PDA

View Full Version : Live opname optreden @Boeskool in Oldenzaal



ateng
29 augustus 2017, 14:59
Ik vind het heerlijk om op podium te staan... Live Your Passion.

https://youtu.be/Dbq8GB41Mss

JVGM-music
29 augustus 2017, 17:55
Petje af.En omdat het minstens 10 tekens moeten zijn zeg ik nogmaals ; petje af!

Duhsjaak
18 september 2017, 08:04
Of je blij moet zijn dat de dorpsomroeper telkens door je solo's heen staat te roepen? Soit.
maar dat hierop maar één reactie komt op een gitaristenforum???

dat dit soort quasi stadiondingen niet mijn ding zijn mag dan zo zijn, maar het vakmanschap druipt er van af?
Laat je niet ontmoedigen hoor!
Vriendelijke groet, Gus

Dutch66
18 september 2017, 08:55
Zeker (erg) goed gespeeld, maar ik zie iemand liever live spelen, zo'n foto collage van 'kijk mij is' ... vindt
ik zelf wat over-the-top, maar goed ieder z'n ding.

Fusion
18 september 2017, 09:03
Ik vind t als gitaarsolo eerlijk gezegd niet zo bijzonder en ook niet zo mooi, maar ik heb wat van je band gecheckt en dat staat echt als een huis zeg. Mooie geoliede machine die brengt wat t publiek wil horen en zien, daar doe ik dan mijn petje voor af!

ateng
16 oktober 2017, 09:47
Zeker (erg) goed gespeeld, maar ik zie iemand liever live spelen, zo'n foto collage van 'kijk mij is' ... vindt
ik zelf wat over-the-top, maar goed ieder z'n ding.

Foto van mn gear, met mn zoontje, met de band en met wie ik gespeeld heb... tis een video van wat ik graag doe, mn passie en niet een show off video. Volgende keer een live opname met beelden oke ;)

Erik de Perik
17 oktober 2017, 00:59
Foto van mn gear, met mn zoontje, met de band en met wie ik gespeeld heb... tis een video van wat ik graag doe, mn passie en niet een show off video. Volgende keer een live opname met beelden oke ;)

Jij bent wel behoorlijk blij met jezelf, alleen de foto van je BMW ontbreekt. Niks mis mee, maar laten we het beestje wel bij z'n naam noemen. ;)

Ik gok dat je dat rack voor andere sounds nodig hebt.

ateng
17 oktober 2017, 15:04
Jij bent wel behoorlijk blij met jezelf, alleen de foto van je BMW ontbreekt. Niks mis mee, maar laten we het beestje wel bij z'n naam noemen. ;)

Ik gok dat je dat rack voor andere sounds nodig hebt.

Heee bijdehandje ben je er weer ;)

Ik ben heel behoorlijk blij met wat ik doe... noemen ze passie snap je ;)

Mijn rack is mijn main amp/gear dus gebruik m voor alles... verkeerd gegokt.

Fusion
17 oktober 2017, 15:10
Heee bijdehandje ben je er weer ;)

Ik ben heel behoorlijk blij met wat ik doe... noemen ze passie snap je ;)

Mijn rack is mijn main amp/gear dus gebruik m voor alles... verkeerd gegokt.
Ik vind er niets patserigs aan aan dat filmpje. Trek het je niet aan ateng ;)

Kim Wilson
17 oktober 2017, 15:13
Je moet als artiest op een podium toch ook overtuigd zijn van jezelf? Bescheiden en verlegen is leuk, maar niet op een podium.

Tabula Rasa
17 oktober 2017, 15:14
Vond het zelf juist een prettig filmpje. Hoe minder drukke bewegende beelden, hoe meer je met je oren luistert ipv met je ogen.

gepost met Tapatrut.

ateng
17 oktober 2017, 15:40
Ik vind er niets patserigs aan aan dat filmpje. Trek het je niet aan ateng ;)

Het zijn altijd hetzelfde figuren die hier niks toe te voegen hebben ;)