PDA

View Full Version : Daydream (Lovin'Spoonfull) live



Harald
7 augustus 2017, 00:22
https://www.youtube.com/watch?v=LMPGQDKFf98

Daydream by the Lovin' Spoonfull, written by John Sebastian. Arranged by me, a live performance at the Oranjepark In Apeldoorn, on the 6th of August. Enjoy!

En hier komt Google translate zelfs redelijk uit https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f4c/1/16/1f642.png:)
Daydream door de Lovin 'Spoonfull, geschreven door John Sebastian. Gearrangeerd door mij, een live-optreden op het Oranjepark in Apeldoorn, op 6 augustus. Veel plezier!

Erik de Perik
7 augustus 2017, 00:39
Lekker gespeeld Harald..!!

Duhsjaak
7 augustus 2017, 06:57
Bij alle schitterende dingen die The Lovin' Spoonful hebben gemaakt, lijken we te vergeten dat dat allemaal is gebeurd tussen medio 1965 en eind 1967.
En dat er nadien nauwelijks iets fatsoenlijks uit de pen van de heer John Sebastian is gekomen.

Dat geldt ook voor Zal Yanovski. Zijn LP 'Alive and well in Argentina' is nog altijd in mijn bezit, alhoewel ik mij afvraag waarom.

In 1988 heb ik John S. op een fonkelnieuw MTV een uitgebreide spot zien presenteren voor een verzameldoos met CD's met muziek uit de sixties. En dat was duidelijk een poen kwestie.
Daarna is ie voor mij van de radar verdwenen.

Dat doe jij doe stukken beter.
Vriendelijke groet, Gus

Harald
7 augustus 2017, 07:31
Thanks!

er komt nog meer van de zelfde gig. Deze heb ik niet zelf gemaakt. FOH, vraag me af waar die tikken vandaan komen, die hoor ik op mijn video op het podium niet. The Tall Fiddler van Tommy Emmanuel

https://youtu.be/7M88iy4bp6w

Brad
7 augustus 2017, 08:51
Die sax is die van jou of is die van een andere act?

Charlie McD
7 augustus 2017, 10:17
Meesterlijk, Harald! Diepe buiging.

guitarkid2
7 augustus 2017, 12:42
niccce one again !

Harald
7 augustus 2017, 15:15
Thanks! :) En nee, Brad, die sax is niet van mij.

Ernest01
11 augustus 2017, 13:39
Mooi gespeeld weer, Harald.
Jammer dat het tweede nummer ook niet van dichtbij is opgenomen.
Dan was het duidelijker en zonder geroezemoes....
Mooie sound ook via de versterker.

Ernest01
11 augustus 2017, 13:45
Dat geldt ook voor Zal Yanovski. Zijn LP 'Alive and well in Argentina' is nog altijd in mijn bezit, alhoewel ik mij afvraag waarom.

Vriendelijke groet, Gus

Omdat Zal Yanovsky co-producer was van een album van jouw held Tim Buckley ??

Duhsjaak
11 augustus 2017, 16:22
Omdat Zal Yanovsky co-producer was van een album van jouw held Tim Buckley ??

Hi Vriend
Wat leuk dat je dat weet, da's inderdaad een relatief onbekend verhaal.
Dat Tim van de LP waarop Song to the Siren staat, bij leven en welzijn maar 9500 exemplaren verkocht, zegt ook wel iets over hoe ver die uit de pas kon lopen. Ook relatief onbekend dus.

Verhalen dat Tim de chauffeur is geweest van Sly Stone zijn uit iemands duim gezogen.
Kortom, een kleurrijk figuur die Buckley. En de pa van Jeff natuurlijk.

Da's inderdaad de reden, niet vanwege het gehalte op Zal's LP. Zoals gezegd, Harald doet het beter.
Vriendelijke groet, Gus