PDA

View Full Version : Is dit echt?



Nellyrocks
24 december 2017, 13:09
Lijkt me niet toch?
https://jrvips.com/

Wel heel goedkoop

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Midwolda
24 december 2017, 13:13
eh nee, is gewoon een scam.

Erik de Perik
24 december 2017, 13:14
Met de FB10 code krijg je nog 10% korting ook! Fantastisch dat dit kan.

Duhsjaak
24 december 2017, 13:43
Alleen als je kerstzegels op je order plakt.
Dat vertellen ze er dan weer niet bij.
En jij hebt natuurlijk net je zegels op je kerst kaarten geplakt.
Dan gaat die korting dus mooi je neus voorbij.
Vriendelijke groet, Gus

Sander-H
24 december 2017, 14:11
Niet intrappen, veel te duur!
Als je even zoekt hier op het forum kom je een andere site tegen waar ze nog goedkoper zijn... ;)

Heb ik je zomaar weer wat geld bespaard op een gloednieuwe Gibson, graag gedaan! Fijne kerst :)

Dutch66
24 december 2017, 17:50
Lijkt me niet toch?
https://jrvips.com/

Wel heel goedkoop

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Hell yeah! ...

Pepe
24 december 2017, 18:34
Mooi hoor, die kerstgedachte. Het zou me niks verbazen als ze de gitaren met een slee getrokken door 12 rendieren komen brengen.

Erik de Perik
24 december 2017, 19:09
Ik heb er gelijk 4 besteld.

macwilliams
24 december 2017, 19:17
Dat is toch die partij met dat 'foute hout' die ze bij Gibson vlak voor de inval hebben laten verdwijnen naar de Kaaimaneilanden en nu via via proberen te verkopen? Ze moeten er gewoon snel vanaf.

Erik de Perik
24 december 2017, 19:19
Dat is toch die partij met dat 'foute hout' die ze bij Gibson vlak voor de inval hebben laten verdwijnen naar de Kaaimaneilanden en nu via via proberen te verkopen? Ze moeten er gewoon snel vanaf.

Ik denk het ja. Ze accepteren ook Bitcoins trouwens.

macwilliams
24 december 2017, 19:36
Ik denk het ja. Ze accepteren ook Bitcoins trouwens.

Mooi, daar het ik er meer dan genoeg van, als een van de eerste ingestapt en voor €1500,- ingekocht.
Dat is een mooi rendementje geworden!

vulvasonic
25 december 2017, 00:41
Wel geinig dat iedereen altijd loopt te kankeren op Gibsons, maar als je ze voor een grijpstuiver kunt krijgen kraait er ineens geen haan meer naar de gebrekkige kwaliteit.

Wel erg goedkoop hoor. En ik maar denken dat ik iets van waarde had. Niet dus.

Erik de Perik
25 december 2017, 00:42
Wel geinig dat iedereen altijd loopt te kankeren op Gibsons, maar als je ze voor een grijpstuiver kunt krijgen kraait er ineens geen haan meer naar de gebrekkige kwaliteit.

Wel erg goedkoop hoor. En ik maar denken dat ik iets van waarde had. Niet dus.

Het is allemaal rommel....!!!

vulvasonic
25 december 2017, 00:59
Heb ik weer. :(

Erik de Perik
25 december 2017, 01:12
Heb ik weer. :(

Uiteindelijk zijn we allemaal winnaars.... ook jij...!!

vulvasonic
25 december 2017, 01:19
Wat heb IK gewonnen dan? :dontgeti:

Ach weet je? Je hebt gelijk. Je weet niet half wat jullie van dit forum allemaal voor mij gedaan hebben. Dat is serieus ongelofelijk!!!
En daar ben ik jullie eeuwig dankbaar voor. :)

Pter
25 december 2017, 01:26
Uiteindelijk zijn we allemaal winnaars.... ook jij...!!

Wat heb IK gewonnen dan? :dontgeti:
Ook jij bent uit die ene winnende spermacel ontstaan, je hebt er verder geen ene kut aan, maar toch...:ok:

Erik de Perik
25 december 2017, 01:30
Wat heb IK gewonnen dan? :dontgeti:

Ach weet je? Je hebt gelijk. Je weet niet half wat jullie van dit forum allemaal voor mij gedaan hebben. Dat is serieus ongelofelijk!!!
En daar ben ik jullie eeuwig dankbaar voor. :)

Ik vrijwel niets hoor.... maar toch bedankt man...!!

telerocker
25 december 2017, 01:39
Ik wacht nog even tot die mooie afgeprijsde Gibsons verder in prijs zakken. Min 200 euro voor een Les Paul lijkt me een aanbod dat je niet kunt afslaan.

Brad
25 december 2017, 01:44
Als ik een gitaar zou willen hebben met een Gibson Les Paul uiterlijk,sound en feel dan zou ik voor een Godin gaan.

Duhsjaak
25 december 2017, 01:54
Heb effe gebeld. Voor de geadverteerde prijs zit er geen verpakking bij. Wil je je gitaar netjes, in een kartonnen doos, met bolletjes plastic, piepschuim etc, dan zijn ze de normale prijs. Milieuheffing zeggen hunnie.
En daar zit wat in. Zonder als die verpakking zijn die gitaren ineens een stuk duurzamer.
De verpakking gooi je al na 14 dagen weg; de gitaar pas na 1 maand.

Da’s pure winst voor de milieudoelstellingen voor 2035.
En ik als eco do gooder kan daar alleen maar blij over zijn.
Vriendelijke groet, Gus

vulvasonic
25 december 2017, 01:55
Een Gibson koop je niet alleen voor dat echte Gibson geluid. Dat echte Gibson geluid bestaat niet. Niet meer althans. Iedere gitaar met humbuckers kan klinken als een Gibson. Ik koop een Gibson vooral omdat ik ze geil vind en omdat veel van mijn helden er op speelden. Ik heb ooit een waanzinnig mooie Ibanez RG gehad. Echt retegoed en nogmaals, bloedmooi! Na één optreden had ik het er al mee gehad. Ik voelde me er niet stoer mee. Ik wilde toch weer een Gibson of een Fender. Het is als het uitzoeken van een broek of shirt. Het kan nog zo mooi zijn, maar als het je niet staat moet je het ook niet kopen. Zonde van het geld. :)

D3nnis
25 december 2017, 08:18
Als ik een gitaar zou willen hebben met een Gibson Les Paul uiterlijk,sound en feel dan zou ik voor een Godin gaan.

Voor een Godin ja?
Dat summit geval ding?
Als je Gibson sound, uiterlijk en feel in traditionele zin zoekt, zou ik eerder kiezen voor een customshop gibson (want dat is een gibson, met bijbehorende alles), en als dat prijstechnisch niet haalbaar is dan zou ik voor een the heritage gaan, als je je tenminste over die lelijke headstock heen kunt zetten.
Maar mijn mening komt daar "onder" pas de rest.

macwilliams
25 december 2017, 08:52
Wat heb IK gewonnen dan? :dontgeti:

Ach weet je? Je hebt gelijk. Je weet niet half wat jullie van dit forum allemaal voor mij gedaan hebben. Dat is serieus ongelofelijk!!!
En daar ben ik jullie eeuwig dankbaar voor. :)

Als je je dankbaarheid toont door echt de draad weer op te pakken dan is elke moeite, geld kost geen moeite het verzamelen ervan wel, die het gekost heeft het waard geweest. Als dat nog geen kerstgedachte bij je naar boven brengt. Dus zet je vergiet weer op, trek je piratenpak weer aan en yohoho!

YannickH
25 december 2017, 14:07
Dit is de eerste keer dat ik een gibson te koop zie staan aan de prijs dat ze echt waard zijn...

Nellyrocks
25 december 2017, 22:41
Heb effe gebeld. Voor de geadverteerde prijs zit er geen verpakking bij. Wil je je gitaar netjes, in een kartonnen doos, met bolletjes plastic, piepschuim etc, dan zijn ze de normale prijs. Milieuheffing zeggen hunnie.
En daar zit wat in. Zonder als die verpakking zijn die gitaren ineens een stuk duurzamer.
De verpakking gooi je al na 14 dagen weg; de gitaar pas na 1 maand.

Da’s pure winst voor de milieudoelstellingen voor 2035.
En ik als eco do gooder kan daar alleen maar blij over zijn.
Vriendelijke groet, GusMaar het is dus geen fake. Alleen uiteindelijk niet goedkoper.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Erik de Perik
25 december 2017, 22:45
Maar het is dus geen fake. Alleen uiteindelijk niet goedkoper.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Scheelt nog steeds wel wat...... Tsjechië is sowieso de beste plek om Gibsons te kopen.

telerocker
26 december 2017, 02:01
Scheelt nog steeds wel wat...... Tsjechië is sowieso de beste plek om Gibsons te kopen.

Ahh, het zijn afgekeurde Maybachs met een Gibson-logo ;-)

macwilliams
26 december 2017, 08:41
Ahh, het zijn afgekeurde Maybachs met een Gibson-logo ;-)

Halen ze misschien eindelijk de beloofde kwaliteit. :D

jan7
26 december 2017, 11:16
Maar het is dus geen fake. Alleen uiteindelijk niet goedkoper.
Ik ga er daar zeker geen kopen maar vraag me nog steeds of wat de catch is.
Ik lees hier dat je dus 170 euro voor de gitaar betaalt en 2000 euro of whatever voor verpakking en verzending waardoor je evenveel betaalt als elders.
Na wat gegoogle lees ik echter:

1) mensen die waarschuwen niet te bestellen want je krijgt niks en je bent je geld kwijt ( de adresgegevens zijn fake want staan op Dawsons Music die er niks mee te maken hebben)
2) mensen die besteld hebben maar waarvan de betaling door hun bank/visa is tegen gehouden omdat die betalingsinstellingen fraude vermoeden
3) mensen die besteld en betaald hebben maar een andere gitaar kregen. (geen idee of ze een Ibanez ipv Gibson kregen of een Chibson ipv Gibson)
4) mensen die zeggen dat de lage prijs niet de totaalprijs is, maar een maandelijkse aflossing waardoor het uiteindelijk evenveel kost als elders

Tja...

Erik de Perik
26 december 2017, 11:52
Deze dan:

https://crvips.com

http://guitargood.com

https://arvips.com

http://brakess.com

mrweird
26 december 2017, 11:59
Ik zit me wel af te vragen of simpelweg niks krijgt als je op zo'n site iets besteld of een stuk brandhout.. (Nee ik ga 't niet proberen)

Midwolda
26 december 2017, 12:23
Waarschijnlijk krijg je een airgitaar via wifi...

macwilliams
26 december 2017, 18:00
Kwam zo betrouwbaar over...

Brum
27 december 2017, 13:33
Dure posters.

turboblues
27 december 2017, 15:45
Haha, er staat een PayPal icoontje op hun site(s) maar als je uiteindelijk wil betalen met PayPal gaat het gewoon niet.
Dan vragen ze gewoon je credit card gegevens (met daarboven een PayPal hoofding). Schitterend!
Ik moet wel zeggen de sites die ze maken zien er wel al wat professioneler uit (pro scammers dus...).

Hurry, only 15 in stock! ........Shit, only 14...Damn, only 13.....Oef nu weer 19, blijkbaar weer bijgeleverd....