PDA

View Full Version : HNGD: Fender John Mayer Signature Stratocaster



Jimmypage90
16 november 2017, 16:24
Na de Wilshire was ik nog opzoek naar een strat...
En plots zag ik op 2dehands een John Mayer sig passeren :crazyhappy:!!!
Meteen een bod gedaan en afspraak gemaakt om deze te testen.
De strat had de perfecte neck die ik zocht en sound!
De vorige eigenaar heeft enkel de body een respray gegeven van gloss naar nitrolak.
Het was origineel al een sunburst versie ;) ook zitten er big dipper pickups in!
Ben mega tevreden van de gitaar klink zoals een strat moet klinken :lovelove:
https://i.imgur.com/DEHhE0y.jpg

Heb pas ook nog een Keeley katana mini kunnen kopen voor een prijsje nu is de volledige verzameling compleet! Enkel een echte Klon is me wat te prijzig...

https://i.imgur.com/EmQiSnu.jpg

Heb ook een 2de BB mk1 gekocht volledig origineel met doos en papieren(de BB met switch is voor het pedalboard) :D

https://i.imgur.com/Dwkgpuw.jpg

vulvasonic
16 november 2017, 17:24
Prachtige gitaar. Een hele goede reden om er reteblij mee te wezen. :cheerup:

Persoonlijk zou ik de gitaar zwart spuiten (ik vind de burst niet erg geslaagd), maar verder zal er niet veel mis mee zijn. :)

The Lo Lands
16 november 2017, 22:49
Mooi stratje en nee, niet zwart spuiten hoor die nitro lak is zo gek nog niet! Van de week even de nieuwe PRS versterker van de heer Mayer beluisterd, fraai maar voor een prijs wat natuurlijk nergens meer over gaat. Zijn muziek vind ik weinig aan maar hij kan wel aardig spelen :-) Veel plezier met je nieuwe gear!

macwilliams
16 november 2017, 22:57
Die burst is schitterend :ok:

Erik de Perik
16 november 2017, 23:18
Mooie gitaar man!

apekop
17 november 2017, 01:21
Beetje fan van John Mayer zo te zien? Mooie strat man! ook al is ie saaiburst....

Erik de Perik
17 november 2017, 02:03
Moet 'ie alleen nog een leuke Overdrive Special op de kop zien te tikken ;)

telerocker
17 november 2017, 03:11
Gefeli, erg mooie strat!

JVGM-music
17 november 2017, 09:30
Ik vind helemaal mooi.

JVGM-music
17 november 2017, 09:30
En die kast is ook niet verkeerd.

Jimmypage90
17 november 2017, 14:35
Prachtige gitaar. Een hele goede reden om er reteblij mee te wezen. :cheerup:
Persoonlijk zou ik de gitaar zwart spuiten (ik vind de burst niet erg geslaagd), maar verder zal er niet veel mis mee zijn. :)

Mooi stratje en nee, niet zwart spuiten hoor die nitro lak is zo gek nog niet! Van de week even de nieuwe PRS versterker van de heer Mayer beluisterd, fraai maar voor een prijs wat natuurlijk nergens meer over gaat. Zijn muziek vind ik weinig aan maar hij kan wel aardig spelen :-) Veel plezier met je nieuwe gear!

Die burst is schitterend :ok:

Mooie gitaar man!

Gefeli, erg mooie strat!
Merci voor de comments zelf vind ik de burst wel uniek en ga ik deze zo laten ;) als de feell goed zit moet je volgens mij ook niets veranderen :D


Beetje fan van John Mayer zo te zien? Mooie strat man! ook al is ie saaiburst....
Best wel fan van Mayer! 1 van DE gitaristen kwa stijl en feell :) naar mijn mening.
Heb hem in Amsterdam in de Ziggo Dome nog gezien bij de vorige tour :D echt waw!


Moet 'ie alleen nog een leuke Overdrive Special op de kop een te tikken ;)
Mocht ik de lotto winnen meteen! Ga het houden met men JTM45 momenteel :D


En die kast is ook niet verkeerd.
Haha dacht de gitaar past bij de kast waarom geen foto erbij :D

Tupelo
17 november 2017, 19:45
Ik vind de burst ook wel geslaagd.
En congrats.

dimi19
20 november 2017, 09:25
Karakter burst! Like!