PDA

View Full Version : Muddler stelt zich voor



Muddler
4 januari 2018, 18:45
49 jaar, man, beginnend gitarist, lefty, weinig aanleg, maar ik ben verslaafd geraakt aan gitaar spelen. Ik ben een volslagen leek, maar vind het leuk om over gitaren, gitaar spelen te lezen. Ik speel op een Ibanez PF60 en en een Takamine FD-360SC.

Fusion
4 januari 2018, 19:14
HGoi Muddler welkom! Mooie gitaren lijken me dat!

miyaru
4 januari 2018, 19:25
Welkom, ennuh zolang je plezier beleeft aan spelen, dan is het het waard!!!!

Erik de Perik
4 januari 2018, 19:26
Welkom Muddler...!
Heb je echt een Ibanex of is het gewoon een Ibanez en loop je een beetje stoer te doen...? :seriousf:

Tabula Rasa
4 januari 2018, 19:41
Welkom.

Ik vermoed dat Erik een grapje maakt over IbaneX wat Ibanez moet zijn. Ik snap hem alleen niet.

Tapabitch!

Erik de Perik
4 januari 2018, 20:48
Welkom.

Ik vermoed dat Erik een grapje maakt over IbaneX wat Ibanez moet zijn. Ik snap hem alleen niet.

Tapabitch!

Autocorrectie van de Mac.

Duhsjaak
5 januari 2018, 08:20
Aanleg is onvoorstelbaar belangrijk als je 3 bent. Want dan heb je niks om op terug te vallen.
Op je 49e is aanleg vreselijk overrated. Iedereen hier kan zo 10 BN’ers uit zijn mouw schaffen die geen aanleg hebben, maar dat doen wat ze doen en dat liefst iedere dag een uurtje of vier.
Dan word je vanzelf een soort van ok, omdat je je tijd erin steekt en niemand anders dat doet.

Gewoon door blijven gaan met plezier hebben en veel die gitaar pakken, dan is er geen reden waarom er niet een fatsoenlijke gitarist uit komt.
Ieder begin is moeilijk zei de seriemoordenaar.

Nou, zeg eens eerlijk, is dit een maffe welkomst groet of wat???
De mafste. Omdat ik er plezier in heb en het vaak doe.
Zie je wel, het werkt.
Vriendelijke groet, Gus

Brad
5 januari 2018, 10:11
Hoi Muddler,

Ik ben ook ''verslaafd'' aan gitaarspelen. Wanneer ik thuis een film zit te kijken heb ik vaak nog een gitaar in de hand. Ik kan dat dus begrijpen. Veel plezier met het gitaarspelen en het lezen over gitaren en aanverwante zaken.

Groeten.