weinig tot geen info over gebruikte houtsoorten, hardware, elementen etc. Eerst even daarnaar vragen IMHO voordat je er een bod aan waagt!

BTW: als je op eBay USA onder PRS zoekt, kom je soms ook prachtige PRS-achtigen tegen voor spotprijsjes, ze zijn er dus zeker wel, maar hebben allemaal hetzelfde manco: het IS geen PRS...

marc_o
2 augustus 2003, 13:17
Waarom zou die beter zijn dan een SE?
SE is een prima gitaar, t'is mijn ding niet, maar ik vind ze wel goed.

alhambra
2 augustus 2003, 14:16
He Iam ga nu gewoon voor die LAG man deze haalt het er niet bij.

Negative K3 fan
2 augustus 2003, 14:34
zit geen esdoorn topje op he?

SiNiSTRaL
2 augustus 2003, 15:01
lennart: 1 keer het woord agile :evil:

Mithrandir
2 augustus 2003, 15:06
Waarom zou ie beter zijn dan een SE???? Je weet niks van dat ding, alleen hij eruit ziet. Hij ziet er overigens wel goed uit, ongelakt had ik hem wel mooier gevonden.

Negative K3 fan
2 augustus 2003, 15:12
lennart: 1 keer het woord agile :evil:

op de agiles zitten wel echte esdoorn topjes (alleen ze zijn niet erg dik).

Ic3gl0vE
2 augustus 2003, 18:21
Iam denk nou eenmaal op de een of andere vreemde manier dat kopieen vaak beter zijn dan de goedkopere modellen van het 'echte' spul.

The Mule
3 augustus 2003, 09:03
Als het een kwalitatief goede handbouwgitaar is, is het niet zo vreemd om te denken dat hij in zijn totaliteit beter zal zijn dan een massa-geproduceerd budgetmodel als de Santana SE.

Maar onder handbouwers zijn ook prutsers, en daarbij komt: ze hebben allemaal ervaring moeten opdoen en zijn allemaal ergens begonnen, dus weet jij of dit niet 1 van de eerste probeersels is geweest?

Op een plaatje zie je eigenlijk alleen hoe (goed) ie eruit ziet. Als je de specs (houtsoorten, hardware) weet kan je hem daarop nog verder beoordelen, maar uiteindelijk ben je op afstand aan het kopen, dus uitproberen van tevoren lukt helaas niet.

Bij mijn eerste (en laatste) grote eBay-aankoop kon ik ervan uitgaan dat wat er mijn kant op zou komen, ook voldeed aan de gerechtvaardige verwachtingen die een topmodel PRS met zich meebrengt, maar bij gitaren als dit blijft er een grote onzekerheid: zeldzame topper voor een spotprijs of duurbetaalde 'wallhanger'...