PDA

View Full Version : epiphone



epiphonebart
1 augustus 2003, 22:53
is er iemand die een epiphone les paul special bezit?
en wat vind je ervan?

schaap
1 augustus 2003, 23:47
een vriend van me heeft een epi les paul goth serie, en dat ding speelt best wel lekker (voor een epi) ik heb ook op les pauls gespeeld van gibson, maar in vergelijking was ik nog best wel tevreden over de epi's

Matje
2 augustus 2003, 12:46
Een vriend van mij heeft een standard LP. Maar bij elke repetitie zit er wel weer iets los.

Wilson
2 augustus 2003, 13:07
ik heb een epi LP standard, leuke gitaar voor het geld, alleen jammer van de slechte hardware, maar dies zo te vervangen

SiNiSTRaL
2 augustus 2003, 13:49
ik heb een explorer goth, de hardware is goed (zelfs goede tuners>grover) de elementen wat minder maar die zijn toch vervangen maar hout/afwerking/verdere electronica is gewoon goed, de bespeelbaarheid verschilt niet veel van de gibsonversie

hansies
2 augustus 2003, 20:10
ik heb meerdere epi's, maar bij deze gitaren zit nooit iets los en rammelen doen ze zeker niet, klinken dat doen ze..........
waar zijn we mee bezig!!!!!
:oops: :oops: :oops:

Wilson
2 augustus 2003, 20:24
ik heb meerdere epi's, maar bij deze gitaren zit nooit iets los en rammelen doen ze zeker niet, klinken dat doen ze..........
waar zijn we mee bezig!!!!!
:oops: :oops: :oops:

???

BLOK182
2 augustus 2003, 20:28
Ik had een Epiphone LP Studio, leuk gitaartje was dat hoor.

Ic3gl0vE
2 augustus 2003, 20:28
waar zijn we mee bezig!!!!!
:oops: :oops: :oops:

een discussie over epi's houden...

schaap
3 augustus 2003, 01:46
waar zijn we mee bezig!!!!!
:oops: :oops: :oops:

een discussie over epi's houden...
de zoveelste ja :-?

maar epi's zijn prima gitaren hoor, gewoon blijven spelen op die dingen en als je iets beters wilt, koop een nieuwe of pas je epi aan, simpel toch :wink:

hansies
3 augustus 2003, 11:04
:-? :-?
t'is misschien beter gitaar te spelen en muziek te maken dan teveel te discussieren....maar ja das mijn gedacht hierover hé!
:roll: :roll:

FragDaddy
3 augustus 2003, 11:14
:-? :-?
t'is misschien beter gitaar te spelen en muziek te maken dan teveel te discussieren....maar ja das mijn gedacht hierover hé!
:roll: :roll:

tja. dan moet je niet op een forum komen he. het doel van een forum is discusseren.

hansies
3 augustus 2003, 12:06
er wordt al veel teveel geluld over hetzelfde onderwerp, gebrek aan inspiratie misschien ? :evil: :evil: :evil: :evil:

Matje
3 augustus 2003, 12:13
er wordt al veel teveel geluld over hetzelfde onderwerp, gebrek aan inspiratie misschien ? :evil: :evil: :evil: :evil:

dude, kap met die smileys en zeik niet zo

FNaRK
3 augustus 2003, 12:17
ik vind dit nog een redelijk genuanceerde discussie over Epi's...
iets waar de topic-starter wat aan heeft


Ik ben zelf wel benieuwd naar de Epi Gothic Explorer :???: (uiteraard niet voor mezelf...echte mannen spelen geen Epi................oops, there we go again :-D )

Maar wat kost nou zo'n Epi Explorer ?

SiNiSTRaL
3 augustus 2003, 14:41
uhm
de mijne was 519 (goth explorer) bij feedback
bij MP issie 499 ofzo, maar met verzendkosten kom je ong even duur uit, en bij feedback kon ik um uitproberenen kreeg ik gratis straplocks en muurhaak erbij :)

hansies
3 augustus 2003, 18:53
er wordt al veel teveel geluld over hetzelfde onderwerp, gebrek aan inspiratie misschien ? :evil: :evil: :evil: :evil:

dude, kap met die smileys en zeik niet zo

een beetje beleefder kan ook wel zeker ???????????????

bert k
3 augustus 2003, 18:56
Hansies, relax een beetje, ja?

hansies
3 augustus 2003, 18:57
Hansies, relax een beetje, ja?

IK BEN ZEER RELAX........MAAR IK LAAT ME NIET ZEGGEN DAT IK ZEIK

bert k
3 augustus 2003, 19:00
Hier is het ook warm, maar als je vind dat discussieren op een forum niet ok is, dan kan je wel wat verwachten...
Zullen we nu weer over Epi's verdergaan?

Wilson
3 augustus 2003, 19:09
jaaaaaaaaaaa, epis rule!

hansies
3 augustus 2003, 19:13
Hier is het ook warm, maar als je vind dat discussieren op een forum niet ok is, dan kan je wel wat verwachten...
Zullen we nu weer over Epi's verdergaan?

hallo
waar ik op dit ogenblik zit is het heel koel, geen last van de warmte dus (wat niet van sommige andere heethoofden gezegd kan worden),
maar laat ons zeker verder praten over hoe goed en of hoe slecht een of ander merk wel is , voor en tegenstanders van diverse merken zullen er wel altijd zijn, en maar goed ook dan is er nog eens een afwisselende discussie (die zinvol) imogelijk.

groeten

hansies
3 augustus 2003, 19:14
jaaaaaaaaaaa, epis rule!

heel juist

Wilson
3 augustus 2003, 19:18
ja en ik kan het weten! ik heb er 2

Ic3gl0vE
3 augustus 2003, 19:32
Hansies, relax een beetje, ja?

IK BEN ZEER RELAX........MAAR IK LAAT ME NIET ZEGGEN DAT IK ZEIK

...wat doe je nu dan...

bert k
3 augustus 2003, 19:36
Kappen, Ice, hij relaxt toch?
Over Epi, die maakt tegenwoordig vooral Gibson klonen (uiteraard), maar ik heb ooit een Epi gehad, in de jaren 80, late 70 misschien, die leek nergens op. Een beetje op een SG met nog kortere punten. Ik heb geen foto meer. Wie kent hem nog?

hansies
3 augustus 2003, 19:45
[quote=bert k]Hansies, relax een beetje, ja?

IK BEN ZEER RELAX........MAAR IK LAAT ME NIET ZEGGEN DAT IK ZEIK

...wat doe je nu dan...[/quote

terug naar de discussies over epietjes toch ?

katana
3 augustus 2003, 20:17
er werd hier toch gevraagd naar een special:D


mn vriendin heeft een special en het is opzich wle een goed gitaar
maar toch denk ik dat je voor dat geld een betere kan krijgen

speel je al lang of wilde je net beginnen?

denk dan bv eens aan een goede 2 hands


jasper

episua
5 augustus 2003, 00:31
Altijd dat zelfde verhaal over Epiphone's, zijn ze wel goed?
Nou, mijn sg en wildkat zijn prima gitaren.
En wil je het zelf weten, loop een gitaarzaak binnen en speel op wat epiphone's en wat gibsons en kan je heel snel ZELF een conclusie trekken.