PDA

View Full Version : Nieuwe opname!



FunkyFlamenco
1 augustus 2003, 15:52
http://gitaar.inkieweb.nl/solo.htm

"Omdat Victor Jara Zong" (Sacksioni)
Een van mijn favorieten!

delphiro
1 augustus 2003, 16:06
Goed gespeeld, ik ken het niet maar het klinkt vaak hoog op hals en dus lastig :)

De flageoletten komen er mooi uit al vind ik dat je legato's op een aantal momenten wat duidelijker mogen (bv 0'39 ).

Als je dit soort stukken (flageoletten en mooie melodie) mooi vind zul je Embaixador van Paulo Bellinati ook wel mooi vinden. Als je wilt zal ik eens een stuk bladmuziek daarvan online zetten.

Ik begrijp dus dat je vinger weer herstelt is?

FunkyFlamenco
1 augustus 2003, 16:12
nou ja nog niet helemaal, maar kan al wat meer alleen echt niet langer dan 15 min. Dit stukje is niet zo zwaar dus dat ging wel oke! :)

bert k
1 augustus 2003, 18:21
Erg mooi! Mooie compositie, en lijkt me niet makkelijk.
Zit jij nou samen met Sacksioni op die foto? Hij zit helemaal bewonderend naar je te kijken... maar je zit alleen nog maar te stemmen :-D
Wat heb je voor hem gespeeld?

FunkyFlamenco
1 augustus 2003, 22:08
Erg mooi! Mooie compositie, en lijkt me niet makkelijk.
Zit jij nou samen met Sacksioni op die foto? Hij zit helemaal bewonderend naar je te kijken... maar je zit alleen nog maar te stemmen :-D
Wat heb je voor hem gespeeld?

Dat is idd met Harry! Toen speelde ik Meta Sequoia en een eigen compositie. :)

el loco
1 augustus 2003, 23:32
Lekker rustgevend na de hele dag m`n nieuwe Backfire! plaat te hebben geluisterd. Goed gespeeld! (voor zover ik over deze stijl mag oordelen :wink: )

De Teng
2 augustus 2003, 14:36
Ik vind echt dat je prachtig kunt spelen. Vooral je eigen werk (vb 'dag op het water' en 'bode') vind ik echt mooi. Als ik op de faculteit zit te leren zet ik vaak die nummers op... maar meestal gaat dan de aandacht meer naar de muziek dan naar mijn boeken.... :oops:

Gefelicteerd trouwens met je slagen! *hoopt volgende week zijn P te halen*

FunkyFlamenco
2 augustus 2003, 16:35
Dank je wel!! Succes met je P!! Ik begin in september in Groningen aan een vervolgstudie, ik verhuis woensdag hehe :) Heb er veel zin in! Gitaar gaat natuurlijk mee :D en er komt nog een nieuwe bij binnenkort!

basswasp
2 augustus 2003, 18:06
Grappig om te lezen, Teng. Tijdens m'n vakantiebaantje had ik deze muziek ook opstaan. Erg ontspannend, erg mooi.

Veel succes met verhuizen en veel plezier in Groningen!

Arbz
3 augustus 2003, 11:37
Dank je wel!! Succes met je P!! Ik begin in september in Groningen aan een vervolgstudie, ik verhuis woensdag hehe :) Heb er veel zin in! Gitaar gaat natuurlijk mee :D en er komt nog een nieuwe bij binnenkort!

Wat voor een koop je erbij dan? Je asturias en je alhambra niet goed genoeg? :)

of heb je last van 'GAS'! :razz:

FunkyFlamenco
3 augustus 2003, 15:20
Ik wil graag een staalsnarige gitaar + pre-amp erbij hebben :)
Alhambra heb ik trouwens niet meer, die heb ik verkocht omdat hij toch maar stond te stoffen en mijn Asturias alle aandacht kreeg :D

Arbz
3 augustus 2003, 18:34
Ik wil graag een staalsnarige gitaar + pre-amp erbij hebben :)
Alhambra heb ik trouwens niet meer, die heb ik verkocht omdat hij toch maar stond te stoffen en mijn Asturias alle aandacht kreeg :D

Je eerste gitaar verkopen? Oeh! Ik zou dat echt niet kunnen hoor :(

FunkyFlamenco
3 augustus 2003, 22:59
tja heb er af en toe ook wel wat spijt van. maar ja, ik ken degene die hem nu bespeelt dus ben hem niet uit het oog verloren ('t was trouwens wel een rotgitaar!)