PDA

View Full Version : Line6 versterkers



discovery
1 augustus 2003, 18:52
Hoi, ik heb 3 weken geleden een versterker gekocht van het merk
LINE6
dit is nog vrij nieuw maar klinkt onwijs vet
ze hebben een super gave productlijn met echt vette spullen

kijk zelf maar eens
www.line6.com

Greetz,
Discovery

(meer ervaringen met line6 ?? vertel het)

Mithrandir
1 augustus 2003, 18:53
Man, ik ken het niet :o Vertel me er meer over, klinkt het net als een echte buizenversterker?

discovery
1 augustus 2003, 18:59
Ga is naar een winkel en probeer er eentje
ik heb zelf de spider
Ze zien er super uit, maarrrrrrrr ze klinken nog beter

ze hebben buizen, en transistor met ingebouwde effecten

Álle ouwe versterkertjes met een goede naam hebben ze nagebootst
in de effecten, echt super heftig
dus een ouwe peavey versterker uit de jaren 70
of een fender bakkie uit 69 , zit er allemaal in

JV
1 augustus 2003, 19:04
joh? hebben ze buizen?

Negative K3 fan
1 augustus 2003, 19:06
Wow line6, wel een beetje rare naam. Lijkt me echt vet, ook dik cool dat ze er nog mooi uit zien ook man! Ik weet niet of ze die hier wel hebben maar ik denk dat ik er een ga kopen lijkt me gaaf jonge! Wat zijn buizen eigelijk?

hoofd
1 augustus 2003, 19:18
Hmmz, ik zie daar ook een ander vaag dingetje staan, pod ofzo, met modelling, whatever that may be. 32 versterkers en 49 effecten in zo'n klein dingetje?!?!?!?!? Ik vind het maar vaag hoor..volgens mij is het magie :evil:

discovery
1 augustus 2003, 19:23
POD is super leuk , met gave effecten
maar errug duur
tis wel een handig ding , maar of je het nodig hebt ?

gewoon is proberen

Speeddemon
1 augustus 2003, 19:34
Wow man! Echt gewoon meer vette versterkers in maar eentje!
Hoe doen ze het? Ik snap niet waarom niet meer mensen dan zo'n Line6 versterker kopen. Ze lijken me echt mega-wreed!

lupoloco
1 augustus 2003, 19:34
Hmmz, ik zie daar ook een ander vaag dingetje staan, pod ofzo, met modelling, whatever that may be. 32 versterkers en 49 effecten in zo'n klein dingetje?!?!?!?!? Ik vind het maar vaag hoor..volgens mij is het magie :evil:

:-? komaan 32 versterkers in 1 apparaatje?? dat ding moet zeker een ton wegen!!

Hempo
1 augustus 2003, 19:54
Line 6, kun je dat eten ?

skanky
1 augustus 2003, 19:55
49 effecten? dan moeten er wel heel veel knopjes op zitten om ze aan en uit te zetten

Mithrandir
1 augustus 2003, 19:57
Nou, ik zit eens ff te kijken op die site, maar dat ziet me er tof uit hoor. In 2004 komt er zelfs een guitaristmodeller uit zie ik, dan kun je op een knopje drukken en dan kan je precies zo spelen als Steve Vai of Jimi Hendrix.

Mitch
1 augustus 2003, 20:32
Neeeeeee, nou maak je een geintje ! Je zit te dollen hč ?
Stouterd !

discovery
1 augustus 2003, 21:00
Nou, ik zit eens ff te kijken op die site, maar dat ziet me er tof uit hoor. In 2004 komt er zelfs een guitaristmodeller uit zie ik, dan kun je op een knopje drukken en dan kan je precies zo spelen als Steve Vai of Jimi Hendrix.


ERRUG FLAUW HOOR :-(

wanna1
1 augustus 2003, 21:16
hehe,
natuurlijk kan ik hier niet ontbreken,

Hm Line 6 zei je he, hm nooit van gehoord effe kijken.

wauw al die versterkers in 1.
effe een rekensommetje
42 types zei je he =

gem. genomen 42 x € 1000,- = € 42000,-
line 6 spider = rond de € 2000,- of zoiets maakt niet uit.

is 40000,- verschil gauw kopen
of klopt hier iets niet

JOUW OREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

discovery
1 augustus 2003, 21:26
wat flauw joh
:o zeker niks anders te doen of wel ?

shredneck
1 augustus 2003, 21:30
Line 6....ff denken, ah, dat zijn die boetiekversterkers bij Feedback he? Die "buizenbakken" met die ingebouwde tvtjes waar je net5,sbs etc mee ontvangt,koffie kan zetten,je afwas in doen en daarnaast ook nog eens je gitaar in kan pluggen en vervolgens klinken als alle grote gitaristen.


Mooi spul hoor.. :roll:


Line6...neh,da's nix.........(voor mij)

hoofd
1 augustus 2003, 21:32
Hey discovery, je bent nieuw hier, maar wat je al gauw zult ontdekken (discoveren) is dat de meeste hier niks anders te doen hebben dan dit soort posts afzeiken...en terecht, het is een erg komische post al vind ik het zelf :D. Komt er iemand Line6 promoten terwijl bijna de helft van 't forum een POD o.i.d. heeft of wilt :D. Don't take it too hard...

discovery
1 augustus 2003, 21:32
jij hebt zeker alleen maar door het raam gekeken en niet ff geprobeert

jammer hoor

tis echt geen rommel , klink goed en ziet er goed uit

dus

wanna1
1 augustus 2003, 21:39
hm tis wel een volhouwer
hehe

Pure sound is the only thing that matthers
rage against amp modellers

nou WELKOM OP HET FORUM !!

en nu niet meer vloeken

Mithrandir
1 augustus 2003, 21:51
Het was een geintje Discovery, zie het als een soort ontgroening :) Line 6 maakt leuke dingen, hun guitarport is 1 van de dingen die ik het meest gebruik van al mijn gitaargear (na mijn gitaar zelf). Ze maken ook minder leuke dingen, de variax kan mij niet bekoren en ik vind niet alle versterkers even goed, maar ok....

iig, welkom.

Polytheme Pam
1 augustus 2003, 21:55
Niet weglopen hč Discovery.....we hebben al zo`n weinig vaste leden! :D

shredneck
1 augustus 2003, 22:35
:-D op je tenen getrapt Discovery?


Ik heb een Flextone2 HD en een POD gehad, probeer nog steeds de modellingamps als er nieuwe uit zijn. Feit is dat ik het geluid nog steeds als indirect ervaar, ik speel ook graag met alleen een snoer tussen BUIZENamp en gitaar. Ik ga niet NOG een buizen versus transistordiscussie beginnen, dat hebben we wel gehad hier.

Het enige wat ik met mijn eerdere post wilde zeggen,wellicht wat lullig verwoord, is hetvolgende:

Je komt op dit forum,een forum voor en door gitaristen, vervolgens prijs je een merk aan waar uiteraard al lang en breed over gediscusieerd is.
Wat denk je dat we hier doen?
Voor dat ik mijn eerste post zet op een forum check ik altijd ff hoe een en ander werkt....."hey,een zoekfunctie....*typt in: Line6*, "ah...."

Succes enne, nu niet weggaan he, er mag nog best wel wat meer gediscusieerd worden over Line6. Die nieuwe top bijvoorbeeld.
Is dat wat?

Speeddemon
1 augustus 2003, 23:07
Flextone 1=zuigt apenballen
Flextone II=zuigt geiteballen (in ieder geval nog een romige kaas-smaak)
Flextone III=nog nie gehoord
Duoverb=ECHT CRAP!
Spider=leuk amateur-ding als je geen Bandit 112 wilt
POD 2.0=legt het toch echt af tegen Genesis 3, V-Amp 2 en J-Station
POD xt=nog nie zelf bespeeld, sommige clips waren veelbelovend
Vetta=erg vet als je effe tweakt
HD147=volgens mij nog niet in Nederland verkrijgbaar

Line6 heeft een sound. en die sound is precies het tegenovergestelde van de Hughes & Kettner modeling-sound. Laat H&K nou iets meer bij de 'echte buizen-sound' zitten.

Ik sta nog steeds open voor modelling amps, maar voorlopig klinkt het laag vaak te modderig of juist te dun, het hoog te krasserig of de flauw/plastic en het mid reageert niet als een buizenamp met minder volume.

Ik heb zelf een Genesis 3, en die vind ik erg leuk voor home-recording dingetjes, maar zelfs mijn ouwe Roland GC405 wint het soms toch, alleen al vanwege het feit dat er SPEAKERS in zitten.

FNaRK
1 augustus 2003, 23:34
LINE6 ROELEERT

EN NOU IEDEREEN ZIJN KOP HOUWE :evil:

Sj03rd
1 augustus 2003, 23:53
Pff stelletje nerds.....
elke nieuweling zo afzeiken, daar wordt het forum egnie beter van hoor. Misschien moeten ze het forum maar afsluiten voor nieuwe leden want het is tog al van jullie :-?

shredneck
2 augustus 2003, 00:19
hehe, nah....dat was natuurlijk niet de bedoeling.

...maar een klein beetje ignorant vind ik het openen van een topic over Line6 wel.
Dadelijk staat er nog iemand op die roept dat we echt eens naar Jimi Hendrix moeten luisteren. :lol:

..enne Mario, het was niets persoonlijks. Geluid, dat is pas persoonlijk.

FNaRK
2 augustus 2003, 00:23
hey guys...
ik heb net een cd'tje gekocht van ene Stef Ray Vaugn....iets blues-achtig ?
Iemand wel eens van gehoord ???


:-D


En ik ben fuckín' tevreden met mijn POD'tje (nu ben ik al gauw tevreden :-( )

shredneck
2 augustus 2003, 00:39
SRV? iets nieuws zeker? Nooit van gehoord, doe mij maar Linkin Park.

Das pas blues.

lupoloco
2 augustus 2003, 00:55
SRV? iets nieuws zeker? Nooit van gehoord, doe mij maar Linkin Park.

Das pas blues.

man man, geef mij maar slayer, d'r gaat niets boven country-muziek

shredneck
2 augustus 2003, 09:16
:razz:

hoofd
2 augustus 2003, 09:32
Ik heb me overigens voorgenomen om de komende tijd ff keihard nieuwelingen te bashen, heb ik 's iets te doen...dus discovery, zeg nog 's wat man! :D

ReinoutV
2 augustus 2003, 13:17
Duoverb=ECHT CRAP!

Hoezo?

Ik bedoel, een oordeel over iets vellen mag best, maar ik ben het hier dus absoluut niet mee eens, dus zou ik graag willen horen waarom je dit zegt. De Vetta wel goed vinden en de DuoVerb niet snijdt eigenlijk geen hout, omdat het in weze dezelfde modellen zijn.

helleke
2 augustus 2003, 16:05
En ik ben fuckín' tevreden met mijn POD'tje (nu ben ik al gauw tevreden :-( )

Er staat me toch iets van bij dat je meer tevreden was over de 2112(of was het de 2101) dan over de POD. :D

Een vriend van me(die heb ik ook nog :razz: ) had een Vetta top gekocht en zou een vetter en beter geluid hebben dan ik. Nou...ik er naartoe natuurlijk. Na een hoop getweak en geklooi moet ik toch helaas constateren dat het geluid best aardig is maar ECHT niet in de buurt komt van mijn sound.Of te flubbering in het laag of te schel in het hoog.Het maakte ook niet uit of er gespeeld werd met een peperdure Gibson Les Paul custom of de Variax.De Gibson klonk wel iets beter. Oordeel:Aan mij niet besteed die dingen.K hou het fijn bij mn buisjes maar misschien is een ander er wel blij mee.:wink:

FNaRK
2 augustus 2003, 17:47
is natuurlijk ook geen vergelijking.........een Digitech 2101 Artist en een POD,
was alleen zo jammer dat je bij die 2101 een cursus hoger programmeren nodig had (en geloof me, ik heb het 2 jaar geprobeerd :wink: )
Maar voor wat ik nu nodig heb aan geluid voldoet de POD uitstekend, probleem opgelost !

helleke
2 augustus 2003, 18:35
is natuurlijk ook geen vergelijking.........een Digitech 2101 Artist en een POD,
was alleen zo jammer dat je bij die 2101 een cursus hoger programmeren nodig had (en geloof me, ik heb het 2 jaar geprobeerd :wink: )
Maar voor wat ik nu nodig heb aan geluid voldoet de POD uitstekend, probleem opgelost !

Ja, wist ik toch joh... :D Zat gewoon ff een reactie uit te lokken :razz:
Misschien moet je dan gewoon een 2120 Artist kopen.Erg gemakkelijk te programmeren waar je echt geen cursus voor nodig hebt.Dat was inderdaad wel een beetje het probleem van die 2101.Kun je fijn weer terug naar je oude vertrouwde geluid... :dance:

Is Discovery plots op vakantie gegaan... :D

sash
2 augustus 2003, 19:08
Nee hij is alligator's vangen ;)


Maareuh... wat vinden we hier van de Variax?

Ik heb em vorige week getest.
Qua feel was het echt my kind of guitar. Lekker dikke hals, alleen iets te platte toets. Speelde lekker. Maar het geluid... Jezus wat een walging...

Speeddemon
3 augustus 2003, 12:42
Duoverb=ECHT CRAP!

Hoezo?

Ik bedoel, een oordeel over iets vellen mag best, maar ik ben het hier dus absoluut niet mee eens, dus zou ik graag willen horen waarom je dit zegt. De Vetta wel goed vinden en de DuoVerb niet snijdt eigenlijk geen hout, omdat het in weze dezelfde modellen zijn.
Nou, ik probeerde dus de JCM800 en Soldano modellen (als die goed zijn, zit het wat mij betreft goed qua high-gain modellen), en die klonken bij de Duoverb allebei heel nasaal en 'gritty'. Zelfs de Pod 2.0 was 'smoother' in dat opzicht. Misschien 'matchten' ze niet lekker ofzo, maar ik kreeg er echt een zaadgeluid uit, terwijl ik normaal redelijk snel een degelijke sound kan toveren uit een modelling bak. Zelfs uit een Boss GT-3! ;)

wanna1
3 augustus 2003, 14:43
Pff stelletje nerds.....
elke nieuweling zo afzeiken, daar wordt het forum egnie beter van hoor. Misschien moeten ze het forum maar afsluiten voor nieuwe leden want het is tog al van jullie :-?

ach, noem het dan ontgroenen !!

SRV ??

nooit van gehoord, geef mij maar nirvana, ik hou nl. van jazz.

Kitaarhiero
3 augustus 2003, 15:16
Of Nickelback, dat is nog eens toffe raggae! :D

V!N
3 augustus 2003, 15:28
Of Nickelback, dat is nog eens toffe raggae! :D

Mietjes .. Allemaal !

Vroeger had je Wolfgang A. Mozart die knetterstoned op het podium stond en z'n klavecimbel eerst in de hens stak en daarna aan splinters sloeg !

Dát was nog eens ska !

BLOK182
3 augustus 2003, 15:30
of die kerel met zun dreadlocks, die heel Jamaica op stelten zette met zun strakke powermetal, damn, die dude kon palmmuten!

ReinoutV
4 augustus 2003, 13:06
Nou, ik probeerde dus de JCM800 en Soldano modellen (als die goed zijn, zit het wat mij betreft goed qua high-gain modellen), en die klonken bij de Duoverb allebei heel nasaal en 'gritty'. Zelfs de Pod 2.0 was 'smoother' in dat opzicht. Misschien 'matchten' ze niet lekker ofzo, maar ik kreeg er echt een zaadgeluid uit, terwijl ik normaal redelijk snel een degelijke sound kan toveren uit een modelling bak. Zelfs uit een Boss GT-3! ;)

Dat komt dan waarschijnlijk omdat de DuoVerb veel meer op de low-gain modellen gericht is, en daar waarschijnlijk zijn poweramps ook op aangepast heeft. De DuoVerb is simpelweg niet voor die high-gain modellen bedoeld. Heb je de Bassman, Plexi of Blackface modellen wle eens uitgeprobeerd?

Speeddemon
4 augustus 2003, 14:22
Dat komt dan waarschijnlijk omdat de DuoVerb veel meer op de low-gain modellen gericht is, en daar waarschijnlijk zijn poweramps ook op aangepast heeft. De DuoVerb is simpelweg niet voor die high-gain modellen bedoeld. Heb je de Bassman, Plexi of Blackface modellen wle eens uitgeprobeerd?
Blackface wel, die vond ik ook wel o.k.
Maar het hele idee achter een MODELLING versterker is toch dat ie alle 16 bakkies ofzo even goed nadoet. En niet omdat ie toevallig een retro-look heeft, alleen maar goed zou zijn voor de lower-gain modellen.

Daarbij, heb JIJ wel eens de Blackface uit een Roland Cube 30 gehoord?
Gain open, volume op 3, beetje slapback of galm erbij, en voila, 60's rules!

Bassman sound hou ik niet zo van, te 'gritty', en een Plexi valt bij mij niet onder low-gain sounds.

heavy
4 augustus 2003, 17:55
Yo,
Ga maar eens bij de gitarist van de band SESAM kijken
ben ik laatst geweest bij een optreden, hij speelt op een
Vetta met marshal 4x"12 cabs niet te geloven man wat een sound
hij zei dat hij nog wel een rack achter het podium had staan met
randapparatuur maar dat deed niks af aan die versterker
er komt een vettaII uit volgende maand en die is helemaal geweldig
lees maar meer op www.vettaville.com
dat is een site die ik van hem opgekregen heb voor super info
zo check it out!!!!!
:cool:

Ic3gl0vE
5 augustus 2003, 11:55
Line6 heeft een sound. en die sound is precies het tegenovergestelde van de Hughes & Kettner modeling-sound. Laat H&K nou iets meer bij de 'echte buizen-sound' zitten.


in de ZenTera zitten ook buizen... is mij ooit verteld.

JV
5 augustus 2003, 12:59
daarom heb ik ook voor de pod en niet voor 1 van de versterkers gekozen. omdat ik wel alle opnamedingen wilde, maar niet de transistor eindtrap.

ik ga der later dus nog wel een buizeneindtrap met 2x12 bijkopen

ReinoutV
5 augustus 2003, 14:06
Blackface wel, die vond ik ook wel o.k.
Maar het hele idee achter een MODELLING versterker is toch dat ie alle 16 bakkies ofzo even goed nadoet. En niet omdat ie toevallig een retro-look heeft, alleen maar goed zou zijn voor de lower-gain modellen.

Daarbij, heb JIJ wel eens de Blackface uit een Roland Cube 30 gehoord?
Gain open, volume op 3, beetje slapback of galm erbij, en voila, 60's rules!

Bassman sound hou ik niet zo van, te 'gritty', en een Plexi valt bij mij niet onder low-gain sounds.

Het gaat mij niet om de retro-look van de versterker, maar om zijn eindtrap. Een eindtrap speciaal voor juist die blackface en bassman toon is natuurlijk anders dan een voor rectifiers en JCM2000's.

Een cube 30 heb ik nooit gehoord, is ook te klein voor mij voor op het podium.

Een plexi vind ik nog redelijk low-gain tov de rectifier of soldano. Een heel andere klank. Meer de 'vintage' kant van het verhaald, dus DuoVerb. De HD-147 is juist weer wel voor dat soort high-gain modellen gemaakt.

While the HD147 focuses on high gain models, it also has 8 essential vintage models based on the * Fender Deluxe, Twin, Bassman, and Champ, a Vox AC30, Marshall JTM45, Plexi Lead, and JCM 800.

Speeddemon
5 augustus 2003, 22:19
daarom heb ik ook voor de pod en niet voor 1 van de versterkers gekozen. omdat ik wel alle opnamedingen wilde, maar niet de transistor eindtrap.

ik ga der later dus nog wel een buizeneindtrap met 2x12 bijkopen
Zorg dan wel dat die 2x12" een full-range cabinet is, en niet een gewoon gitaarcabinet, anders heb je er nog niks aan.

zjanke
6 augustus 2003, 23:50
Maareuh... wat vinden we hier van de Variax?

Ik heb em vorige week getest.
Qua feel was het echt my kind of guitar. Lekker dikke hals, alleen iets te platte toets. Speelde lekker. Maar het geluid... Jezus wat een walging...

Ik heb het ding even in mijn handen gehad, en mijn gebrek aan geluid :wink: werd er niet beter op door deze gitaar, mijn eigen godin klinkt toch beter :-D

Verder heb ik samen met een andere gitarist ongeveer een uur staan bedenken waarom dat ding er eigenlijk niet uitziet :???: , tot we erachter kwamen dat er geen (zichtbare) elementen opzaten. Voor mij is het een speelgoedding en dat is niet positief bedoeld... :roll:

sash
7 augustus 2003, 02:19
Tis indeed een speelgoedding, net als veel dingen van Line6. Soms erg leuk, maar om echt serieus te gebruiken... Nee.
De Pod misschien wel icm een goede eindtrap, maar nog steeds niet mijn ding. :)

ArpeggioKing
7 augustus 2003, 17:52
Verder heb ik samen met een andere gitarist ongeveer een uur staan bedenken waarom dat ding er eigenlijk niet uitziet :???: , tot we erachter kwamen dat er geen (zichtbare) elementen opzaten. Voor mij is het een speelgoedding en dat is niet positief bedoeld... :roll:

Deed je een uur erover om te waarnemen dat de variax lelijk is omdat hij geen 'zichtbare' elementen heeft? dat kan elk dood paard zien.

xystus
7 augustus 2003, 19:07
Die Line6 Vetta lijkt me echt vetjes, Michael Romeo speelt er ook over. En zun sound vind ik echt wel kickeuh :)

josh.vandenberg
7 augustus 2003, 19:18
MET LIJN 6 GING IK VROEGER ALTIJD.........NAAR SCHOOL!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHA

xystus
7 augustus 2003, 19:20
MET LIJN 6 GING IK VROEGER ALTIJD.........NAAR SCHOOL!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHA

:lol: damn wat ontzettend lame.. maar wel erg grappig :-D

Ic3gl0vE
7 augustus 2003, 19:49
in de ZenTera zitten ook buizen... is mij ooit verteld.

Kan iemand dit bevestigen eigenlijk? Of is het gewoon bullshit

Speeddemon
7 augustus 2003, 20:18
Ik denk bullshit. Bij mijn weten hebben alleen die Vox Valvetronix modellers een 12AX7 in de voortrap.

zjanke
7 augustus 2003, 20:46
Deed je een uur erover om te waarnemen dat de variax lelijk is omdat hij geen 'zichtbare' elementen heeft? dat kan elk dood paard zien.

Tijdens een optreden van een band die een serieuze poging deed om goed te zijn met een variax wil nog wel eens wat bier vloeien :sssh: . Dat het ding lelijk was hadden we meteen gezien, maar waarom dat nou was :razz:
Waarom ik daar was? pauzeact van een prettig bluesfestivalletje met een leuke slotact http://www.oafb.net/once137.html

hoofd
7 augustus 2003, 21:16
Btw, ff ontopic, heeft er iemand anders ook prive-berichten ontvangen van Discovery (n.a.v. dit topic), of ben ik de enige?

FNaRK
7 augustus 2003, 22:31
nee,
vertel vertel vertel
wij zijn nieuwsgierig :-D

hoofd
7 augustus 2003, 22:41
:D

Naar aanleiding van dit:

Ik heb me overigens voorgenomen om de komende tijd ff keihard nieuwelingen te bashen, heb ik 's iets te doen...dus discovery, zeg nog 's wat man! :D

Ontving ik het volgende bericht van Discovery:

nou kom maar op dan met je bashen

FORUM VERZIEKER

ga ergens anders janken HOND

Er spreekt voor zich dat ik dat niet op me liet zitten, een reply pleegde en de volgende reactie kreeg:

DUS

Ik dacht een leuk forum , ga een keer meedoen

JESUS WAT EEN GEJANK

ik vind het wel leuk hoor

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

NIET DUS < GA WEL ERGENS ANDERS HEEN


EN KOEST ZEG JE TEGEN JE WIJF OF JE HOND
NIET TEGEN MIJ , GEsnopen

:D

shredneck
7 augustus 2003, 23:40
a. pm's hou je voor je lijkt me, dit is kinderachtig gedrag, ga er dan gewoon niet op in.

b. ik kan het me niet voorstellen, maar er zijn mensen die net Line6 hebben ontdekt. Dit forum is er voor om mensen te informeren zodat ze hun sound en spel o.a. kunnen verbeteren.
in de eerste instantie reageerde ik ook lullig, maar dat komt vooral omdat ik dacht dat het een grap betrof.

c. mocht je het niet met me eens zijn, prima, maar ik denk dat je wellicht eerst eens moet nadenken voordat je zomaar iemands berichten post, jij begon tenslotte met dit geouwehoer (bashen?) en nu ga je er nog mee door ook. Ga gerust naar een ander forum als je dit nog vaker van plan bent.

d. valvetronix sucked dikke tieten, is al net als Line6, maar dat is mijn smaak.

FNaRK
8 augustus 2003, 00:08
hey hey koest !!!
Mtlhead is een gewaardeerd en gerespecteerd lid van dit forum :wink:
(en waarschijnlijk de enigste die naar onze gig in Amsterdam komt kijken :-( )

EN NOU IN JE MAND

andy
8 augustus 2003, 00:26
hey hey koest !!!
Mtlhead is een gewaardeerd en gerespecteerd lid van dit forum :wink:
(en waarschijnlijk de enigste die naar onze gig in Amsterdam komt kijken :-( )

EN NOU IN JE MAND

Mtlhead is idd een gerespecteerd lid van dit forum en is niet de enige die naar die gig in Adam komt, want hij neemt zijn hele vriendenschare mee, die ook weer een heleboel vrienden meenemen en die ook weer.......
OK :-D Bedtijd........
Trouwens waar hebben jullie het over? Line 6??? Wasdat..... :razz:

FNaRK
8 augustus 2003, 00:57
Wat Line6 is laat ik je wel horen in Amsterdam !!

Man
26 april 2004, 16:53
line6 is een merk van marshall

Mithrandir
26 april 2004, 17:00
OMG, topic resurrection. Waarom doe je dat man.

hoofd
26 april 2004, 17:03
Wahahahahahaha, wat een eikel was ik toch ook :D. Hebben we hierna ooit nog 's iets gehoord van onze grote vriend Discovery?

BartL
26 april 2004, 23:15
Wahahahahahaha, wat een eikel was ik toch ook :D. Hebben we hierna ooit nog 's iets gehoord van onze grote vriend Discovery?
Juist, wat een eikel :-D

Nooit iets van gehoord, was voor mijn actieve forum-tijd 8-)