PDA

View Full Version : HNGD: Eastman E8D



matty
14 augustus 2017, 16:53
Na lang zoeken een hele fijne vervanger gevonden voor mijn larrivee L09.

De E8D wordt wel eens een Martin hd28 Clooney genoemd en als je ze langs mekaar ziet en speelt (heb ik ook gedaan) snap ik ook wel waarom. Ze moet er denk ik niet voor onder doen, maar heeft wel een licht eigen karakter nog. En dat aan de helft of minder van de prijs :)

Nu moet ik zeggen dat ik ook de hd28 gaf kunnen nemen, maar het is dus geen poor man's choice in de hoop later ooit "the real deal" te kunnen kopen. Deze gasvormige degelijk mijn voorkeur.

Nog even getwijfeld over de Martin om28, maar dan toch voor deze beauty gegaan :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170814/4d93791cb0667a8bdba3598d216e49ef.jpg

Betere foto's komen nog als daar interesse voor is :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

dadgad
15 augustus 2017, 10:13
Hallo,

Dit is dus een EastMAN, geen EastWOOD (ook al is het hout ;)). EastWOOD maakt voor zover ik weet alleen electrische en semi-acoustische gitaren - niet zoiets moois als dit.

Greetz,

Han.

matty
15 augustus 2017, 11:27
Haha my bad :) ik moet er nog aan wennen, zal het aanpassen!


Sent from my iPhone using Tapatalk

northernlake
17 augustus 2017, 13:19
Gefeliciteerd. Ik ken alleen de E10D en OM en dat waren bijzonder fijne gitaren. Ik kan me dus voorstellen dat dit in dezelfde league zit en dan heb je iets moois gekocht. Veel plezier!

Ernest01
17 augustus 2017, 15:31
Gefeliciteerd !
Eastman is goed spul en de D-modellen knallen behoorlijk !

matty
17 augustus 2017, 18:09
Het is mijn eerste eastman en ik kende de lijn etc nog niet goed (verschil met 10d enzo...). Voordeel is wel dat ik een jaar inruilgarantie heb dus kan hem altijd upgraden voor de prijs die ik ervoor betaald heb binnen dit en een jaar :)


Sent from my iPhone using Tapatalk