PDA

View Full Version : Greg Bennett Design D2



Johan-Voorhorst
22 september 2017, 10:09
hallo mensen,

ik heb nu net een half jaar een Greg Bennett Design D2
maar ik weet niet wat ik heb aan deze gitaar. zijn er mensen die ook een Bennett spelen en zo ja kunnen die misschien zeggen wat deze gitaar in huis heeft zodat ik dit er helemaal uit kan halen. ik speel al 9 jaar op nylon dus dat is nogal wennen.

met vriendelijke groet,

Johan Voorhorst

denis.hermans
22 september 2017, 18:01
Greg Bennet gitaren zijn budget gitaren gebouwd door Samick. Heb ooit wel eens een elektrisch lp model vastgehad. Daar was op zich niets mis mee. Geen verdere ervaring.

Heb jij het gevoel dat je iets mist ?
Zeker bij budgetgitaren geldt natuurlijk wel dat een goede afstelbeurt wonderen kan doen.

Erik de Perik
22 september 2017, 18:57
Ik heb nog nooit van dit merk gehoord, maar ik zou eens op wat andere gitaren spelen, zodat je een idee hebt wat er te koop is etc.

Johan-Voorhorst
22 september 2017, 19:28
hallo erik en denis

ik had ook nog nooit gehoord van het merk.
ik heb de gitaar al een half jaar dus terug gaat wat moeilijk;) weet jij waar ik hem kan laten afstelbeurt kan laten doen?
nee verder heb ik niet het idee wat ik mis maar ben een beetje een leek op gebied van western.

groeten Johan

denis.hermans
22 september 2017, 19:51
Elke goede gitaarwinkel moet wel een gitaar kunnen afstellen. Eventueel kan je eens nagaan of er geen luthier in de buurt is waar je woont. Misschien helpt het al als je even zegt waar je vandaan komt, dan kunnen forumleden gerichter tips geven.

Het kan ook zijn dat de topkam of brugzadel wat moet bijgewerkt worden omdat nu de actie te hoog is en de gitaar daardoor stroef speelt.

Je vervangt toch wel tijdig je gitaarsnaren ?

Johan-Voorhorst
22 september 2017, 21:14
ik woon in zwartewaterland