PDA

View Full Version : Noorder Gitaar Dag 9 maart 2019



guitarkid
26 januari 2018, 11:37
Hallo allen.

Met grote blijdschap kunnen we jullie meedelen dat de inmiddels al weer 7e editie van de Noorder Gitaar dag zal plaatsvinden op 10 Maart 2018 in de Broeckhof, W.A. Scholtenweg 18 te Zuidbroek.
Zoals velen van jullie wel zullen weten is deze beurs ontstaan in 2012 n.a.v. een post op dit prachtige forum (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?149979-Noorder-Gitaardag-3-maart-2012-!!!&highlight=noorder+gitaar+2012 )
en vanaf de eerste beurs is het een groot succes geweest. Inmiddels niet meer weg te denken en uitgegroeid tot een prachtig evenement met gemiddeld zo'n 800 bezoekers en talloze standhouders uit Nederland en inmiddels ook uit o.a. België, Duitsland, Engeland en Tsjechië. Dit jaar met optredens en/of workshops van diverse artiesten waaronder Leif de Leeuw.
Het idee achter de beurs en de sfeer zijn nog steeds als in het begin: zonder winstoogmerk, ontspannen, informatief en verbindend! Het lijkt soms wel een reünie! :)
We nodigen jullie van harte uit om langs te komen en (weer) te genieten van een prachtige dag, geheel in het teken van gitaren en alles wat daar bij hoort!!
Voor meer info: www.noordergitaardag.nl
of kijk op de Facebook-pagina.

Hartelijke groeten namens de organisatie,
Guitarkid (de enige echte!! ;) )

Duhsjaak
26 januari 2018, 12:51
Ha, de momenten waarop ik plots de aanvechting krijg om een full blooded hetero te omhelzen? Dit is er zo een.

Ik hoop dat het bestuur gauw een deelnemerslijst plaatst, want dan kan ik daar een paar knaken achterlaten.

Er staat alleen een Typo in: verbindend moet waarschijnlijk verblindend zijn.
Verbindend is het werk van de Koning. En als je die inhuurt, is je budget in een keer Blutget.

Verders alvast bedankt voor alle voorbereidingen, werk en uitbuiting van kinderen en de fraaist ogende huisarts van NL.
Zie je zoen.
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
26 januari 2018, 12:52
Probeer er zeker te zijn. Ik kijk op krakkemikkige mobiel, klopt t dat de pagina met standhouders nog leeg is?

Fusion
26 januari 2018, 12:53
Kun je daar ook 2e hands shizzle kopen en/of verkopen?

wietse
26 januari 2018, 13:03
Kun je daar ook 2e hands shizzle kopen en/of verkopen?

jawel hoor, staan zat handelaars met 2ehands spul en er is geen beperking voor bezoekers om gitaren mee te nemen om ze daar aan een standhouder te slijten, zoals in veenendaal waar slechts 1 gitaar per bezoeker mee naar binnen mag, natuurlijk als je er met een winkelwagen vol naar binnen wilt als bezoeker dan zal er vast ingegrepen worden.
ik sta er dit jaar helaas niet met goedkope oude meuk, weet wel zeker dat bepaalde vaste bezoekers mij gaan missen, heb er vaste klanten namelijk.

guitarkid
26 januari 2018, 13:04
Ha, de momenten waarop ik plots de aanvechting krijg om een full blooded hetero te omhelzen? Dit is er zo een.

Ik hoop dat het bestuur gauw een deelnemerslijst plaatst, want dan kan ik daar een paar knaken achterlaten.

Er staat alleen een Typo in: verbindend moet waarschijnlijk verblindend zijn.
Verbindend is het werk van de Koning. En als je die inhuurt, is je budget in een keer Blutget.

Verders alvast bedankt voor alle voorbereidingen, werk en uitbuiting van kinderen en de fraaist ogende huisarts van NL.
Zie je zoen.
Vriendelijke groet, Gus

Verbindend = verbindend! :)
Voor de standhouders: zie https://noordergitaardag.jimdo.com/standhouders/

guitarkid
26 januari 2018, 13:05
jawel hoor, staan zat handelaars met 2ehands spul en er is geen beperking voor bezoekers om gitaren mee te nemen om ze daar aan een standhouder te slijten, zoals in veenendaal waar slechts 1 gitaar per bezoeker mee naar binnen mag, natuurlijk als je er met een winkelwagen vol naar binnen wilt als bezoeker dan zal er vast ingegrepen worden.
ik sta er dit jaar helaas niet met goedkope oude meuk, weet wel zeker dat bepaalde vaste bezoekers mij gaan missen, heb er vaste klanten namelijk.

Wietse, WIJ gaan jou zeker missen!!! Maar dat weet je wel. Hou je haaks!!!! :grouphug:

guitarkid
26 januari 2018, 13:06
Probeer er zeker te zijn. Ik kijk op krakkemikkige mobiel, klopt t dat de pagina met standhouders nog leeg is?

Nee, dat klopt niet.... ;)
https://noordergitaardag.jimdo.com/standhouders/

Fusion
26 januari 2018, 13:10
Zie op mobiel met Chrome niets :_

Hendriks
26 januari 2018, 13:26
jawel hoor, staan zat handelaars met 2ehands spul en er is geen beperking voor bezoekers om gitaren mee te nemen om ze daar aan een standhouder te slijten, zoals in veenendaal waar slechts 1 gitaar per bezoeker mee naar binnen mag, natuurlijk als je er met een winkelwagen vol naar binnen wilt als bezoeker dan zal er vast ingegrepen worden.
ik sta er dit jaar helaas niet met goedkope oude meuk, weet wel zeker dat bepaalde vaste bezoekers mij gaan missen, heb er vaste klanten namelijk.
Echt flink balen Wietse , maar eerst weer gezond worden. De volgende keer ben je er weer bij , krijg je een top plek .

Hendriks
26 januari 2018, 13:28
Ha, de momenten waarop ik plots de aanvechting krijg om een full blooded hetero te omhelzen? Dit is er zo een.

Deze hetero verheugd zich ook al op de jaarlijkse knuffel.

munkie
26 januari 2018, 15:17
Overwinteren in Portugal of naar de NGD? Keuzes, keuzes... ;)

Duhsjaak
26 januari 2018, 18:02
Verbindend = verbindend! :)
Voor de standhouders: zie https://noordergitaardag.jimdo.com/standhouders/

Ja, sorry.
Had met mijn neus gekeken. Nou kom je toch nog een heel end daar mee, soms is goed uit je doppen kijken toch beter......
Thanks!
Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
26 januari 2018, 18:06
Deze hetero verheugd zich ook al op de jaarlijkse knuffel.

Ja, vanzelf. Zit bij de prijs inbegrepen.
Tegenwoordig.
Daarom die extra €. Gniffel.
Ik kijk er nu al naar uit.
Vriendelijke groet, Gus

Erik de Perik
26 januari 2018, 20:17
Laten we vooral benadrukken dat we weliswaar knuffelen maar toch ECHT hetero zijn...... pffff

guitarkid
28 januari 2018, 19:57
...... en de fraaist ogende huisarts van NL.
Zie je zoen.
Vriendelijke groet, Gus

Rustig aan, Gus....... !! :)

Duhsjaak
28 januari 2018, 20:30
Laten we vooral benadrukken dat we weliswaar knuffelen maar toch ECHT hetero zijn...... pffff

Ik hoef niks te benadrukken.
Zie post #16.

Ach, het is allemaal maar een beetje dollen.
Deze gasten kennen me tenminste.
Hoef ik niks aan uit te leggen

Overigens wel een geruststelling dat we t weer oneens zijn. Begon me al zorgen te maken.
Plus:
Don’t worry, jou geven we een hand. Als je naar de NGD komt natuurlijk.
Vriendelijke groet, Gus

guitarkid
28 januari 2018, 22:13
Ik hoef niks te benadrukken.
Zie post #16.



Erik, daar heeft hij het dus wel over mijn vrouw. Tja..... :soinnocent:

Hendrik1970
28 januari 2018, 22:31
Laten we vooral benadrukken dat we weliswaar knuffelen maar toch ECHT hetero zijn...... pffff

Kijk het ongevraagd ontkennen,
en een vaak gebezigd onderwerp door steeds dezelfde persoon,
brengt velen toch aan het twijfelen.

tschrama
28 januari 2018, 23:33
Leuk.... Ik ben er bij om m'n amps en workshop te promoten!

Erik de Perik
29 januari 2018, 00:34
Leuk.... Ik ben er bij om m'n amps en workshop te promoten!

Beter...!!

Hendriks
29 januari 2018, 11:06
Leuk.... Ik ben er bij om m'n amps en workshop te promoten!
Leuke aanvulling op het aanbod , word een leuke dag.

Jasper.
29 januari 2018, 11:38
:( ben ik voor het eerst in jaren zaterdags vrij, gaan we net dat weekend met onze verhuizing van start. Veel plezier iedereen! Had er graag bij willen zijn.

guitarkid
9 februari 2018, 12:01
Hallo GN-ers.

Waar zijn al die NGD-fans van het eerste uur? Zij die massaal in maart 2012 naar Zuidbroek kwamen om getuige te zijn van de eerste Noorder Gitaar Dag, puur spontaan en zonder al te veel nadenken door vier forumleden georganiseerd n.a.v. een vraag op dit prachtige forum?
Mensen, de Noorder Gitaar dag is nog steeds dezelfde gezellige en laagdrempelige beurs waar de commercie geen vat op krijgt.
De meeste standhouders vinden het de leukste beurs van Nederland door de relaxte sfeer, de mega-lage kosten voor een stand en het geweldige publiek dat echt geïnteresseerd is en niet een beetje snobistisch rondbanjert!
Natuurlijk hebben we bepaalde dingen iets doordachter aangepakt inmiddels, maar het is en blijft de Nóórder Gitaar Dag. We zijn bijv. benaderd door Eurosonic/Noorderslag om mee te gaan in hun organisatie, van der Valk trok aan ons en verder nog meer organisatiebureaus etc.
No go, we doen het zelf en dat blijven we doen, zonder subsidies of wat dan ook!!!
De enige echte verandering was in 2014, toen we van het sportzaaltje bij mij op de laan naar de Broeckhof hier in het dorp zijn gegaan. Puur een kwestie van ruimte. We kregen gewoon geen teveel publiek en standhouders en het werd té druk daar. Toch blijft de beurs dezelfde sfeer houden.
Dus mochten er onder jullie mensen zijn die denken dat we te groot, te commercieel, blasé of wat dan ook zijn geworden: nee dus!!! ;) We zien jullie graag weer op 10 maart a.s.
Voor wie het begin niet heeft meegemaakt, hier het topic dat in 2012 werd aangemaakt. 44 pagina's plezier! :D

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?149979-Noorder-Gitaardag-3-maart-2012-!!!&highlight=noorder+gitaar+2012

Duhsjaak
9 februari 2018, 13:10
Goeie gedachte die terugblik.
Ik heb nu de eerste 20 bladzijden bestudeerd. Mag ik ook een deelexamen doen? En een herretje voor als ik de eerste keer zak?

Verder (denk ik) dat ik alleen kom als Hessepes ook komt.
Je hebt Hendriksje en mij vorig jaar urenlang reikhalzend naar je laten uitkijken. Ik heb er nog een whiplash van.

De datum staat al sinds november 2017 in de agenda. Dus ik zie niet wat er verder nog tusse ken komme (zei die meid).
Ik kijk er naar uit. O ja, Aaronbeatstone. Ach, waar begin ik aan, ik wil nog wel meer mensen even spreken.
Goeie bump vriend.Vriendelijke groet, Gus


@hendriks
Wil je svp de gigbag even aan je vrouw geven? Dan komt ie naar de NGD tenminste. Daaaaaaaaaaank!

munkie
10 februari 2018, 14:53
Ben vorig jaar door ziekte niet naar de NGD geweest, wel naar Veenendaal. Mooie beurs maar wel erg duur allemaal. De NGD is idd laagdrempeliger al heb je daar ook al Duitse aanbieders van kapotte 70s Strats voor duizenden euri. Ik ga in principe dit jaar gewoon weer naar de NGD.

speulmenneke
10 februari 2018, 23:01
Ijs en weder dienende, tot 10 maart.

tnijland
11 februari 2018, 20:48
Een paar jaar geleden samen met wat muziekvrienden met veel plezier naar deze beurs geweest. Dus count us in again ;-)

Fusion
26 februari 2018, 05:20
Staat nog steeds op de agenda. Heb wel mijn dochtertje die dag. Is dat een beetje kleine-meisjes-vriendelijk zo'n dag? Zal toch wel?

Hendriks
26 februari 2018, 09:44
Staat nog steeds op de agenda. Heb wel mijn dochtertje die dag. Is dat een beetje kleine-meisjes-vriendelijk zo'n dag? Zal toch wel?
Geen probleem , hangt ook vast wel een Hello Kitty.

Midwolda
26 februari 2018, 10:11
Al kleine-meisjes-vriendelijk vanaf de allereerste Noorder Gitaar Dag, Fusion!

https://avando.home.xs4all.nl/images/NGD1meisje.jpg

Foto © Midwolda 03-03-2012.

guitarkid
26 februari 2018, 10:27
Leuk.... Ik ben er bij om m'n amps en workshop te promoten!

Jammer dat je op zo'n korte termijn hebt afgezegd omdat je het "toch te ver weg vindt"....
We hadden je er graag bij gehad!
Zoals ik in de mail naar je al schreef: Leiden ligt al eeuwen op dezelfde afstand van Zuidbroek.... :hide:

Hendriks
26 februari 2018, 12:17
Mijn kleindochter vorig jaar.
https://imageshack.com/a/img923/9386/zqyPcP.jpg

Brad
26 februari 2018, 14:07
Waarom wordt die gitaardag eigenlijk niet ergens in een grote stad gehouden vlakbij een treinstation bijvoorbeeld.

guitarkid
26 februari 2018, 14:11
Waarom wordt die gitaardag eigenlijk niet ergens in een grote stad gehouden vlakbij een treinstation bijvoorbeeld.

Nou Brad, omdat ik in Zuidbroek woon, er daar een mooie locatie is (na twee beurzen in de oude sporthal bij mij op de laan) en de beurs is ontstaan via Gitaarnet n.a.v. de vraag waarom er geen beurs in het Noorden was en wij als organisatie erg tevreden zijn met de gang van zaken. En wij niet alleen! Overigens, er is een treinstation en vandaar loop je in een minuut naar de Broeckhof! ;) Wat wil een mens nog meer? :D

Fusion
26 februari 2018, 14:52
@Midwolda en @Hendriks oké dank :) Als die poesje mauw mauw er dit jaar nou ook weer/nog is, komt t helemaal goed

munkie
26 februari 2018, 15:29
Veenendaal ligt in het midden van het land en dichtbij een "grote stad" (Utrecht :seriousf:). Dan ga je daar toch heen.

D3nnis
26 februari 2018, 15:32
Jammer dat je op zo'n korte termijn hebt afgezegd omdat je het "toch te ver weg vindt"....
We hadden je er graag bij gehad!
Zoals ik in de mail naar je al schreef: Leiden ligt al eeuwen op dezelfde afstand van Zuidbroek.... :hide:

Ik heb het nog even opgezocht, maar voor zover ik kan vinden ligt er zelfs geen tektonische plaat grens tussen, wat er eventueel voor zou kunnen zorgen dat de afstand over de tijd veranderd is.

guitarkid
26 februari 2018, 16:56
Ik heb het nog even opgezocht, maar voor zover ik kan vinden ligt er zelfs geen tektonische plaat grens tussen, wat er eventueel voor zou kunnen zorgen dat de afstand over de tijd veranderd is.

Kijk......

:D

Duhsjaak
26 februari 2018, 17:44
Nou Brad, omdat ik in Zuidbroek woon, er daar een mooie locatie is (na twee beurzen in de oude sporthal bij mij op de laan) en de beurs is ontstaan via Gitaarnet n.a.v. de vraag waarom er geen beurs in het Noorden was en wij als organisatie erg tevreden zijn met de gang van zaken. En wij niet alleen! Overigens, er is een treinstation en vandaar loop je in een minuut naar de Broeckhof! ;) Wat wil een mens nog meer? :D

Wat wil een mens nog meer?
Nou.........

Maar afgezien daarvan. Het is één (1) keer per jaar.
Nou, ‘t lijkt me te overzien hoor, dat ongemak!
Wij zien elkaar ook zonder workshops en andere franje.
Zijn er ook smilies die heeeeeel hard zuchten?
Nee hè?
Misschien worden die nog speciaal hiervoor bedacht.
Tsja, voor de rest heeft iedereen die gewoon komt gewoon gelijk.
Gewoon.
Tot dan.
Vriendelijke groet, Gus

Hendriks
27 februari 2018, 14:07
Dat je het maar weet:
https://imageshack.com/a/img922/6046/BrwHKE.jpg

guitarkid
27 februari 2018, 14:24
Dat je het maar weet:
https://imageshack.com/a/img922/6046/BrwHKE.jpg

:rockon::grouphug:

wietse
2 maart 2018, 17:44
en ik ben onverwacht toch weer van de partij!
volgende week gitaren ophalen bij die vriend van me hoop dat hij weer mooi en goedkoop spul heeft voor de beurs.

Midwolda
2 maart 2018, 17:57
Da's heel mooi nieuws Wietse!
Toch maar goed dat er iemand anders had afgezegd... 't is gewoon karma. ;)

guitarkid
2 maart 2018, 18:28
en ik ben onverwacht toch weer van de partij!
volgende week gitaren ophalen bij die vriend van me hoop dat hij weer mooi en goedkoop spul heeft voor de beurs.

Echt geweldig dat je er toch bij bent!! :grouphug:

Hendriks
2 maart 2018, 19:12
en ik ben onverwacht toch weer van de partij!
volgende week gitaren ophalen bij die vriend van me hoop dat hij weer mooi en goedkoop spul heeft voor de beurs.
Ik zal een mooi plekje voor jou reserveren Wietse.

vulvasonic
4 maart 2018, 04:00
ZJANKE!!!!
Was je nog van plan te gaan? :D

Hendriks
8 maart 2018, 10:17
Wij zijn er klaar voor , zaterdag belooft een topdag te worden.

Duhsjaak
8 maart 2018, 11:35
Voor de gemiddelde bezoekert ABSOLUUT een topdag. Voor de organisatie? Topdagen.
Waarvoor bij voorbaat al reuze bedankt.
Vriendelijke groet, Gus

wietse
8 maart 2018, 15:33
ik ben druk bezig diverse gitaren van die vriend van me leven in te blazen electrische checkt hij nooit op werking, en een electrische gitaar die niet werkt krijg je niet verkocht, zit alleen met een oude egmond bas die heeft nog zo'n gore 3 pins aansluiting en ik kan m'n verloopkabeltje waarvan ik weet dat ik hem heb niet vinden.
rond de 20 gitaren mee vind ik wel zat lijkt mij.

Fusion
8 maart 2018, 16:37
Kans dat ik kom neemt toch af, wegens ziekte dochtertje en oververmoeidheid van mijzelf. Maar ik hou nog hoop ;)

Midwolda
9 maart 2018, 17:43
We zijn maar vast begonnen... met de voorpret. :D

https://avando.home.xs4all.nl/images/NGD2018.jpg

Duhsjaak
10 maart 2018, 08:28
Hold on, I'm coming
Sam & Gus

Duhsjaak
10 maart 2018, 08:32
Hè Fu, zie net je bericht pas.....
Bummer Gast!!!

En Trum staat net voor het adres. Lul. Volgens mij is het W.W. scholten iets 18 of zo.
Als ik niet kom ben ik aan het dolen.
Geeft niets. Ik heb eten en drinken bij me.
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
10 maart 2018, 10:36
Ik ga t niet redden heren. Dochtertje wel wat beter maar nog niet 100%. En dan vind ik ruim 2 uur per reis heen en terug enz ff allemaal te veel voor die arme kuchende en snotterende smurf. Veel plezier daar!!

Brad
10 maart 2018, 16:02
Je vrouw kan toch op haar passen of is ze bang dat je de bloemetjes buiten gaat zetten in je eentje daar in het hoge noorden?

arjanb01
10 maart 2018, 16:32
Fu ligt aan de ketting 😂🤣🤣🤣

Duhsjaak
10 maart 2018, 16:38
Mannenbroeders en -zusters (!) het was weer een fijne dag.
Heel fijne dag geweest weer.
Eigenlijk apart, naar mate RTV Noord minder flamboyant uit de verf komt, komt NGD beter over het voetlicht.
En dan voor een onnozele entre van €4,00!
Schijtweinig heet dat in Amsterdam. Het Groningse woord kan ik maar niet op komen, en Ede Staal kan ik niet meer om advies vragen.
Sietse was er. Vulv heb ik niet gezien maar zijn platen aan de balie achter gelaten, in de hoop dat ie nog zou komen.

Een (1) groot feest, echt waar. Ongelogen. Leuke mensen gesproken. Er moet toch wel iets raars gebeuren wil ik het volgend jaar af laten weten.

Zenks!!!
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
10 maart 2018, 18:10
Je vrouw kan toch op haar passen of is ze bang dat je de bloemetjes buiten gaat zetten in je eentje daar in het hoge noorden?
Mijn vrouw werkt vandaag.

Brad
10 maart 2018, 18:24
O ja dat was ik vergeten, huisvrouwen bestaan niet meer.

Hendriks
10 maart 2018, 19:02
Mannenbroeders en -zusters (!) het was weer een fijne dag.
Heel fijne dag geweest weer.
Eigenlijk apart, naar mate RTV Noord minder flamboyant uit de verf komt, komt NGD beter over het voetlicht.
En dan voor een onnozele entre van €4,00!
Schijtweinig heet dat in Amsterdam. Het Groningse woord kan ik maar niet op komen, en Ede Staal kan ik niet meer om advies vragen.
Sietse was er. Vulv heb ik niet gezien maar zijn platen aan de balie achter gelaten, in de hoop dat ie nog zou komen.

Een (1) groot feest, echt waar. Ongelogen. Leuke mensen gesproken. Er moet toch wel iets raars gebeuren wil ik het volgend jaar af laten weten.

Zenks!!!
Vriendelijke groet, Gus
Wij vonden het ook top dat jij er was Gus , maakt het helemaal compleet. Ook even weer met Henri H. gekletst , ook zo’n trouwe bezoeker. Wietse en Geert Willem met toffe handel.
Het was ook een topdag , erg fijne sfeer , goede standhouder , pracht optredens en een fijn publiek
Volgend jaar gewoon weer.

wietse
10 maart 2018, 19:41
Sietse was er. Vulv heb ik niet gezien

wie is sietse? en mario is niet geweest wel iemand zien lopen met een kunstpoot maar die was nogal groter dan mario.


Wij vonden het ook top dat jij er was Gus , maakt het helemaal compleet. Ook even weer met Henri H. gekletst , ook zo’n trouwe bezoeker. Wietse en Geert Willem met toffe handel.
Het was ook een topdag , erg fijne sfeer , goede standhouder , pracht optredens en een fijn publiek
Volgend jaar gewoon weer.
heb me wel vermaakt alleen het publiek was erg op de penning dit keer, dat ik van pak hem beet 11 uur tot 3 uur smiddags in het basgeweld zat als er bij rikkers niet gespeeld werd was het wel bij zijn buurman op redelijk hoog volume., op een bepaald moment word je daar wel flauw van.
akoestische gitaren kunnen ze niet testen op die manier, hoor je geen fuck van.
maar volgend jaar weer lijkt mij.

Duhsjaak
10 maart 2018, 20:04
Ach, sorry Wietse. Bij mij zit de S nèt onder de W, dus een beetje een vergissing. Sietse is natuurlijk die Fries.
Van de Kameleon. Ach je weet wel.... Hotse (de schrijver) uit Alkmaar.
Ik was hoe dan ook heel blij je weer even gesproken te hebben.
Maar voor de rest: slip of the pen.
Vriendelijke groet, Gus

Midwolda
10 maart 2018, 20:25
Yep, het was weer een lekker dagje. Veel mooi spul, veel bekende gezichten, veel stoere verhalen.
Ik ben altijd wel versleten op die zaterdagavond maar de NGD missen? Voor geen goud!
Dus gewoon volgend jaar nog een keertje.

p.s. Gus, nait veul. :grin:

Duhsjaak
11 maart 2018, 07:55
Ahhhhh...., iedere dag leer ik weer wat.
‘k Was ook heel blij je gesproken te hebben. Die gitaren en snaren daarvoor hoef ik geen 210 km voor in de auto te zitten.
Super leuk dat je er weer was.
Vriendelijke groet, Gus

D3nnis
11 maart 2018, 08:58
Je vrouw kan toch op haar passen of is ze bang dat je de bloemetjes buiten gaat zetten in je eentje daar in het hoge noorden?Beetje ouderwets/achterhaalde gedachte dat de man altijd alles maar gewoon doet en de vrouw altijd automatisch dan dus op de kinderen let zonder een eigen leven? Ik dacht dat dat 40 jaar geleden was, maar nu toch niet meer?
O ja dat was ik vergeten, huisvrouwen bestaan niet meer.Vroeger was alles beter?

Struik
11 maart 2018, 11:14
Ik heb mij weer prima vermaakt, alleen Wietse gesproken van de medeforummers. Achterneefje uit Heiligerlee vind het nog steeds geweldig om met mij naar de beurs te gaan.

motorhan
11 maart 2018, 11:30
zijn er nog filmpje of geluidopnamen gemaakt. ben benieuwd.

Hendriks
11 maart 2018, 12:45
https://www.facebook.com/tbargerbos/videos/1671003889603869/
https://www.menterwolde.info/nieuws/zuidbroek/noorder-gitaar-dag-verliest-na-7-jaar-nog-niets-van-z'n-glans/
https://www.facebook.com/henk.smid.33/posts/2051166178452352
http://www.dvhn.nl/groningen/Noorder-Gitaar-Dag-Een-hobby-mag-wat-kosten-22984409.html
Meer opnames volgen.

no 1 hops
11 maart 2018, 13:15
wel geinig dat deze mevrouw: Ina Reitzema

Misdaadverslaggeefster Dagblad van het Noorden

schrijft over het meest vredige volk op aarde en hun liefde voor hun instrument
misdadig gewoon ;-)

Hendriks
11 maart 2018, 13:33
wel geinig dat deze mevrouw: Ina Reitzema

Misdaadverslaggeefster Dagblad van het Noorden

schrijft over het meest vredige volk op aarde en hun liefde voor hun instrument
misdadig gewoon ;-)
Maar ze speelt wel gitaar��

Brad
11 maart 2018, 13:43
Beetje ouderwets/achterhaalde gedachte dat de man altijd alles maar gewoon doet en de vrouw altijd automatisch dan dus op de kinderen let zonder een eigen leven? Ik dacht dat dat 40 jaar geleden was, maar nu toch niet meer?Vroeger was alles beter?

Ik zat een beetje te dollen. Wel vind ik het raar dat er zowel vrouwen als mannen zijn die er moeite mee hebben dat hun partner alleen naar een dergelijke happening gaan. Een kennis van mij die in Belgie woont mocht bijvoorbeeld niet alleen in Amsterdam iets ophalen van zijn vriendin. Hij moest wachten tot een dag dat zij vrij was zodat ze ook mee kon. Zeker bang dat hij nog even Wallen op zou gaan.:D
Maar wanneer de vrouw van Fusion niet had hoeven werken is er toch niets mis mee dat zij om hem een plezier te doen thuis even op hun zieke dochtertje past? Andersom zou dat ook geen punt moeten zijn.

Nee die vrouwenemancipatie vind ik een goede zaak. Al erger ik mij wel aan de dames die overdrijven en bij wijze van compensatie de oude situatie proberen te laten voortduren, maar dan met de vrouwen aan het roer.

Fusion
11 maart 2018, 14:22
Ik zat een beetje te dollen. Wel vind ik het raar dat er zowel vrouwen als mannen zijn die er moeite mee hebben dat hun partner alleen naar een dergelijke happening gaan. Een kennis van mij die in Belgie woont mocht bijvoorbeeld niet alleen in Amsterdam iets ophalen van zijn vriendin. Hij moest wachten tot een dag dat zij vrij was zodat ze ook mee kon. Zeker bang dat hij nog even Wallen op zou gaan.:D
Maar wanneer de vrouw van Fusion niet had hoeven werken is er toch niets mis mee dat zij om hem een plezier te doen thuis even op hun zieke dochtertje past? Andersom zou dat ook geen punt moeten zijn.

Nee die vrouwenemancipatie vind ik een goede zaak. Al erger ik mij wel aan de dames die overdrijven en bij wijze van compensatie de oude situatie proberen te laten voortduren, maar dan met de vrouwen aan het roer.
Gast lul toch gewoon eens voor de grap één dag niet zo slap. Gewoon. Voor de lol.

the sure thing
11 maart 2018, 15:36
Gast lul toch gewoon eens voor de grap één dag niet zo slap. Gewoon. Voor de lol.

Brad kent heel veel mensen..... Daar ontleent hij de gekste info (die geheel niet betrouwbaar is) uit l.

Zet die kleuter toch in de negeerlijst. Beste beslissing ooit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pepe
11 maart 2018, 16:10
Zet die kleuter toch in de negeerlijst. Beste beslissing ooit.


Als je mensen in je negeer zet wordt je min of meer gedwongen de quoters er ook bij te zetten.
Is op zich prima want daar gaat doorgaans ook weinig aan verloren.

Plant
11 maart 2018, 16:38
Een kennis van mij die in Belgie woont mocht bijvoorbeeld niet alleen in Amsterdam iets ophalen van zijn vriendin. Hij moest wachten tot een dag dat zij vrij was zodat ze ook mee kon. Zeker bang dat hij nog even Wallen op zou gaan.:D

Zal eerder zo zijn dat ze naar de P.C. Hooftstraat wilde om eens gezellig te shoppen. Iemand moet dat betalen.

Fusion
11 maart 2018, 16:54
Zal eerder zo zijn dat ze naar de P.C. Hooftstraat wilde om eens gezellig te shoppen. Iemand moet dat betalen.
Ja, ook allemaal winkels waarin rijke duivels winkelen die zich 's avonds een slag in de rondte neuken in hun voormalige sociale huurwoningen die nu omgetoverd zijn tot luxe koopwoningen

Fusion
11 maart 2018, 16:54
Brad kent heel veel mensen..... Daar ontleent hij de gekste info (die geheel niet betrouwbaar is) uit l.

Zet die kleuter toch in de negeerlijst. Beste beslissing ooit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tijd gedaan. Maar dan gaat zo'n 80% van dit forum aan je voorbij.

guitarkid
11 maart 2018, 17:27
Maar euh, hoe vonden jullie de Noorder Gitaar Dag 2018??? :D

Brad
11 maart 2018, 18:40
Maar euh, hoe vonden jullie de Noorder Gitaar Dag 2018??? :D

Ik ben niet geweest vanwege de afstand sorry.



Ja, ook allemaal winkels waarin rijke duivels winkelen die zich 's avonds een slag in de rondte neuken in hun voormalige sociale huurwoningen die nu omgetoverd zijn tot luxe koopwoningen


In de rondte n........? Welnee die grootverdieners zijn allemaal nette koorknapen.

Fusion
11 maart 2018, 18:53
In de rondte n........? Welnee die grootverdieners zijn allemaal nette koorknapen.
Ik maakte maar een geintje Brad. We weten allemaal dat de onderdrukten, de uitkeringsgerechtigden, de onderbetaalde allemaal nette koorknapen zijn. Geen greintje oneerlijkheid, afgunst, leugenachtigheid, overspel, haat, wrok. Het zijn allemaal engelen. Stuk voor stuk. En de grootverdieners zijn allemaal rijke duivels die zich lachend om t ongeluk van die eerste groep volvreten en elkaar stuk neuken in dure appartementen waar ze de leden van de eerste groep uit hebben gepest. En jij, jij bent een activist. Iemand die onrecht signaleert en in plaats van alleen maar loopt te miepen en te wijzen, zijn mouwen oprolt en met vastberadenheid t onrecht in t gezicht kijkt en bevecht.





Hahaha.

Hendriks
11 maart 2018, 20:10
Hier is of-topic toch voor?

guitarkid2
11 maart 2018, 20:13
zowel fu als brad maak ut geen fuck welk topic ze verzieken
wat dat betreft vermoed ik soms dat fu en brad de zelfde zijn

zag dat het een leuk dag was

wie weet kom ik volgend jaar ook

the sure thing
11 maart 2018, 20:30
Fusion heeft veel te intelligent taalgebruik. Brad kan daar niet bij in de buurt komen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fusion
11 maart 2018, 21:29
zowel fu als brad maak ut geen fuck welk topic ze verzieken
wat dat betreft vermoed ik soms dat fu en brad de zelfde zijn

zag dat het een leuk dag was

wie weet kom ik volgend jaar ookHé je kan wel begrijpbare berichten plaatsen! Ik post nauwelijks de laatste tijd jij malle doorgeLSDde mallerd.

wietse
11 maart 2018, 22:00
Ik ben niet geweest vanwege de afstand sorry.

als je nou niet zo'n negatieve aandachtsgeile zeikerd zou zijn dan had gus je met plezier meegenomen maar die is je zelfs zat, dat is pas een ware prestatie.

Tupelo
11 maart 2018, 22:37
Ik moet zeggen dat de meeste mensen van de parenclub inderdaad in Range Rovers & dure Audi's rijden, wellicht valt daaruit te extraheren dat paupers er gewoon minder poeha van maken, die hebben hun Iglo staan bij het vissen.

Tupelo
11 maart 2018, 22:38
Meer on topic.
Hoe verhoudt zo een Noordergitaardag zich nou tot die onlangs in Groesbeek ?
Eenzelfde omvang of veel groter ?

Duhsjaak
12 maart 2018, 07:59
Precies Sietse. O, nou zie ik precies wat er gebeurt. Op mijn desktop type ik Wietse. Doe ik dat op mijn iPad, dan maakt de Apple Mafia er Sietse van. Onbetrouwbaar volk.

Hoe dan ook: Hendriksje, is er al een bezoekersaantal bekend? Ik gok weer 800, 850 man dit jaar?
Maar hoe dan ook de gezelligste, vriendelijkste.
Vriendelijke groet, Gus

wietse
12 maart 2018, 08:29
Hoe dan ook: Hendriksje, is er al een bezoekersaantal bekend? Ik gok weer 800, 850 man dit jaar?
Maar hoe dan ook de gezelligste, vriendelijkste.
Vriendelijke groet, Gus
volgens mij een dikke 600 dit keer, het was veel rustiger dan anders vond ik vooral smiddags.

Harald
12 maart 2018, 08:46
Meer on topic.
Hoe verhoudt zo een Noordergitaardag zich nou tot die onlangs in Groesbeek ?
Eenzelfde omvang of veel groter ?Noorder Gitaardag is net iets groter, net wat meer verschillende ruimtes en standhouders. Groesbeek heb ik qua standhouders ook wel eens voller gezien. Maar de ruimte is natuurlijk beperkt. Qua bezoekers weet ik niet hoe het dit jaar was vergeleken met eerdere jaren. Voelde wat rustiger.

Hendriks
12 maart 2018, 10:34
Wij zijn in februari met het bestuur (Coos; Theo and me) naar Groesbeek geweest , Groesbeek is toch kleiner , ik schat dat wij iets van 10-15 standhouders meer hebben. De opzet is redelijk vergelijkbaar , dit jaar hebben wij er voor gekozen om de optredens allemaal in de horeca ruimte te doen , dit ook voor de sfeer.
Dit jaar iets minder bezoekers dan vorig jaar , maar ik verbaas mij nog steeds dat er er 650 man naar Groningen afreizen voor een beurs, vanuit het hele land en Duitsland. Alle standhouders waren tevreden over de dag en willen graag weer uitgenodigd worden. De beheerder van de Broeckhof heeft het drukker gehad dan vorige jaren , terwijl het nou niet echt terrasweer was.
De sfeer was zeer goed en de bezoekers waren allemaal zeer tevreden en daar doen we het voor.

guitarkid
12 maart 2018, 13:45
Meer on topic.
Hoe verhoudt zo een Noordergitaardag zich nou tot die onlangs in Groesbeek ?
Eenzelfde omvang of veel groter ?

Groter inderdaad. Maar beide beurzen zijn wel gezellig!!! :)

motorhan
12 maart 2018, 16:27
Zijn er meer van dergelijke gitaarbeurzen en dan wat dichterbij b.v. omgeving Utrecht-Eindhoven-Weert naar die Noorderbeurs dan zit ik veel te lang in de auto en hou dat lichamelijk n[I]et vol. Maar het lijkt me wel leuk zo'n beurs te bezoeken.

munkie
12 maart 2018, 16:31
Weer niet geweest, net als vorig jaar, zo ziek als een hond :( Toch maar eens een griepprik halen volgende winter.

Groesbeek ben ik nooit geweest. Veenendaal is indrukwekkend maar wel erg duur allemaal. NGD is wat laagdrempeliger en gezelliger.

Erik de Perik
12 maart 2018, 19:17
Weer niet geweest, net als vorig jaar, zo ziek als een hond :( Toch maar eens een griepprik halen volgende winter.

Groesbeek ben ik nooit geweest. Veenendaal is indrukwekkend maar wel erg duur allemaal. NGD is wat laagdrempeliger en gezelliger.

Ik kwam vroegah regelmatig in Veenendaal. Bij mij is een lange tijd de interesse in gear redelijk op de achtergrond geraakt en sinds een paar jaar is het weer terug. Kijk er inmiddels wel meer als een ouwe lul tegenaan, ik ben duidelijk niet meer zo onbevangen.

guitarkid
13 mei 2018, 20:40
Noteer maar vast: 9 maart 2019 de volgende Noorder Gitaar Dag

Midwolda
13 mei 2018, 20:50
Genoteerd! :cheerup:

geert1976
16 mei 2018, 23:19
Ik heb hem in mijn agenda gezet :-)

guitarkid
4 januari 2019, 11:56
2019!!!

De achtste beurs inmiddels!! :)

https://i.ibb.co/Q9DC0mg/Poster-2019.png

Fusion
4 januari 2019, 12:18
Misschien deze keer wel gaan. Ben 3 dagen later jarig en één van mijn beste vrienden is w dagen later jarig, hij ook gitarist. Dus mooi kado voor elkaar haha. Leuk initiatief heren!

Duhsjaak
4 januari 2019, 12:20
Kijk, da’s nog eens nieuws om het jaar mee te beginnen.
Fijn zo. Staat in de agenda.
Er moet toch wel een bom vallen om ervoor te zorgen da’k niet kom.
Groeten aan de rest van officieel en officieus bestuur.
Vriendelijke groet, Gus

Midwolda
4 januari 2019, 13:36
Present! :cheerup:

almarvk
4 januari 2019, 15:07
Topictitel aangepast

Datum ook maar in de agenda gezet!

Paul ST
4 januari 2019, 15:12
Leuk! Moet misschien ook maar eens een kijkje gaan nemen.

wietse
4 januari 2019, 15:59
nog afwachten of ik er dit keer als bezoeker bij ben, maar niet als standhouder vorig jaar was het kwa verkoop niet de moeite waard voor mij helaas, denk zelfs aan veenendaal dit jaar, maar goed daar betaal je veel meer standgeld.

guitarkid
4 januari 2019, 16:10
Topictitel aangepast

Dank Almar. Dan gaan we gezellig in 2019 onder dit topic verder! :)


[QUOTE=wietse;3404849]nog afwachten of ik er dit keer als bezoeker bij ben, maar niet als standhouder vorig jaar was het kwa verkoop niet de moeite waard voor mij helaas, denk zelfs aan veenendaal dit jaar, maar goed daar betaal je veel meer standgeld.

Wietse.
We hebben het nog over je gehad bij de laatste vergadering. Vooral omdat het stil bleef! Mocht je toch nog willen komen, we zitten vol, maar voor jou maken we een plek! :)

Hendriks
7 januari 2019, 20:10
Present! :cheerup:

Ja , duh , natuurlijk ben jij aanwezig.

Jammer Wietse , maar mocht je je bedenken , altijd welkom.

twoerd
8 januari 2019, 16:59
Zijn er eigenlijk meer gitaarbeurzen / bijeenkomsten die de moeite waard zijn? Heb wel eens gezocht maar viel zo tegen wat ik vond. Terwijl het toch best een levende hobby is lijkt me.

geert1976
13 januari 2019, 02:03
Ik ben weer van de partij met de nodige oude rommel. Vanaf het begin al standhouder :-) net als Wietse geloof ik...

Duhsjaak
13 januari 2019, 07:54
Ik ben weer van de partij met de nodige oude rommel. Vanaf het begin al standhouder :-) net als Wietse geloof ik...

Opschepper!
Ik hou ook stand.
Tochvriendelijke groet, Gus (en een fijne zondag gast!)

Hendriks
2 maart 2019, 20:23
De lijst van standhouders voor a.s. zaterdag!!!

Axis amps
Ger Warink Muziek - gitaren, toebehoren
JHG Guitars
HnZGuitarz
Doodad Guitars
Stringweb - onderdelen en toebehoren
Relic Master - guitars
Venefix guitar FX - Boutique pedals, fx etc.
De Haan Guitars
Damir Sabolovic (Dld) - vintage gitaren
Vintage Oldenburg (Dld) - vintage gitaren
Verburg - Vintage gitaren en onderdelen
Onkel Tom (Dld) - vintage gitaren etc.
Lace Music Products Europe (Grc.)
Custom World Guitar Parts - onderdelen etc.
Dutch Archtop Guitar Museum
VanderMeij Guitars - custom gitaren
Just in case - cases en gitaren
Northend - onderdelen etc.
Leo Muziek - gitaren en toebehoren
Power City - amps
Dr. Tube - amps
Mozer - custom gitaren
Derk Jan Lievers - gitaren
Panucci Guitars - custom gitaren
Gitaar Plus - vakblad
Geert Willem Vis - vintage gitaren
VC guitars
Dirk Witte
BQ Music - fX etc.
Achim Neumann (Dld.) - guitars
Apollo pick up's
Creative Stringed Instruments
Derben Guitars
Dejawu guitars
Zaleska gitaarbanden
De Gier Guitars and Basses
Schwung guitars
Woodstock - amps
Gumbo Guitars
JM Speakers
Backline - gitaren etc
Wagner - gypsy jazz gitaren
Rikkers gitaarbouw
Douwe Sterkenburgh - gitaren en onderdelen
Jerome Sutton - custom guitars
De Haan - gitaren en cursussen
Alex Oude Wesselink - vintage gitaren

Hendriks
2 maart 2019, 20:26
https://imagizer.imageshack.com/img923/821/JPx1HX.jpg

marc_o
3 maart 2019, 11:33
In de toekomst ook maar eens nadenken over een stand...ben er nog niet geweest, is ook best een eind karren vanaf Zeeland natuurlijk.

Duhsjaak
8 maart 2019, 19:38
Oproep!!!

Vorig jaar bracht ik 4 LP’s van Henk Elsink mee voor Mario Aka Vulv.
Dat houden we natuurlijk even geheim hè? OK!
Hij had beloofd te komen, dus ik liet ze bij Hendriksje achter in de veronderstelling dat dat allemaal goed zou komen.

Mario kreeg (naar eigen zeggen) een hersenbloeding. Was ie drummert geweest, had ik het mijne ervan gedacht. Alhoewel er ook drummerts bij zijn met hersens.

Om een kort verhaal lang te maken.
Wie van de bezoekers van de NGD wil die verweesde LP’s mee nemen en die bij Mario langs brengen?
Alvast hartelijke dank!
Voor de hulp!
En de collegiale dingest.
En je krijgt van mij een bak koffie voor de moeite. Nou? Is niet te versmaden toch?

Dacht ik ook.
Melden bij de ingang als Hendriks klaar is met de groepshug.

Mijn dank is groot.
Vriendelijke groet, Gus

Harald
9 maart 2019, 08:25
Spullen pakken en laden. Zin in :)

Hendriks
9 maart 2019, 19:42
En het was dus weer een top dag .

Hendriks
9 maart 2019, 19:54
Hoogtepunt was voor mij dit jaar het samenspel van Harald en Don Alder , hug met Duhsjaak en Henri.H ( broodje kroket).

Duhsjaak
10 maart 2019, 07:25
De belangstelling die er in da flesh was, staat een beetje in contrast met de flauwe belangstelling hier dit jaar.
Om half 2 stond de teller al op 650 bezoekers.

Heel erg naar uitgekeken.
Vreselijkgezellig. Stond van alles en nog wat. Helaas geen Wietse dit jaar. En (misschien door mantelzorg) moest ik wat vroeger weg dan anders, waardoor ik ook Henri H heb gemist.
Wel weer Harald met wat Beatles en leuke muziek ook.
Heel fijn.
Midwolda, fijne gozert!
Kortom, veel fijne mensen, gemoedelijke zooi.
Aan Alle mannen, vrouwen en kinderen mijn dank voor alle moeite en tijd weer om er een feestje van te maken.

Vriendelijke groet, Gus

Struik
10 maart 2019, 09:06
Het was weer erg leuk, al heb ik zo ongeveer alle aanwezige mede gitasrnetters weten te missen.

Hendriks
10 maart 2019, 09:50
Ook mooi om te zien was dat er in Nederland top producten worden gemaaakt , Panucci , Dejawu, De Gier, Rikkers, Schwung , Derben, De Haan , JHG , Power City, Woodstock , Relic Master , Venefix, BQ , etc.

Hendriks
10 maart 2019, 09:53
https://www.facebook.com/nananeusbeer/videos/2628537250493681?sfns=mo

Harald
10 maart 2019, 12:34
Yes, was weer een top dag. En het duet met Don Alder was te gek om te doen. Geweldige gitarist! En altijd leuk om op het podium een nummer te spelen dat je nog nooit gehoord hebt :)

Harald
10 maart 2019, 12:35
Power City waren versterkers toch? De nieuwe reïncarnatie van London City?

Midwolda
10 maart 2019, 13:21
Inderdaad, er is maar één woord voor en dat is topdag! Heerlijk hoe die ene dag in het jaar, met alleen maar gitaarspullen en gitaarvrienden, zich in mijn leventje genesteld heeft. Ik kijk er lang naar uit en ik geniet er lang van na. :)

En ik kom nooit met lege handen thuis... dit jaar viel het gelukkig mee, wat reserve hoge-e snaren voor m'n oude Aria klassieke gitaar (fijn ook om die weer eens te spelen en te horen) en een heuse Boss DD-2 delay (voor op het mini pedalbord voor de Champ). Verder heb ik mijn portemonnee onder controle weten te houden maar manmanman wat een mooi spul weer... een '69 goldtop met minihumbuckers en heul veul krakkeljee stal voor mij wel de show.

Is het alweer maart? Oh wacht eens...

Tupelo
10 maart 2019, 13:28
Wil 'm al lang eens een keer doen, en moet 'm een keer doen, maar 't ziet er naar uit dat ik 'm echt moet gaan plannen, vrij voor vragen enzo, omdat iedere keer weer werk in de weg zit.
Lijkt me de leukste van de verschillende beursen.
Niet omdat die in het Noorden is, maar er volgt meestal de meeste en de leukste feedback op.

vulvasonic
10 maart 2019, 17:54
Tuup, als wij nou volgend jaar samen gaan? :)

Tupelo
10 maart 2019, 19:57
Goed plan, doen ze 'm niet 2* pj ?


Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

vulvasonic
10 maart 2019, 19:59
Geen idee. Ik dacht het niet eigenlijk. De Vintage beurs in Veenendaal wel.

Brad
10 maart 2019, 21:27
Ik zag dat Dirk Witte ook op de lijst stond. Ik vraag me af waar die jongens mee op zijn komen draven. Gewoon een greep uit hun gitaar en versterker assortiment?

Midwolda
10 maart 2019, 21:46
De NGD is 1x per jaar, altijd begin maart.

@Brad, er was zelfs nog een nieuw-in-de-doos ME25 met voeding te koop!

guitarkid
10 maart 2019, 22:08
Ik zag dat Dirk Witte ook op de lijst stond. Ik vraag me af waar die jongens mee op zijn komen draven. Gewoon een greep uit hun gitaar en versterker assortiment?

Van alles dat niet in de winkel stond. Pedaaltjes en heel veel cases. Heeft een topdag gehad, vertelde hij me! :)

almarvk
11 maart 2019, 12:32
Baalde er behoorlijk van dat ik niet kon komen. Volgend jaar weer een poging...

Hendriks
12 maart 2019, 18:13
https://youtu.be/UDjYmoTOzq0

Made in Holland.

no 1 hops
13 maart 2019, 10:41
https://youtu.be/UDjYmoTOzq0

Made in Holland.

ben even heel benieuwd op wat voor versterker ze daar speelden en over welke gitaarbouwer het gaat

Hendriks
13 maart 2019, 11:36
ben even heel benieuwd op wat voor versterker ze daar speelden en over welke gitaarbouwer het gaat

Schwung guitar. Versterker weet ik zo niet.

Pter
13 maart 2019, 17:16
Klinken goed, maar helaas niet zo goedkoop.

guitarkid
15 maart 2019, 12:35
Schwung guitar. Versterker weet ik zo niet.

BluGuitar AMP-1, de nieuwe Mercury-versie.

guitarkid
22 december 2019, 20:11
Ok mensen.

De Noorder Gitaar Dag 2020 op 7 maart. Kom maar op met de reacties. Bijna alle plaatsen zijn gevuld en we hebben er zin in!!!

https://i.ibb.co/fphWtHC/Poster-2020.jpg (https://imgbb.com/)