PDA

View Full Version : N-V BB mod.



Tabula Rasa
11 december 2017, 11:20
Soms wil je, op het brugelement net een ietsjes vettere sound.
Voor mijn Les Paul, die tot nu toe veganistisch was, aan het klussen geweest. Deze bypass cap gaat via een push pull potmeter aangesloten worden op het brugelement voor een extra vette sound.

De Non-Vegan Bacon Bypass-mod.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171211/a824483680fb9fca2416ded7cbdd4fca.jpg

gepost met Tapatrut.

macwilliams
11 december 2017, 11:35
Je hebt toch geen beter leven bacon gebruikt hè?

Duhsjaak
11 december 2017, 11:37
Nee toch? Beter dood is beter.
Wel een beter leven tepelklemmetje?
Vriendelijke groet, Gus

Tabula Rasa
11 december 2017, 11:37
Je hebt toch geen beter leven bacon gebruikt hè?Jawel. Van de Plus. Is dat de verkeerde voor deze mod?

Hij is geseald in secondelijm met baking soda.

gepost met Tapatrut.

macwilliams
11 december 2017, 11:39
Dan kun je blues wel vergeten, daarvoor heb je een kut leven bacon met extra mishandeling en marteling voor nodig. Maar post vooral soundclipjes!!

Duhsjaak
11 december 2017, 11:39
Jawel. Van de Plus. Is dat de verkeerde voor deze mod?

Hij is geseald in secondelijm met baking soda.

gepost met Tapatrut.

OK, hmmmmm.....
Maar dan toch wel gezouten met Germaans zout dat bij volle maan is geoogst?
Dit roept om een fotofinishfoto.
Vriendelijke groet, Gus

macwilliams
11 december 2017, 11:43
Die baking soda maakt m wel goed voor home made apple pie country en western.

Tabula Rasa
11 december 2017, 12:00
Weet iemand iets over de apoyano mod?

gepost met Tapatrut.

guitarkid2
11 december 2017, 12:12
je maakt zelf je vuurwerk ???

macwilliams
11 december 2017, 12:14
Apoyando, ja daar weet ik het een en ander van. Ik heb voor verschillende Paco's, Ramons en een handjevol Fransisco's en hier en daar een Luis die mod uitgevoerd op wat stratjes en ocasionally wat goldtops met P-90 en eenmaal op een BC-rich bich met blackouts.

Omdat het Apoyando meestal gepaard met klaagzang in het Spaans, verwacht je dat je een serrano kunt pakken van verwaarloosde varken, maar het Apoyando klinkt vrolijk maar niet sprankelend, beetje een blues met een indentiteitscrisis.
Het beste resultaat krijg je met een lichtgefermenteerde chorizo bereid met een pata-negra van zwijn die alleen eikeltjes heeft gegeten, kastanje kun je doen voor een wat warmere tone in een brugelement. Eikeltjes is sprankelender en geschikt als neck element.

Succes:ok:

Tabula Rasa
11 december 2017, 12:21
Oh, die kan dan op de andere helft van de push pull potmeter, dan kan je een mooi A/B vergelijk hebben.

gepost met Tapatrut.

macwilliams
11 december 2017, 12:41
Oh, die kan dan op de andere helft van de push pull potmeter, dan kan je een mooi A/B vergelijk hebben.

gepost met Tapatrut.

Kun je mooi blenden ook!

pim raaijmakers
15 december 2017, 00:13
Apoyando, ja daar weet ik het een en ander van. Ik heb voor verschillende Paco's, Ramons en een handjevol Fransisco's en hier en daar een Luis die mod uitgevoerd op wat stratjes en ocasionally wat goldtops met P-90 en eenmaal op een BC-rich bich met blackouts.

Omdat het Apoyando meestal gepaard met klaagzang in het Spaans, verwacht je dat je een serrano kunt pakken van verwaarloosde varken, maar het Apoyando klinkt vrolijk maar niet sprankelend, beetje een blues met een indentiteitscrisis.
Het beste resultaat krijg je met een lichtgefermenteerde chorizo bereid met een pata-negra van zwijn die alleen eikeltjes heeft gegeten, kastanje kun je doen voor een wat warmere tone in een brugelement. Eikeltjes is sprankelender en geschikt als neck element.

Succes:ok:

dank macwilliams... als gitaarbouwert zeer interessante info...:crazyhappy:

Erik de Perik
15 december 2017, 01:11
Apoyando, ja daar weet ik het een en ander van. Ik heb voor verschillende Paco's, Ramons en een handjevol Fransisco's en hier en daar een Luis die mod uitgevoerd op wat stratjes en ocasionally wat goldtops met P-90 en eenmaal op een BC-rich bich met blackouts.

Omdat het Apoyando meestal gepaard met klaagzang in het Spaans, verwacht je dat je een serrano kunt pakken van verwaarloosde varken, maar het Apoyando klinkt vrolijk maar niet sprankelend, beetje een blues met een indentiteitscrisis.
Het beste resultaat krijg je met een lichtgefermenteerde chorizo bereid met een pata-negra van zwijn die alleen eikeltjes heeft gegeten, kastanje kun je doen voor een wat warmere tone in een brugelement. Eikeltjes is sprankelender en geschikt als neck element.

Succes:ok:

Kortom het standaard personeel van Fender USA.

Duhsjaak
15 december 2017, 08:34
Ik geloof dat ik nog niet eerder behoefte heb gehad aan een true bypass.
Maar de gedachte de gitaarbouw eens op te schudden vind ik wel creatief.
Goe bezig!
Vriendelijke groet, Gus

macwilliams
15 december 2017, 16:08
dank macwilliams... als gitaarbouwert zeer interessante info...:crazyhappy:

Ik denk niet dat je er veel over zult vinden, het volk is nogal analoog maar het is mijn persoonlijke doorontwikkeling van: modificación de jabalí grueso con castaña, chorizo ​​y serrano.


Kortom het standaard personeel van Fender USA.

Enkele slechts maar het worden er meer.


Ik geloof dat ik nog niet eerder behoefte heb gehad aan een true bypass.
Maar de gedachte de gitaarbouw eens op te schudden vind ik wel creatief.
Goe bezig!
Vriendelijke groet, Gus
Het is echt een moddervette mod, je likt je vingers erbij af!

MarkS
15 december 2017, 17:26
Welnee, zonder een stock Metal Zone klinkt die mod nergens naar ...

macwilliams
15 december 2017, 18:46
Ik heb de mod daarom ook doorontwikkeld, wel bij de les blijven!